Kolejna odsłona kampanii „Czego szukasz?” przenosi nas w niedaleką przeszłość, do wakacji. Bohaterami spotu jest czwórka przyjaciół. Jeden chłopak musi jednak zrezygnować z wypoczynku i poświęcić się nauce do egzaminu. Reszta wyjeżdża na wakacje, ale dla każdego z nich urlop kończy się wielką klapą. Po powrocie przekonują się, jak bliskie prawdy jest powiedzenie, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.

– W ramach kampanii „Czego szukasz?” opowiadamy historie, które dotychczas nawiązywały do takich wartości jak rodzina czy miłość. Tym razem postanowiliśmy pokazać siłę przyjaźni, a także przypomnieć szalone wakacje i jak piękna jest Polska latem. Długo szukaliśmy prawdziwie filmowych widoków w Polsce i udało nam się to na Wyspie Sobieszowskiej w Gdańsku oraz w Sopocie. Chociaż spot zapowiada się, jak pocztówka z wakacji, w rzeczywistości opowiada o tym, że to, co najważniejsze, mamy w zasięgu ręki – mówi Adam Szałamacha, brand manager marki Allegro. – To już piąty spot z tej serii, w której staramy się pokazać, jaką rolę pełni Allegro w życiu swoich klientów, a przed nami w tym roku jeszcze święta. Warto czekać na kolejny film – dodaje.



Za koncept kreatywny – podobnie jak w przypadku poprzednich spotów – odpowiedzialna jest agencja Bardzo, a film wyreżyserował Eryk Van Wyk. Nasza nowa kampania to seria spotów emitowanych w telewizji i Internecie, a potrwa do końca września. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
„Lemoniada”: kolejny film Allegro z serii „Czego szukasz” to lekka i zabawna historia wakacyjna
Tym razem w reklamie Allegro nie znajdziemy wzruszeń ani łez. Nowy film opowiada zabawną letnią historię. Emisja kampanii rozpoczęła się 19 czerwca, tuż przed początkiem wakacji, kiedy większość z nas czeka niecierpliwie na nadchodzący czas wypoczynku.
Czego szukasz na co dzień? Nowa kampania reklamowa Allegro
Tym razem opowiadamy historię o dziewczynce, która postanawia nauczyć się grać na gitarze.
Ostatnia prosta kampanii „Kręć Kilometry”
Mieszkańcy ponad 1500 polskich miejscowości przejechali już ponad 7 milionów kilometrów. To efekt najbardziej pozytywnej w kraju rywalizacji o stojaki rowerowe w kampanii Fundacji Allegro All For Planet. Tegoroczna akcja „Kręć Kilometry” zakończy się 30 września. W rankingu przewodzi Warszawa, ale są też Kórnik, Grodzisk Mazowiecki, Wrocław czy Gdańsk. A o dostanie się do pierwszej dwudziestki Ruda Śląska zacięcie walczy ze Krotoszynem. 
Matka i córka w reklamie: nie słodka sielanka, ale dużo życiowej mądrości
Matka i córka to system naczyń połączonych. Ale bez jednego zdefiniowanego schematu. Ile historii, tyle różnych modeli relacji, od zapatrzenia i odwzorowania po całkowite zaprzeczenie. Jedne chcą być przyjaciółkami córek, dla innych funkcja rodzica  wychowującego jest zawsze nadrzędna. Niezależnie od realizowanego schematu, siły więzi między matką i córką nie da się porównać z żadną inną relacją. Poznaj historię Ani z Piotrkowa, którą nasz zespół poznał, realizując ostatnią reklamę Allegro "Czego szukasz. Bal"