Czy jeździmy na rowerach? Częściej i więcej niż myślisz

Polacy pokochali rowery. Aż 78% cyklistów korzysta z tego środka transportu codziennie lub kilka razy w tygodniu, pokonując średnio 60 km tygodniowo, a najbardziej aktywnymi rowerzystami są mieszkańcy Opola. Jak wygląda „Rowerowa Polska”? Przeczytaj raport Fundacji Allegro All For Planet. 

Opublikowany

ponad rok temu

Polki i Polacy pokochali depilację
IPL i laser do użytku domowego? To najmocniejszy trend sezonu! Polki i Polacy pokochali gładką skórę ciała. Dowód? Liczby, które świadczą o coraz większym zainteresowaniu tym tematem.
Osobowość ukryta w sneakersach
W dawnych czasach eleganccy ludzie korzystali z usług renomowanych szewców, mistrzów paryskich, londyńskich i warszawskich. Później rynek zdominowali wielcy producenci, fabryki najlepszych marek. Dziś za marką kryć się musi coś więcej niż elegancja. Niektórzy twierdzą, że po butach można poznać człowieka, że wyraża jego osobowość.
Personalizacja, czyli produkty bardzo osobiste
Kubek z ulubionym cytatem, buty wedle indywidualnego projektu czy skórzany portfel z inicjałami. Produkty, które dziś kupujemy, mają być jedyne w swoim rodzaju i stworzone specjalnie dla nas. Chcemy czegoś wyjątkowego.
To jeszcze nie koniec ery papierowych kalendarzy
Czy papier przegrał z technologią? Czy epoka cyfryzacji to czas, w którym nie ma miejsca dla kalendarzy, organizerów i planerów? Odpowiedź, na szczęście, brzmi: NIE! W „erze smartfonów” papierowe kalendarze mają się całkiem dobrze.
Ulubione prezenty Polaków w 2016 roku: marzenia i rzeczywistość
Blisko połowa Polaków kupi tegoroczne prezenty na Allegro, a prawie 40% planuje większość zakupów prezentowych zrobić w Internecie. Marzymy o drogich, prestiżowych podarunkach. Często kupujemy innym to, co sami chcielibyśmy dostać. Zdecydowanie nie chcemy tzw. prezentów praktycznych. To wnioski z drugiej edycji świątecznego badania „Ulubione prezenty Polaków”. Przedstawiamy również fascynujące statystyki pokazujące, co i jak często kupowane jest na Allegro w okresie grudniowego szczytu zakupowego.
Zaparz to ekspresowo!
Espresso, latte, a może doppio? Szukamy smaku idealnego. Niczym w profesjonalnych kawiarniach w naszych kuchniach pojawiają się ekspresy – na Allegro sprzedaje się ich rocznie ponad 100 tysięcy. Jak zatem wybrać ten najlepszy i przystosowany do naszych potrzeb?
Małe inżynierki
Pasje inżynierskie są dobre zarówno dla chłopców, jak i dziewczynek. Wszystko zależy od tego, jak rodzice i przyjaciele będą wspierać takie pasje. Zobaczcie, jak fajnie jest bawić się inżynierskimi zestawami z lalkami.
RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.
NAJCIEKAWSZE TRENDY Z BADANIA POLSKA STROJNA 2016
Tegoroczne badanie „Polska Strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków” pokazuje, że nasze preferencje zakupowe zmieniają się bardzo szybko, a jednocześnie nie należymy do awangardy. Bywamy i nowocześni, i zachowawczy jednocześnie. Warto przyjrzeć się najważniejszym ustaleniom z tego badania. Poniżej przedstawiamy subiektywny wybór autorów raportu, choć oczywiście czytając raport, każdy możne znaleźć inne, ważne z własnej perspektywy zjawiska. 
2
3
4
5
6
7
8