Klasyczne podium to trzy miejsca. W kampanii „Kręć Kilometry” ma ono 20 pozycji. Miasta z najlepszej dwudziestki otrzymają od Fundacji Allegro All For Planet profesjonalne stojaki rowerowe.  

300 stojaków czeka na 20 miast

- Ta niezwykle emocjonująca i pozytywna walka trwa do ostatniej chwili. Cały czas można ściągać bezpłatną aplikację „Kręć Kilometry” i aktywnie wspierać swoje miasto. Im bliżej końca akcji, tym większe znaczenie w rywalizacji ma dosłownie każdy przejechany kilometr - mówi Krzysztof Śpiewek, członek Zarządu Fundacji Allegro All For Planet.



Do tej pory w ramach kampanii „Kręć Kilometry” Fundacja postawiła już ponad 1000 stojaków w 49 polskich miastach. W tym roku rowerzyści walczą o kolejne 300 stojaków! Fundacja Allegro All For Planet postawi je w tych miejscowościach, których mieszkańcy przejadą największy dystans na rowerach.  

Ranking do śledzenia online

Do walki o stojaki stanęli mieszkańcy ponad 1500 polskich miast, miasteczek i wsi. - Są miejscowości, w których inicjatywy wspierające kręcenie kilometrów organizowane są oddolnie przez samorządy czy mieszkańców. Efekty tego lokalnego zaangażowania widać w rankingu. Tam, gdzie udało się zachęcić rowerzystów do kręcenia kilometrów, mogą wkrótce pojawić się nasze stojaki - mówi Krzysztof Śpiewek.



W niektórych miastach organizowane są nocne przejazdy. W innych rowerzyści organizują weekendowe przejazdy i mobilizują się w mediach społecznościowych. Są samorządy, które rozwieszają plakaty na przystankach autobusowych, nawołując do walki o stojaki. Do udziału w kampanii zachęcają także lokalne straże miejskie, szkoły i uniwersytety trzeciego wieku. Wszyscy chcą nowe stojaki w swoim mieście!



Poniższy ranking publikuje co pewien czas wiele portali i profili społecznościowych, motywując tym samym odbiorców do korzystania z bezpłatnej aplikacji „Kręć Kilometry”. A aktualizuje się on na stronie www.kreckilometry.pl kilka razy dziennie. Warto śledzić jego stan, bo do 30 września, czyli końca kampanii, wiele może się zmienić…




Fot. materiały prasowe, shutterstock.com

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.
„Mój jest ten kawałek podłogi” w nowej wersji i z teledyskiem
Nowa wersja utworu „Mój jest ten kawałek podłogi” pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do filmu „Operacja Bazyliszek”. Teledysk, podobnie jak poprzedni, opowiada historię jednego z bohaterów cyklu Legendy Polskie. Allegro i tym razem zaprosiło do współpracy młodych twórców, w tym Kordiana Kądziele, który odpowiada za scenariusz i reżyserię teledysku.
Stało się! Zapłacimy BLIKIEM na Allegro
Od teraz na Allegro można płacić za zakupy za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK. Płatności BLIK zostały w pełni zintegrowane z platformą zakupową Allegro i stają się jedną z metod płatności dostępnych dla klientów największej w Polsce internetowej platformy zakupowej.
Bazyliszek żyje! Allegro przedstawia kolejną polską legendę
Wieki temu budził grozę wśród mieszkańców Warszawy, teraz powraca, by siać postrach w Internecie. „Operacja Bazyliszek” to kolejny film krótkometrażowy, który powstał w ramach projektu Legendy Polskie Allegro. W głównych rolach występują Paweł Domagała, Olaf Lubaszenko i Michalina Olszańska.