Kolejna odsłona kampanii „Czego szukasz?” przenosi nas w niedaleką przeszłość, do wakacji. Bohaterami spotu jest czwórka przyjaciół. Jeden chłopak musi jednak zrezygnować z wypoczynku i poświęcić się nauce do egzaminu. Reszta wyjeżdża na wakacje, ale dla każdego z nich urlop kończy się wielką klapą. Po powrocie przekonują się, jak bliskie prawdy jest powiedzenie, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.

– W ramach kampanii „Czego szukasz?” opowiadamy historie, które dotychczas nawiązywały do takich wartości jak rodzina czy miłość. Tym razem postanowiliśmy pokazać siłę przyjaźni, a także przypomnieć szalone wakacje i jak piękna jest Polska latem. Długo szukaliśmy prawdziwie filmowych widoków w Polsce i udało nam się to na Wyspie Sobieszowskiej w Gdańsku oraz w Sopocie. Chociaż spot zapowiada się, jak pocztówka z wakacji, w rzeczywistości opowiada o tym, że to, co najważniejsze, mamy w zasięgu ręki – mówi Adam Szałamacha, brand manager marki Allegro. – To już piąty spot z tej serii, w której staramy się pokazać, jaką rolę pełni Allegro w życiu swoich klientów, a przed nami w tym roku jeszcze święta. Warto czekać na kolejny film – dodaje.



Za koncept kreatywny – podobnie jak w przypadku poprzednich spotów – odpowiedzialna jest agencja Bardzo, a film wyreżyserował Eryk Van Wyk. Nasza nowa kampania to seria spotów emitowanych w telewizji i Internecie, a potrwa do końca września. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Czego szukasz na co dzień? Nowa kampania reklamowa Allegro
Tym razem opowiadamy historię o dziewczynce, która postanawia nauczyć się grać na gitarze.
Ostatnia prosta kampanii „Kręć Kilometry”
Mieszkańcy ponad 1500 polskich miejscowości przejechali już ponad 7 milionów kilometrów. To efekt najbardziej pozytywnej w kraju rywalizacji o stojaki rowerowe w kampanii Fundacji Allegro All For Planet. Tegoroczna akcja „Kręć Kilometry” zakończy się 30 września. W rankingu przewodzi Warszawa, ale są też Kórnik, Grodzisk Mazowiecki, Wrocław czy Gdańsk. A o dostanie się do pierwszej dwudziestki Ruda Śląska zacięcie walczy ze Krotoszynem. 
A ty? Czego szukasz, młody reżyserze?
W Allegro wciąż szukamy nowych inspiracji w komunikacji z użytkownikami. Dlatego też inwestujemy w innowacyjne formy przekazu i współpracę z młodymi twórcami. O tym, jak chcemy docierać do użytkowników oraz o zaangażowaniu w konkurs Papaya Young Directors opowiada Adam Szałamacha, brand manager Allegro.
Kolejna ważna zmiana na Allegro: uproszczony wygląd ofert
Od kwietnia 2017 roku Allegro zacznie zmieniać wygląd ofert na platformie. Czytelniejsze staną się: opis produktu i warunki sprzedaży, takie jak dostawa, płatność czy gwarancja. Wprowadzone zostaną także nowe parametry pomagające klientom szybciej odnaleźć pożądany przedmiot. To kolejny krok w stronę profesjonalizacji serwisu i odpowiedź na rosnące zainteresowanie Polaków zakupami na smartfonach i tabletach. Już dziś blisko połowa ruchu na Allegro pochodzi z urządzeń mobilnych. Zmiany, w których uczestniczyć będzie ponad 100 tysięcy firm handlujących na Allegro, wprowadzane będą etapami, a ich zakończenie planowane jest na 2018 rok.