To była właściwie impreza zamknięta. W żeglarskim ośrodku szkoleniowym „Róża Wiatrów” w Węgorzewie już po raz drugi zebrało się kilkudziesięciu twórców wideo w Internecie, ale nie żeby nagrywać i montować, ale po prostu pobyć ze sobą i odpocząć oraz wziąć udział w II Żeglarskich Mistrzostwach Polski YouTuberów o Puchar Róży Wiatrów.  


Jednak czym jest sama przyjemność udziału w zawodach żeglarskich bez możliwości dania czegoś od siebie innym? Dzięki platformie charytatywni.allegro.pl polscy youtuberzy zebrali kilkanaście przedmiotów na szlachetny cel. Ten zaś nie był znany aż do momentu wyłonienia nowych żeglarskich mistrzów Polski. Zwycięska ekipa – Szwagrów ze Śmiechawą i Jackiem Gadzinowskim w składzie – poza mistrzowskim tytułem oraz słynnym pucharem miała zaszczyt wyznaczyć beneficjenta charytatywnej akcji #dajzsiebiewiecej.

Pomysł regat youtuberów zrodził się w głowie Bartka Milewskiego – założyciela szkoły Róża Wiatrów – już ponad rok temu. Wtedy też ruszyła pierwsza edycja. Przy okazji tegorocznej pojawił się pomysł, by zrobić coś dobrego dla innych, zebrać wartościowe przedmioty od twórców internetowych i wystawić je na aukcjach charytatywnych. 

Zobaczcie nasz film z tego wydarzenia: 



Wśród ofiarodawców są m.in. Szwagry ze Śmiechawa.tv, którzy ofiarowali słynną czapkę Szwagra; Rojo, który przekazał swój zegarek, iluzjonista Y, który ofiarował talię kart z podpisami innych twórców obecnych na regatach; Cyber Marian z kolei zaoferował udział w jednej z jego produkcji filmowych, podobnie jak BEKSY czy Viren Bhandari przygotowujący specjalną mieszankę przypraw do indyjskich potraw oraz kilkunastu innych twórców z ich oryginalnymi propozycjami. Najcenniejsza jest jednak oficjalna flaga regat, na której swoje autografy złożyli wszyscy uczestnicy II Żeglarskich Mistrzostw Polski YouTuberów.

Wkrótce wszystkie aukcje charytatywne z tymi przedmiotami zostaną opublikowane w serwisie i każdy będzie mógł licytować, o czym poinformujemy Was w Magazynie. Co ważne: przedmioty wystawione za pośrednictwem serwisu charytatywni.allegro.pl pojawiają się na stronach allegro.pl, a całkowity dochód ze sprzedaży idzie na konto akcji, bo serwis nie pobiera dodatkowych opłat za wystawianie tych ofert. 

Więcej informacji na temat akcji #dajzsiebiewięcej oraz regat i uczestników znajdziecie na stronie regatyyoutuberow.roza.pl oraz na facebook.com/roza.wiatrow


Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły

Koenig-Specials. Wyjątkowy smak tuningu lat 80.
Lata 80. to czas, w którym pojęcie przepychu w motoryzacji było czymś nieznanym. To, czego nie odważyli się zaproponować producenci, wyjeżdżało z pracowni firm tuningowych. Firmy takie jak ABC Exclusive, AMG, Arden, Carat by Duchatelet, Gemballa, Koenig-Specials, Lorinser, Rinspeed, Sbarro, Strosek czy Treser proponowały daleko idące modyfikacje, czyniące samochody prawdziwymi dziełami sztuki, często zwielokrotniające cenę wyjściowych modeli. Poznajcie bliżej historię jednej z nich.
Święta pachną piernikami
Korzenny aromat unoszący się w całym domu, bursztynowy miód i tysiące pomysłów na dekoracje. Nadchodzi Boże Narodzenie, a więc pieczemy pierniki!
Niebezpieczne kobiety popkultury
Najnowszy film Patryka Vegi „Pitbull. Niebezpieczne kobiety” w ciągu 4 pierwszych dni wyświetlania obejrzało 835 000 widzów! Jednym z powodów tego sukcesu może być fakt, że reżyser tym razem postawił na kobiety. A te, szczególnie jeśli cieszą się złą sławą, przyciągają uwagę widzów jak magnes. Nawet przez kilkaset lat. Przedstawiamy sylwetki 9 kobiet, którym bycie „niebezpiecznymi” zapewniło nieśmiertelność. 
Wirtualni piłkarze – realne emocje
Piłka nożna to najpopularniejszy sport na świecie. Mistrzostwa świata, rozgrywki klubowe, liga mistrzów. Messi, Ronaldo czy Lewandowski. Camp Nou, Maracanã czy nasz Narodowy. Gwiazdy, stadiony, drużyny, wielkie pieniądze i jeszcze większe emocje. Czy da się je odtworzyć w domowym zaciszu?