Te rowery fascynują. Kuszą wyglądem, oryginalnością. To nie tyle moda, co miejska subkultura wywodząca się ze środowiska kurierów, ale zataczająca coraz szersze kręgi. Hipsterzy porzucają dla nich swoje klasyczne cruisery. Ostre koła są jednym z obiektów pożądania millennialsów, dla których rower to nie tylko środek transportu, ale też ważny element stylu życia.

Joanna Żabierek

magazyn@allegro.pl
Moda na grochy nie przemija
Yayoi Kusama mówi o nich, że są centrum wszechświata. Dla Boba Dylana koszula w nie była oznaką wyzwolenia z heteronormatywności. Moda bez nich byłaby o wiele smutniejsza. Kropki lub, jak kto woli, swojskie grochy wracają. I jak na nie przystało, jest to powrót w dobrym stylu. Na Allegro tylko w ciągu ostatniego roku wartość sprzedanych produktów w grochy, groszki i kropki przekroczyła 1,5 miliona złotych! 
Osobowość ukryta w sneakersach
W dawnych czasach eleganccy ludzie korzystali z usług renomowanych szewców, mistrzów paryskich, londyńskich i warszawskich. Później rynek zdominowali wielcy producenci, fabryki najlepszych marek. Dziś za marką kryć się musi coś więcej niż elegancja. Niektórzy twierdzą, że po butach można poznać człowieka, że wyraża jego osobowość.
Rowery wyrażają naszą osobowość
Idzie wiosna i spora część z nas przesiądzie się na rowery. Jeśli masz dość tradycyjnych jednośladów, to mamy kilka inspiracji na to, jak się wyróżnić. Przecież chodzi o to, by mieć fajny, szybki rower, który wyrazi naszą osobowość.
Mama na rowerze
Miejskie rowerzystki ubarwiają polskie ulice. Wyglądają pięknie, niebanalnie. Bywa, że całkiem zwyczajnie, ale nie brakuje też stylizacji bardziej ekstrawaganckich. Moda rowerowa w wydaniu miejskim jest tak samo demokratyczna, jak każda inna. Choć oczywiście ma pewne ograniczenia. Rowery wybierają studentki, seniorki, urzędniczki, niekiedy nawet eleganckie bizneswoman czy w końcu mamy.