Coraz więcej osób poszukujących inspiracji czy też informacji na temat produktów kieruje swoje kroki w stronę serwisu YouTube. Kanały tematyczne Allegro powstały z myślą właśnie o nich. Allegro na początek proponuje treści związane z technologiami i majsterkowaniem, czyli tak zwanym DIY.

– YouTube już od ponad roku na stałe wpisał się w naszą komunikację z użytkownikami. Tym razem chcielibyśmy dostarczyć treści widzom, którzy poszukują nie tylko rozrywki, ale także przydatnych informacji. Zależy nam na dostarczaniu treści w formie ciekawostek z danych dziedzin tematycznych. W przypadku kanału Allegro Technologia będą to m.in. recenzje produktów, z kolei Allegro Wnętrza skupiać się będzie na tematach związanych z domowym majsterkowaniem – mówi Anna Iller, branded content manager w Allegro. – Zależy nam na interakcji z użytkownikami, dlatego umożliwiamy zadawanie pytań prowadzącym czy proponowanie tematów do kolejnych odcinków. Widzowie mają stać się współtwórcami naszych kanałów i mieć największy wpływ na to, w jakim kierunku będą się dalej rozwijać – dodaje.

W każdą środę i piątek na kanale Allegro Wnętrza odbywać się będzie premiera kolejnego odcinka. W role prowadzących wcieliły się Majsterki – trzy dziewczyny: Alicja, Basia i Sylwia, które pokazują, że bez względu na wiek czy też płeć każdy może zabrać się za przeróbki w swoim mieszkaniu.

Niestraszne im szlifierki, wiertarki i poziomice. Majsterki zdradzą m.in. swoje sposoby na przygotowanie stolika z palety, foto-budki na imprezę czy też lampionów ze słoików na balkon. Dziewczyny wprowadzą też zainteresowanych w świat majsterkowicza, czyli pomogą skompletować skrzynkę z narzędziami na start, zdradzą, dlaczego niektóre pędzle mają trzonek czerwony, a inny zielony, a także jakimi zasadami należy kierować się przy wszelkich pracach, tak żeby na koniec dnia pozostać z tą samą liczbą palców u rąk.


Kanał Allegro Technologia premiery swoich odcinków będzie miał w każdy wtorek i czwartek. Prowadzącym kanał jest Rafał Augusiewicz, z wykształcenia technik informatyk, a z zamiłowania showman, który w każdym odcinku „na własnej skórze” testuje prezentowany produkt.

– Coraz trudniej nadążyć za nowinkami technologicznymi i odnaleźć się w gąszczu produktów. I tu z pomocą przychodzę ja, kupując i sprawdzając możliwości sprzętu, który najbardziej interesuje internautów. To, jaki produkt, jakiej marki weźmiemy pod lupę, w dużej mierze zależy od widzów – mówi Rafał Augusiewicz. 

Na kanale Allegro Technologie można już znaleźć odpowiedź na pytanie czy jesteśmy gotowi na wirtualną rzeczywistość, gdzie najlepiej zamontować router w domu, a także, czy warto kupować drogi kabel HDMI.


Za produkcję i kreację odpowiada warszawski dom produkcyjny F25.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Poznaj kanał Allegro Kuchnia. Oto jak go tworzymy
Porządek, precyzja, koncentracja. Tu nie ma miejsca ani czasu na pomyłki. Zabrzmiało poważnie? Nie, nie jest to opis pracy w laboratorium. Właśnie tak powstają odcinki do Allegro Kuchnia na YouTubie. Poznajcie ten i inne kanały Allegro. Praca przy nich fascynuje.
Podaruj Misia i razem z Allegro pomagaj dzieciom
Początek grudnia to magiczny czas. To właśnie teraz zaczynamy rozglądać się za prezentami, myśleć o choince i świętach. Akcja Podaruj Misia to okazja do sprawienia radości w dwójnasób: osobie, która misia dostanie, a także dzieciom z Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, bo to na ten cel zostanie przekazany cały dochód ze sprzedaży misiów. W tym roku uszczęśliwiają Emma, Tymek, Asia i Lui. Którego wybierasz?
Allegro i WOŚP razem od 18 lat! I będzie więcej!
Na 6 tygodni przed 26. Finałem Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już gra w Internecie. Allegro właśnie uruchomiło stronę aukcje.wosp.org.pl,  promującą licytacje platformę rzeczyodserca.pl oraz Wirtualną Puszkę w swojej aplikacji mobilnej. Tegoroczny cel to pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków.
Wystawianie przedmiotów na Allegro staje się jeszcze prostsze
Allegro wprowadza zmiany, które ułatwią kupującym zapoznanie się z ofertą, a sprzedającym wystawianie i edycję. Od 28 listopada br. osoby posiadające konto zwykłe, przy tworzeniu oferty, korzystają z nowego edytora opisu, bez szablonów HTML. Dzięki temu na każdym urządzeniu pojawia się ten sam opis, a przeglądanie ofert staje się łatwiejsze.