Digital Marketing Heroes to największa konferencja poświęcona marketingowi one-to-one i reklamie programmatic w Europie Środkowowschodniej. Jednym z prelegentów będzie Radosław Górka z Allegro, które jest partnerem wydarzenia. Już 22 września w warszawskim klubie Niebo czeka nas burza kreatywnych mózgów.

Głównym tematem będą aplikacje mobilne oraz reklama mobilna. – Nie zapomnimy oczywiście o innych tematach takich jak budowanie lojalności klienta, personalizacja reklamy czy ekosystem programmatic – wymienia Mariusz Pawełczyk, dyrektor handlowy w Sociomantic Labs.  


Na zdjęciu: ubiegłoroczni prelegenci Łukasz Kapuśniak, Chief Big Data Officer, Cloud Technologies oraz Marta Lech-Maciejewska, County Manager, IBillboard

Organizatorzy planują też niespodziankę, w agendzie możemy bowiem przeczytać, że pojawi się też tajemniczy bohater. – Konferencję rozpoczniemy od wystąpienia osoby spoza naszej branży. Będzie to ekspert w dziedzinie motywacji i dążenia do celu oraz determinacji – wyjawia Pawełczyk. – W planach mamy także prelekcje oraz dwa ciekawe panele dyskusyjne prowadzone przez profesjonalistów z branży – mówi.  

"Przyszłość programmatic: jeden sposób na zakup powierzchni reklamowej" to tytuł pierwszego panelu dyskusyjnego. Udział w nim wezmą: Alexander Reinhold z z Sociomantic, Chris James z AppNexus, Magda Wysocka z Naspers Classifieds, Marcin Olszewski Media Impact Polska oraz Mario Gebers z OpenX. Natomiast drugi panel jest zatytułowany: "Dziki Zachód Aplikacji: od instalowania do lojalnego klienta". Tu wystąpią: Jacek Mossakowski z BlaBlaCar, Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs, Martyna Menge z Samsung Electronics Polska oraz Robert Olędzki z PAYBACK.

Konferencja to również interesujące prelekcje: "Siła lojalności. Jak sprawić, by relacja z klientem zyskała na wartości" Pawła Ostrowskiego z nc+, Sarah Joy Lynch z Sociomantics Labs wyjawi "5 wskazówek, jak odnieść sukces w promowaniu mobilnej aplikacji". Omnichannel, re-engagement i buzzwordy to natomiast specjalizacja i tematy Radosława Górki z Allegro, a na koniec wystąpi Alex Ostrowski z Uber z prelekcją "Marketing z myślą o kierowcach vs. marketing z myślą o nagrodach ".


Wydarzenie ma wielu partnerów, jednym z nich jest Allegro. Jak wyjaśnia Radosław Górka, Head of Performance w Allegro, firma zdecydowała się na udział w Digital Marketing Heroes, dlatego że to merytoryczna i skupiona na jednym temacie konferencja. – Jako Allegro uważamy, że udział w takich wydarzeniach ma sens, bo dzięki temu mamy szansę dowiedzieć się czegoś ciekawego od osób, które są specjalistami w wąskim, ściśle określonym obszarze i poświęcają mu naprawdę dużo czasu – w tym przypadku mobile, aplikacjom, omnichannel – tłumaczy Górka.

Na zdjęciu: Radosław Górka, Allegro

Czego możemy spodziewać się na konferencji ze strony Allegro? – W ubiegłym roku mówiłem o tym, że online nie istnieje, natomiast tym razem podczas swojej prelekcji będę opowiadał o tym, jak dotrzeć do klienta, który w ciągu dnia korzysta z kilku urządzeń, np. rano ze smartfona, wieczorem z tabletu, a w pracy używa laptopa. Nie jest to łatwe – w Allegro dużo czasu poświęcamy na reklamowanie ofert Allegro czy aplikacji Allegro i to są wyzwania, którym codziennie stawiamy czoło – wyjawia Górka z Allegro.

Na zdjęciu: ubiegłoroczny prelegent Maciej Wyszyński, Managing Director DACH, CEE & MEA, Sociomantic Labs

Dlaczego warto wziąć udział w Digital Marketing Heroes? Jak podkreśla Paweł Ostrowski, dyrektor ds. projektów internetowych i e-commerce w nc+, oprócz tego, że organizatorzy stawiają na niestandardowe, nieszablonowe podejście do konferencji, cenne jest to, że prelegenci dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują kierunki rozwoju marketingu online, reklamy internetowej, czyli tego, z czego warto rzeczywiście skorzystać. – Liczę, że rozmówcy, podobnie jak w latach ubiegłych, nie będą do końca ze sobą zgodni, a także pokażą z punktu widzenia swoich branż to, jak rozwija się współczesny marketing internetowy – mówi na koniec Ostrowski.  

Zapraszamy na Digital Marketing Heroes 22 września 2016 r.

Więcej na temat konferencji na stronie www.digitalmarketingheroes.com

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Tour de Pologne 2017 już na Allegro
7 dni, 1144 kilometry trasy i 500 różnych miejscowości. Jeśli dodać do tego najważniejsze nazwiska światowego kolarstwa, nietrudno będzie zrozumieć, dlaczego Tour de Pologne co roku wzbudza tak ogromne emocje. Produkty związane z wyścigiem już dziś można kupić na Allegro.
Allegro Tech Days – święto technologii w Poznaniu
Zajęcia z programowania Allegro Tech Kids, walki robotów Sumo, bolid solarny, drony oraz elektryczne deski czy gogle VR – te i wiele innych atrakcji czekało w sobotę na odwiedzających siedzibę Allegro w Poznaniu. Organizowane przez Fundację Allegro All For Planet wydarzenie zakończył 24-godzinny hackathon, którego zwycięzcami zostali studenci Politechniki Poznańskiej. Wszystko to w ramach trwającej od kilku miesięcy kampanii społecznej „Kręć kilometry po technologię”.
Diabelskie urodziny Marysi w teledysku „Jezu jak się cieszę”
Allegro przygotowało filmową wersję teledysku do kolejnego utworu ze ścieżki dźwiękowej projektu Legendy Polskie. Tym razem główną bohaterką historii jest kilkuletnia Marysia, która zamienia urodzinową imprezę w koszmar. Za scenariusz i reżyserię „Jezu jak się cieszę” odpowiada Kordian Kądziela, a w obsadzie znalazł się m.in. Piotr Machalica.
Allegro rozwija obsługę klientów
Jakub Kłoczewiak dołączył do zespołu Allegro, obejmując stanowisko dyrektora ds. relacji z klientem. Będzie odpowiedzialny za to, aby kontakt z Allegro był szybki, bezproblemowy i użyteczny.