Carrefour Polska pojawi się 8 grudnia 2019 roku na Allegro z około 3000 produktów z kategorii Supermarket, Dziecko, Uroda. Dzięki temu klienci będą mogli robić zakupy w tym sklepie przez jeden wygodny koszyk Allegro z bezpłatną dostawą Allegro Smart!: kurierem lub do sieci około 20 000 punktów odbioru i automatów paczkowych w całej Polsce.

Grudzień tradycyjnie jest miesiącem częstych i dużych zakupów świątecznych na Allegro. Cieszymy się, że na naszej platformie pojawia się Carrefour z szeroką ofertą, co pomoże klientom oszczędzić czas i pieniądze podczas codziennych zakupów – mówi Dagmara Brzezińska-Marcu, dyrektor Segmentu Supermarket, Zdrowie i Uroda, Sport i Dziecko. – Początek naszej współpracy sprawia, że zakupy świąteczne będą łatwiejsze. Klienci będą mogli kupić w sklepie Carrefour na Allegro wiele różnych przydatnych na co dzień i od święta produktów, takich jak np. żywność pakowana w bezpieczny sposób, słodycze, składniki potraw i przyprawy, kosmetyki i środki pielęgnacyjne, środki czystości do domu, w tym proszki, płyny i kapsułki do prania, środki do płukania, płyny do mycia różnych powierzchni, karmy dla psów i kotów, kosmetyki do pielęgnacji dzieci i wiele, wiele innych. Na start będzie to około 3000 produktów – dodaje Dagmara Brzezińska-Marcu.

Sieć zadebiutowała w obszarze e-grocery jesienią 2016 roku w aglomeracji warszawskiej. Z czasem rozszerzyła działanie swojego e-sklepu spożywczego na regiony Katowic, Krakowa, Olsztyna, Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi, Siemianowic Śląskich, a mieszkańcom innych regionów Polski oferuje dostawy kurierskie produktów niewymagających chłodzenia. Dynamiczny rozwój konceptu e-grocery jest jednym z filarów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, a także transformacji żywieniowej, której celem jest zapewnienie konsumentom stałego dostępu do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach.

Allegro_carrefour_4.jpg

W centrum naszych działań zawsze stawiamy oczekiwania i komfort współczesnych konsumentów. Dlatego wdrożyliśmy strategię omnikanałowości, personalizujemy naszą ofertę oraz usługi i dajemy klientom jeszcze większą swobodę wyboru sposobu i kanału dokonywania zakupów – mówi Michał Sacha, dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. – Jesteśmy otwarci na nowe technologie i modele biznesowe, dzięki którym dostosowujemy się do wyzwań nowoczesnego handlu. Mamy nadzieję, że nasi konsumenci skorzystają na współpracy dwóch ekspertów: Allegro – w zakresie e-commerce i nowych technologii oraz Carrefour – w dziedzinie transformacji żywieniowej i cyfrowej – dodaje Michał Sacha.

Szeroka oferta Carrefour na Allegro pozwoli polskim klientom robić codzienne zakupy i otrzymać je z darmową dostawą w ramach Allegro Smart! Produkty będzie można bez dodatkowych opłat odbierać w sieci około 20 000 punktów odbioru w całym kraju lub przez kuriera do dowolnego miejsca wskazanego w zamówieniu: domu, biura, szkoły itp. Wprowadzenie do Allegro Smart! dostaw kurierem w listopadzie 2019 roku spowodowało, że sieć darmowych dostaw zakupów Allegro jest dostępna także bez wychodzenia z domu czy biura.

Allegro_Carrefour_kadr.jpg

Dzięki ofercie od Carrefour na Allegro pojawi się więcej popularnych marek FMCG, wśród nich: żywność, w tym szeroki asortyment produktów ekologicznych, a także z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków czy light, kosmetyki, środki czystości, karmy dla zwierząt. W ofercie znajdą się też popularne marki własne Carrefour.

Kategoria Supermarket, w tym grocery, są coraz popularniejsze na Allegro, a blisko połowa klientów kupuje w nich, korzystając z bezpłatnych dostaw w pakiecie Allegro Smart! Niektóre towary cieszą się wielką popularnością, np. w tym roku klienci kupili już 12 tysięcy ton karmy dla psów i 750 ton kawy ziarnistej. Klienci kupują najczęściej między godziną 21 a 22, ale najwięcej wkładają do koszyka rano. Najdroższy koszyk był wart prawie 81 tysięcy złotych. Kupujący bardzo lubią przeglądać oferty. Rekordzista robił zakupy przez 6 godzin, w czasie których odwiedził blisko 1000 stron z produktami, zrobił 131 wyszukiwań i dodał do koszyka 99 przedmiotów.

Ilustracje do tej informacji znajdziesz w Press Kit.

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl