Digital Marketing Heroes to największa konferencja poświęcona marketingowi one-to-one i reklamie programmatic w Europie Środkowowschodniej. Jednym z prelegentów będzie Radosław Górka z Allegro, które jest partnerem wydarzenia. Już 22 września w warszawskim klubie Niebo czeka nas burza kreatywnych mózgów.

Głównym tematem będą aplikacje mobilne oraz reklama mobilna. – Nie zapomnimy oczywiście o innych tematach takich jak budowanie lojalności klienta, personalizacja reklamy czy ekosystem programmatic – wymienia Mariusz Pawełczyk, dyrektor handlowy w Sociomantic Labs.  


Na zdjęciu: ubiegłoroczni prelegenci Łukasz Kapuśniak, Chief Big Data Officer, Cloud Technologies oraz Marta Lech-Maciejewska, County Manager, IBillboard

Organizatorzy planują też niespodziankę, w agendzie możemy bowiem przeczytać, że pojawi się też tajemniczy bohater. – Konferencję rozpoczniemy od wystąpienia osoby spoza naszej branży. Będzie to ekspert w dziedzinie motywacji i dążenia do celu oraz determinacji – wyjawia Pawełczyk. – W planach mamy także prelekcje oraz dwa ciekawe panele dyskusyjne prowadzone przez profesjonalistów z branży – mówi.  

"Przyszłość programmatic: jeden sposób na zakup powierzchni reklamowej" to tytuł pierwszego panelu dyskusyjnego. Udział w nim wezmą: Alexander Reinhold z z Sociomantic, Chris James z AppNexus, Magda Wysocka z Naspers Classifieds, Marcin Olszewski Media Impact Polska oraz Mario Gebers z OpenX. Natomiast drugi panel jest zatytułowany: "Dziki Zachód Aplikacji: od instalowania do lojalnego klienta". Tu wystąpią: Jacek Mossakowski z BlaBlaCar, Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs, Martyna Menge z Samsung Electronics Polska oraz Robert Olędzki z PAYBACK.

Konferencja to również interesujące prelekcje: "Siła lojalności. Jak sprawić, by relacja z klientem zyskała na wartości" Pawła Ostrowskiego z nc+, Sarah Joy Lynch z Sociomantics Labs wyjawi "5 wskazówek, jak odnieść sukces w promowaniu mobilnej aplikacji". Omnichannel, re-engagement i buzzwordy to natomiast specjalizacja i tematy Radosława Górki z Allegro, a na koniec wystąpi Alex Ostrowski z Uber z prelekcją "Marketing z myślą o kierowcach vs. marketing z myślą o nagrodach ".


Wydarzenie ma wielu partnerów, jednym z nich jest Allegro. Jak wyjaśnia Radosław Górka, Head of Performance w Allegro, firma zdecydowała się na udział w Digital Marketing Heroes, dlatego że to merytoryczna i skupiona na jednym temacie konferencja. – Jako Allegro uważamy, że udział w takich wydarzeniach ma sens, bo dzięki temu mamy szansę dowiedzieć się czegoś ciekawego od osób, które są specjalistami w wąskim, ściśle określonym obszarze i poświęcają mu naprawdę dużo czasu – w tym przypadku mobile, aplikacjom, omnichannel – tłumaczy Górka.

Na zdjęciu: Radosław Górka, Allegro

Czego możemy spodziewać się na konferencji ze strony Allegro? – W ubiegłym roku mówiłem o tym, że online nie istnieje, natomiast tym razem podczas swojej prelekcji będę opowiadał o tym, jak dotrzeć do klienta, który w ciągu dnia korzysta z kilku urządzeń, np. rano ze smartfona, wieczorem z tabletu, a w pracy używa laptopa. Nie jest to łatwe – w Allegro dużo czasu poświęcamy na reklamowanie ofert Allegro czy aplikacji Allegro i to są wyzwania, którym codziennie stawiamy czoło – wyjawia Górka z Allegro.

Na zdjęciu: ubiegłoroczny prelegent Maciej Wyszyński, Managing Director DACH, CEE & MEA, Sociomantic Labs

Dlaczego warto wziąć udział w Digital Marketing Heroes? Jak podkreśla Paweł Ostrowski, dyrektor ds. projektów internetowych i e-commerce w nc+, oprócz tego, że organizatorzy stawiają na niestandardowe, nieszablonowe podejście do konferencji, cenne jest to, że prelegenci dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują kierunki rozwoju marketingu online, reklamy internetowej, czyli tego, z czego warto rzeczywiście skorzystać. – Liczę, że rozmówcy, podobnie jak w latach ubiegłych, nie będą do końca ze sobą zgodni, a także pokażą z punktu widzenia swoich branż to, jak rozwija się współczesny marketing internetowy – mówi na koniec Ostrowski.  

Zapraszamy na Digital Marketing Heroes 22 września 2016 r.

Więcej na temat konferencji na stronie www.digitalmarketingheroes.com

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Licytuj kreacje polskich projektantów i wesprzyj Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
Moda może iść w parze z dobroczynnością - udowadniają to akcje takie jak ta, organizowana przez Plejadę. W trakcie gali Pożegnanie Lata z Plejadą/Białe noce Monaco we wnętrzach Zamku Królewskiego w Warszawie zaprezentowano pięć wieczorowych kreacji przygotowanych przez najważniejszych polskich projektantów: Joannę Przetakiewicz (La Mania), Tomasza Olejniczaka (Tomaotomo), duet Paprocki & Brzozowski, Dawida Wolińskiego oraz Natashę Pavluchenko. Każdą suknie można wylicytować na platformie charytatywni.allegro.pl. Całkowity dochód z akcji zasili konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Coś się kończy, coś zaczyna, czyli finał programu stażowego Summer e-Xperience 2017
Kolejna edycja programu stażowego, organizowanego przez Allegro, właśnie przeszła do historii. Przez dwa miesiące 38 osób, pod okiem mentorów, zdobywało doświadczenie w różnych obszarach: od technologii, poprzez finanse, operacje aż po marketing. Nie można uczestniczyć w lepszych zajęciach z e-commerce w Polsce!
Ty też możesz pomóc budować Świetlikowo
Allegro po raz kolejny udowadnia, że technologia może pomóc w rozwiązywaniu ludzkich problemów. Tym razem naszym wspólnym celem jest zbudowanie Świetlikowa, czyli bezpłatnego Centrum Opieki Dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci Fundacji Śląskie Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do budowy, biorąc udział w akcji na charytatywni.allegro.pl.
Jak kilkunastotysięczna gmina chce zostać rowerową stolicą Polski!
Prawie codziennie, a już na pewno w każdy weekend. Osobno lub w zorganizowanych grupach. Około tysiąca dwustu mieszkańców kilkunastotysięcznego wielkopolskiego Międzychodu wykręciło prawie 400 tys. kilometrów, przez co depczą po piętach samej Warszawie w rankingu akcji „Kręć Kilometry po technologię”. Wrzesień to ostatni moment na to, żeby wziąć udział w największej rowerowej rywalizacji w kraju, zawalczyć o event technologiczny dla swojego miasta i satysfakcję dla siebie.