Digital Marketing Heroes to największa konferencja poświęcona marketingowi one-to-one i reklamie programmatic w Europie Środkowowschodniej. Jednym z prelegentów będzie Radosław Górka z Allegro, które jest partnerem wydarzenia. Już 22 września w warszawskim klubie Niebo czeka nas burza kreatywnych mózgów.

Głównym tematem będą aplikacje mobilne oraz reklama mobilna. – Nie zapomnimy oczywiście o innych tematach takich jak budowanie lojalności klienta, personalizacja reklamy czy ekosystem programmatic – wymienia Mariusz Pawełczyk, dyrektor handlowy w Sociomantic Labs.  


Na zdjęciu: ubiegłoroczni prelegenci Łukasz Kapuśniak, Chief Big Data Officer, Cloud Technologies oraz Marta Lech-Maciejewska, County Manager, IBillboard

Organizatorzy planują też niespodziankę, w agendzie możemy bowiem przeczytać, że pojawi się też tajemniczy bohater. – Konferencję rozpoczniemy od wystąpienia osoby spoza naszej branży. Będzie to ekspert w dziedzinie motywacji i dążenia do celu oraz determinacji – wyjawia Pawełczyk. – W planach mamy także prelekcje oraz dwa ciekawe panele dyskusyjne prowadzone przez profesjonalistów z branży – mówi.  

"Przyszłość programmatic: jeden sposób na zakup powierzchni reklamowej" to tytuł pierwszego panelu dyskusyjnego. Udział w nim wezmą: Alexander Reinhold z z Sociomantic, Chris James z AppNexus, Magda Wysocka z Naspers Classifieds, Marcin Olszewski Media Impact Polska oraz Mario Gebers z OpenX. Natomiast drugi panel jest zatytułowany: "Dziki Zachód Aplikacji: od instalowania do lojalnego klienta". Tu wystąpią: Jacek Mossakowski z BlaBlaCar, Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs, Martyna Menge z Samsung Electronics Polska oraz Robert Olędzki z PAYBACK.

Konferencja to również interesujące prelekcje: "Siła lojalności. Jak sprawić, by relacja z klientem zyskała na wartości" Pawła Ostrowskiego z nc+, Sarah Joy Lynch z Sociomantics Labs wyjawi "5 wskazówek, jak odnieść sukces w promowaniu mobilnej aplikacji". Omnichannel, re-engagement i buzzwordy to natomiast specjalizacja i tematy Radosława Górki z Allegro, a na koniec wystąpi Alex Ostrowski z Uber z prelekcją "Marketing z myślą o kierowcach vs. marketing z myślą o nagrodach ".


Wydarzenie ma wielu partnerów, jednym z nich jest Allegro. Jak wyjaśnia Radosław Górka, Head of Performance w Allegro, firma zdecydowała się na udział w Digital Marketing Heroes, dlatego że to merytoryczna i skupiona na jednym temacie konferencja. – Jako Allegro uważamy, że udział w takich wydarzeniach ma sens, bo dzięki temu mamy szansę dowiedzieć się czegoś ciekawego od osób, które są specjalistami w wąskim, ściśle określonym obszarze i poświęcają mu naprawdę dużo czasu – w tym przypadku mobile, aplikacjom, omnichannel – tłumaczy Górka.

Na zdjęciu: Radosław Górka, Allegro

Czego możemy spodziewać się na konferencji ze strony Allegro? – W ubiegłym roku mówiłem o tym, że online nie istnieje, natomiast tym razem podczas swojej prelekcji będę opowiadał o tym, jak dotrzeć do klienta, który w ciągu dnia korzysta z kilku urządzeń, np. rano ze smartfona, wieczorem z tabletu, a w pracy używa laptopa. Nie jest to łatwe – w Allegro dużo czasu poświęcamy na reklamowanie ofert Allegro czy aplikacji Allegro i to są wyzwania, którym codziennie stawiamy czoło – wyjawia Górka z Allegro.

Na zdjęciu: ubiegłoroczny prelegent Maciej Wyszyński, Managing Director DACH, CEE & MEA, Sociomantic Labs

Dlaczego warto wziąć udział w Digital Marketing Heroes? Jak podkreśla Paweł Ostrowski, dyrektor ds. projektów internetowych i e-commerce w nc+, oprócz tego, że organizatorzy stawiają na niestandardowe, nieszablonowe podejście do konferencji, cenne jest to, że prelegenci dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują kierunki rozwoju marketingu online, reklamy internetowej, czyli tego, z czego warto rzeczywiście skorzystać. – Liczę, że rozmówcy, podobnie jak w latach ubiegłych, nie będą do końca ze sobą zgodni, a także pokażą z punktu widzenia swoich branż to, jak rozwija się współczesny marketing internetowy – mówi na koniec Ostrowski.  

Zapraszamy na Digital Marketing Heroes 22 września 2016 r.

Więcej na temat konferencji na stronie www.digitalmarketingheroes.com

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
#CharytatywnaPyra wyrosła w Poznaniu
Allegro to Poznań, a Poznań to ziemniaki, dużo dobrych pyr. Co ma do tego Wykop? Ziemniaki wykopuje się z czeluści gleby, a właśnie o wykopywanie chodzi nam najbardziej… Szczególnie, gdy kopie się w szczytnym celu.
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...
Po raz kolejny Allegro zmienia rynek e-commerce w Polsce
Dziś wystartowała nowa usługa o nazwie Allegro Smart! Płacąc 49 złotych na rok, będzie można skorzystać nawet z 365 darmowych dostaw. Dzięki sieci ponad 15 tysięcy paczkomatów i punktów odbioru usługa Allegro Smart! dostępna jest dla klientów w całym kraju. Allegro Smart! to kolejny pionierski krok w historii Allegro, który zmienia reguły gry w polskim handlu elektronicznym.
Kup książkę i pomóż wygrać z rakiem!
Pan Zenon Fabiś od dwóch lat choruje na nowotwór. Od kilku miesięcy na rynku Jeżyckim wyprzedaje kolekcję swoich książek, by mieć za co opłacić leczenie. Allegro razem z „Głosem Wielkopolskim” postanowiło mu pomóc, organizując licytacje jego zbiorów. Każdy może dołączyć do akcji przez platformę charytatywni.allegro.pl. Na stronie ksiazkipanazenona.pl możliwe jest również zakupienie wirtualnych cegiełek lub zrobienie bezpośredniej wpłaty na konto akcji.