co nowego
20 sierpnia 2016, 08:00

Bądź fit i eko

Nasze życie kręci się wokół jedzenia – posiłki mogą być nie tylko smaczne, ale też zdrowe. W poradnikach z tego tygodnia podpowiemy, co zrobić, aby być fit i eko.

Witaminy to podstawa zdrowia – od nich zależy poprawne funkcjonowanie naszego organizmu, dlatego polecamy lekturę tych poradników: Nieznana witamina K, Witamina C – czy wiemy o niej wszystko? lub Witamina D – fakty i mity.

Do przygotowania zdrowego i dobrego jedzenia potrzebne jest odpowiednie wyposażenie: Maszynka do mielenia – 10 porad, jaką wybrać, Szybkie śniadanie z tosterem – polecane modele 2016, Czajniki elektryczne z regulacją temperatury – polecane modele, Czajniki z regulacją temperatury – czy warto kupić? Tu przyda się także ten poradnik: Jak się pozbyć kamienia w czajniku i ekspresie?

Gdy upał za oknem, na przekąskę polecamy smoothie. Będzie idealne, jeśli do jego przygotowania użyjemy odpowiedniego blendera. W poradnikach znajdziemy propozycje na każdą kieszeń: BOOM na SMOOTHIE – przegląd blenderów do 200 zł, BOOM na SMOOTHIE – przegląd blenderów do 300 zł, BOOM na SMOOTHIE – przegląd blenderów do 400 zł. Gdy wybierzemy odpowiedni sprzęt, ten poradnik będzie jak znalazł: Doskonałe smoothie w kilka sekund.

Dla wszystkich, którzy dopiero zaczynają drogę ze zdrowym odżywianiem, polecamy lekturę: M. Makarowska, Vege na diecie – recenzja, 6 wege-książek, które warto znać oraz Jak stać się bardziej ekologiczną osobą?

Czy wiecie, że grillowanie też może być fit? Najpierw wybierzmy odpowiedni grill: Sezon grillowania – przegląd grilli elektrycznych do 100 zł, Sezon grillowania – przegląd grilli elektrycznych do 200 zł. Do tego koniecznie polecamy: Grillowanie w stylu fit. Tym, którzy nie trzymają ścisłej diety podpowiadamy: Przegląd sosów do potraw z grilla.

Dla mam fanek ekologicznego życia mamy: Ekologiczne kaszki dla dzieci, Naczynia idealne na piknik z dzieckiem – jakie wybrać, Podróżne sztućce dla dziecka. Jakie wybrać?Ekologiczne sztućce i naczynia dla dzieci.

Wszystko, co przygotowujemy sami, jest zdrowsze, niż gotowe półprodukty ze sklepu, dlatego zachęcamy do przyrządzania posiłków samodzielnie. I przetworów. I wędlin: Wędzimy mięsa, sery i ryby. Jak się do tego zabrać?

Po porządnym posiłku pora na deser: Ciasta na lato – lekkie i owocowe, Słodycze bez cukru, czyli jak osłodzić sobie życie i nie przytyć, Najlepsze wegańskie desery. Lato bez lodów nie miałoby tego uroku: Jakie urządzenie do robienia lodów kupić – polecane modele 2016. Do deseru może też być: Jak zrobić dip do owoców?

Odczarowujemy też działanie niektórych produktów: Lecznicze właściwości aloesu – co warto wiedzieć?, Ziołowe leki uspokajające, Nasiona, które stanowią naturalne antyoksydanty. Włącz je do swojej diety, by cieszyć się zdrowiem, Zdrowotne właściwości chia. Jak przemycić je do codziennego menu?, Pszczeli pyłek kwiatowy i jego cudowne właściwości, Herbaty ziołowe na lato. Właściwości i receptury.

Aby być eko i fit do odpowiedniej diety należy włączyć też aktywność fizyczną. Wśród naszych propozycji każdy znajdzie coś dla siebie. Dla fanów rowerów: Top 5 rowerów dla początkujących, Długodystansowe wyprawy rowerowe – jak ładować telefon i nawigację?, Rower miejski niezależnie od płci.

Dla fanów biegania: Biegasz? Badaj się i unikaj kontuzji, Biegaczu nie odpuszczaj latem – jak biegać w upale?, Jak przyspieszyć swój bieg?, Czy bieganie sprzyja odchudzaniu?, Spacery i bieganie po piasku – skuteczna letnia aktywność.

Fanom ćwiczeń podpowiadamy tę lekturę: Sandbag – idealny trening, Płaski brzuch w dwa tygodnie, Runmageddon – nowy pomysł na aktywność, Ból kręgosłupa a ćwiczenia siłowe – to da się pogodzić, Sporty wodne do wypróbowania latem, Ćwiczenia anaerobowe: dla kogo i jak działają?, Najlepsze ćwiczenia na rozciągnięcie barków.

Na koniec trochę relaksu: Masażery antycellulitowe – jak działają i jaki wybrać?
Newsletter
Trwa generowanie pliku zip
0%