Coraz więcej osób poszukujących inspiracji czy też informacji na temat produktów kieruje swoje kroki w stronę serwisu YouTube. Kanały tematyczne Allegro powstały z myślą właśnie o nich. Allegro na początek proponuje treści związane z technologiami i majsterkowaniem, czyli tak zwanym DIY.

– YouTube już od ponad roku na stałe wpisał się w naszą komunikację z użytkownikami. Tym razem chcielibyśmy dostarczyć treści widzom, którzy poszukują nie tylko rozrywki, ale także przydatnych informacji. Zależy nam na dostarczaniu treści w formie ciekawostek z danych dziedzin tematycznych. W przypadku kanału Allegro Technologia będą to m.in. recenzje produktów, z kolei Allegro Wnętrza skupiać się będzie na tematach związanych z domowym majsterkowaniem – mówi Anna Iller, branded content manager w Allegro. – Zależy nam na interakcji z użytkownikami, dlatego umożliwiamy zadawanie pytań prowadzącym czy proponowanie tematów do kolejnych odcinków. Widzowie mają stać się współtwórcami naszych kanałów i mieć największy wpływ na to, w jakim kierunku będą się dalej rozwijać – dodaje.

W każdą środę i piątek na kanale Allegro Wnętrza odbywać się będzie premiera kolejnego odcinka. W role prowadzących wcieliły się Majsterki – trzy dziewczyny: Alicja, Basia i Sylwia, które pokazują, że bez względu na wiek czy też płeć każdy może zabrać się za przeróbki w swoim mieszkaniu.

Niestraszne im szlifierki, wiertarki i poziomice. Majsterki zdradzą m.in. swoje sposoby na przygotowanie stolika z palety, foto-budki na imprezę czy też lampionów ze słoików na balkon. Dziewczyny wprowadzą też zainteresowanych w świat majsterkowicza, czyli pomogą skompletować skrzynkę z narzędziami na start, zdradzą, dlaczego niektóre pędzle mają trzonek czerwony, a inny zielony, a także jakimi zasadami należy kierować się przy wszelkich pracach, tak żeby na koniec dnia pozostać z tą samą liczbą palców u rąk.


Kanał Allegro Technologia premiery swoich odcinków będzie miał w każdy wtorek i czwartek. Prowadzącym kanał jest Rafał Augusiewicz, z wykształcenia technik informatyk, a z zamiłowania showman, który w każdym odcinku „na własnej skórze” testuje prezentowany produkt.

– Coraz trudniej nadążyć za nowinkami technologicznymi i odnaleźć się w gąszczu produktów. I tu z pomocą przychodzę ja, kupując i sprawdzając możliwości sprzętu, który najbardziej interesuje internautów. To, jaki produkt, jakiej marki weźmiemy pod lupę, w dużej mierze zależy od widzów – mówi Rafał Augusiewicz. 

Na kanale Allegro Technologie można już znaleźć odpowiedź na pytanie czy jesteśmy gotowi na wirtualną rzeczywistość, gdzie najlepiej zamontować router w domu, a także, czy warto kupować drogi kabel HDMI.


Za produkcję i kreację odpowiada warszawski dom produkcyjny F25.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Podaruj misia i nieś pomoc razem z nami!
Tosia, Sonia, Edek i Jaś – takie imiona noszą misie, które w tym roku można podarować bliskiej osobie i pomóc podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Pluszaki można już kupić na Allegro, które w tym czasie staje się największym internetowym sprzedawcą misiów w Polsce.
Wylicytuj kolację z gwiazdą i pomóż spełnić dziecięce marzenia
Kącik do malowania, wycieczka nad morze, prywatny plac zabaw – tak niewiele potrzeba, żeby wywołać uśmiech na dziecięcych twarzach. Licytując na charytatywni.allegro.pl kolację z jedną z 25 gwiazd, mamy szansę spełnić najskrytsze marzenia podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”. 
Zagrajmy jeszcze głośniej! Allegro ruszyło z aukcjami na rzecz WOŚP
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znów gra, a pierwsze aukcje internetowe w ramach 25. Finału już zostały wystawione. Allegro po raz kolejny uruchomiło platformę aukcje.wosp.org.pl, na której każdy może wylicytować lub wystawić swój przedmiot na sprzedaż.
RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.