W ten sposób ABC Data, pierwszy oficjalny dystrybutor smartfonów Xiaomi w Polsce i w Unii Europejskiej poszerzył dotychczasowy kanał sprzedaży o Allegro. Produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji ABC Data i są dostosowane do europejskich standardów. W ofercie Allegro znajdują się trzy modele smartfonów: Xiaomi Mi 5, Xiaomi Redmi Note 3 oraz Xiaomi Redmi 3S. Model Mi Max pojawi się już w listopadzie 2016. Smartfony Xiaomi pojawiły się w ofercie ABC Data pod koniec września i już wtedy ABC Data deklarowała, że wkrótce kanał sprzedaży zostanie poszerzony o kolejnych partnerów. Nastąpiło to szybciej niż zakładano pierwotnie, bo sprzedaż w pierwszych dwóch tygodniach była znacznie większa niż prognoza. Sklep marki Xiaomi jest dostępny na Allegro pod adresem: http://bit.ly/Xiaomi_Allegro

 - Cieszymy się, że atrakcyjne smartfony Xiaomi sprzedawane na Allegro pochodzą z europejskiej dystrybucji, mają polską gwarancję i serwis – mówi Tomasz Wańka, Business Unit Manager IT Mobile w Allegro. - W tym roku marka Xiaomi na Allegro osiągnęła najwyższą dynamikę wzrostu sprzedaży. Od dziś produkty są dostępne zarówno w Oficjalnym Sklepie Allegro jak również w Strefie Marek. Jestem przekonany że dzięki temu telefony znajdą jeszcze więcej chętnych nabywców. Sprzedaż będzie wspierana przez działania promocyjne na platformie Allegro jak również w zewnętrznych działaniach online – dodaje Tomasz Wańka. 

- Marka, jak i produkty Xiaomi cieszą się w Polsce i na świecie bardzo dobrą opinią. Są wysokiej jakości, eleganckie i do tego atrakcyjne cenowo. Dlatego spodziewaliśmy się, że zainteresowanie nową ofertą na rynku będzie duże. Ale sukces i tak przerósł nasze oczekiwania – mówi Łukasz Łyżwa, Xiaomi Product Director w ABC Data. – W ciągu pierwszych Firma postanowiła poszerzyć kanał sprzedaży o Allegro z kiku powodów. Przede wszystkim Allegro jest największą platformą e-commerce w Polsce. Daje dostęp do ponad 14 mln klientów końcowych (prawie 60 proc. wszystkich internautów w kraju). Znaczenie ma również fakt, iż aplikację mobilną Allegro – dostępną na systemach operacyjnych iOS, Android, Windows Mobile – pobrało już blisko 7 mln użytkowników urządzeń mobilnych. Użycie tak szerokiego kanału sprzedaży mobilne jest zgodne z polityką marki Xiaomi, która do komunikacji z rynkiem chętnie wykorzystuje mobilny internet – dodaje Łukasz Łyżwa.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl