Kolejna odsłona kampanii „Czego szukasz?” przenosi nas w niedaleką przeszłość, do wakacji. Bohaterami spotu jest czwórka przyjaciół. Jeden chłopak musi jednak zrezygnować z wypoczynku i poświęcić się nauce do egzaminu. Reszta wyjeżdża na wakacje, ale dla każdego z nich urlop kończy się wielką klapą. Po powrocie przekonują się, jak bliskie prawdy jest powiedzenie, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.

– W ramach kampanii „Czego szukasz?” opowiadamy historie, które dotychczas nawiązywały do takich wartości jak rodzina czy miłość. Tym razem postanowiliśmy pokazać siłę przyjaźni, a także przypomnieć szalone wakacje i jak piękna jest Polska latem. Długo szukaliśmy prawdziwie filmowych widoków w Polsce i udało nam się to na Wyspie Sobieszowskiej w Gdańsku oraz w Sopocie. Chociaż spot zapowiada się, jak pocztówka z wakacji, w rzeczywistości opowiada o tym, że to, co najważniejsze, mamy w zasięgu ręki – mówi Adam Szałamacha, brand manager marki Allegro. – To już piąty spot z tej serii, w której staramy się pokazać, jaką rolę pełni Allegro w życiu swoich klientów, a przed nami w tym roku jeszcze święta. Warto czekać na kolejny film – dodaje.



Za koncept kreatywny – podobnie jak w przypadku poprzednich spotów – odpowiedzialna jest agencja Bardzo, a film wyreżyserował Eryk Van Wyk. Nasza nowa kampania to seria spotów emitowanych w telewizji i Internecie, a potrwa do końca września. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Czego szukasz na co dzień? Nowa kampania reklamowa Allegro
Tym razem opowiadamy historię o dziewczynce, która postanawia nauczyć się grać na gitarze.
Ostatnia prosta kampanii „Kręć Kilometry”
Mieszkańcy ponad 1500 polskich miejscowości przejechali już ponad 7 milionów kilometrów. To efekt najbardziej pozytywnej w kraju rywalizacji o stojaki rowerowe w kampanii Fundacji Allegro All For Planet. Tegoroczna akcja „Kręć Kilometry” zakończy się 30 września. W rankingu przewodzi Warszawa, ale są też Kórnik, Grodzisk Mazowiecki, Wrocław czy Gdańsk. A o dostanie się do pierwszej dwudziestki Ruda Śląska zacięcie walczy ze Krotoszynem. 
A ty? Czego szukasz, młody reżyserze?
W Allegro wciąż szukamy nowych inspiracji w komunikacji z użytkownikami. Dlatego też inwestujemy w innowacyjne formy przekazu i współpracę z młodymi twórcami. O tym, jak chcemy docierać do użytkowników oraz o zaangażowaniu w konkurs Papaya Young Directors opowiada Adam Szałamacha, brand manager Allegro.
Aukcje WOŚP od kuchni. Tak powstała popularna platforma charytatywna
Pierwsza aukcja na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawiła się na Allegro 17 lat temu. Chociaż od tego czasu możliwości wsparcia Finału z każdym rokiem jest coraz więcej, to licytacje wciąż cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Tylko w ubiegłym roku kwota zebrana podczas licytacji osiągnęła rekordowe 4,5 mln złotych.