Chcemy, żeby zakupy na naszej platformie były proste, wygodne i przyjemne. To głównie zasługa ciężkiej pracy i zaangażowania naszych sprzedawców. Dzięki ich wysiłkom Allegro doceniane jest jako firma z najlepszą obsługą klienta w Polsce. Nasze zespoły obsługi klientów i sprzedawców przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę czuwają nad tym, żeby każdemu z was zapewnić fachowe i szybkie wsparcie. W specjalnej przedświątecznej akcji monetowej dziękujemy za to, że obdarzacie nas tak dużym zaufaniem.

Co miesiąc Allegro odwiedza 18 milionów Polaków, a w okresie przedświątecznym nasza platforma pracuje na maksymalnych obrotach. Od 20 lat jesteśmy synonimem internetowych zakupów w Polsce – już 80 proc. konsumentów wymienia Allegro jako najbardziej znane miejsce robienia zakupów w sieci. Na platformie działa już ponad 130 tys. sprzedawców, głównie małych i średnich polskich firm handlowych, a liczba ofert przekroczyła 130 milionów. Praktycznie nieograniczony wybór produktów w atrakcyjnych cenach powoduje, że klienci coraz chętniej robią zakupy na naszej platformie, a sprzedawcy mogą rozwijać z nami swoją działalność. W zeszłym roku najlepsi sprzedawcy, którym udało się połączyć doskonałą jakość obsługi klienta ze sprawnym wykorzystaniem narzędzi wsparcia sprzedaży Allegro, odnotowali wzrost wartości sprzedaży aż o 118%.

Tym, co pozwala zapewniać doskonałe doświadczenie zakupowe Polaków, jest przede wszystkim coraz większa wygoda korzystania z Allegro. Ogromnym krokiem w jej budowaniu było pojawienie się Allegro Smart! Dzięki niemu klienci nie muszą już martwić się kosztami dostawy oraz zwrotu, a od tego roku przesyłki można zamawiać zarówno do punktu odbioru, jak i kurierem. Programem objętych jest już ponad połowa ofert na Allegro, a klienci zaoszczędzili ponad 250 mln złotych na kosztach dostawy. Allegro Smart! to również nasza największa inwestycja wspierająca sprzedawców. Ci, którzy oferują Allegro Smart!, od wprowadzenia usługi odnotowali wzrost liczby transakcji o 37%.

W ostatnim roku na Allegro działo się bardzo wiele. Każdego dnia wprowadzamy prawie 200 małych zmian, które powodują, że zakupy stają się coraz łatwiejsze i klienci chętniej nas odwiedzają – mówi Francois Nuyts, prezes Allegro. – Największe gratulacje należą się naszym sprzedawcom, bo to oni każdego dnia ciężko pracują, żeby każdy klient odszedł zadowolony... i oczywiście wrócił ponownie. Wspieramy firmy sprzedające na Allegro w tym wysiłku: dzielimy się danymi, usprawniamy procesy i tworzymy różnorodne narzędzia, które pozwalają oszczędzać ich cenny czas. Dzięki temu mogą poświęcić go doskonałej obsłudze klienta i rozwojowi oferty. Dziękujemy za kolejny udany rok! – dodaje Francois Nuyts.

W znakomitej większości to właśnie sprzedawcy zapewniają bezpośrednią obsługę klientów. Żeby lepiej ich wspierać, przez ostatnie lata skupiliśmy się na usprawnieniu obsługi również po stronie Allegro. Nasze zespoły obsługi klientów i sprzedawców to ponad 250 doradców, którzy czuwają nad tym, aby zapewnić użytkownikom Allegro fachowe i szybkie wsparcie. Jesteśmy dostępni w wielu kanałach kontaktu takich jak tradycyjny formularz kontaktowy, popularne komunikatory czy czat. Uruchomiliśmy możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej z konsultantem, a w 2020 roku planujemy otwarcie nowej platformy – społeczności Allegro. Podążamy za naszymi klientami i staramy się oferować im wsparcie wszędzie, gdzie tego potrzebują. Często oznacza to bardzo niestandardowe podejście. Nasz „zespół do spraw specjalnych”, tzw. Special Case Team, często odpowiada na listowne prośby klientów, organizuje zastępczy sprzęt dla dojrzałych wiekiem filatelistów czy angażuje się spontaniczne w akcje charytatywne, jak ta dla Pana Zenona z Poznania. Nieraz ocierając po cichu łzy wzruszenia…

W tym roku zostaliśmy wielokrotnie wyróżnieni jako marka przyjazna klientom. To m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Superbrands Polska, Ranking 100 najlepszych marek towarzyszący raportowi firmy doradczej KPMG pt. „(Cyfrowy) klient nasz pan”. Nasi doradcy doceniani są również co roku w branżowym konkursie dla firm handlowych Polish National Sales Awards.

Jesteśmy wdzięczni, że klienci obdarzają nas tak dużym zaufaniem. Jako podziękowanie przygotowaliśmy dla nich specjalną akcję – przez cały dzisiejszy dzień każdy klient, który zrobi na Allegro zakupy za minimum 10 zł, będzie mógł odebrać 10 monet na kolejne. Świętujmy razem tak jak lubimy najbardziej… udanymi zakupami!

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Przed Allegro kolejny rok inwestycji
18 mln Polaków, którzy co miesiąc odwiedzają Allegro w celu zrobienia zakupów, docenia szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny i coraz większą wygodę, szczególnie dzięki usłudze Allegro Smart! Wprowadzenie Allegro Smart! zmieniło nawyki zakupowe Polaków, którzy coraz ch...
Allegro uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców – Allegro Gadane
Allegro Gadane to serwis społecznościowy, w którym kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także wspólna przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.
Allegro wspiera polską gospodarkę cyfrową i co tydzień pomaga 500 nowym firmom rozpocząć sprzedaż w sieci
Od 20 lat Allegro odgrywa kluczową rolę w budowaniu polskiej gospodarki. Określane jako unikatowy w skali europejskiej polski „jednorożec” pomaga polskim małym i średnim firmom docierać do klientów z całego kraju i rozwijać działalność.
Allegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu: nowa świąteczna reklama już dostępna
Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiadamy kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak ...