– Po doskonałym przyjęciu produkcji filmowo-reklamowych Allegro w ubiegłym roku – reklam z tematami przewodnimi domu, psa i rodzinnych świąt – postanowiliśmy kontynuować opowiadanie historii o roli marki Allegro w życiu każdego z nas – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Inwestujemy w długie formaty przede wszystkim dlatego, że wierzymy, iż dzięki temu odbiorcy naszych produkcji przeżyją coś, co być może ich również spotkało w czasach dzieciństwa lub młodości, a jednocześnie chcielibyśmy wspomóc tych, którzy myślą o powrocie do swoich niespełnionych do końca marzeń lub pasji – dodaje Adam Szałamacha.


 
Tym razem opowiadamy historię o dziewczynce, która postanawia nauczyć się grać na gitarze i – jak każdy, kto zaczyna grać na dowolnym instrumencie – robi straszliwe błędy, nie trafiając w żaden akord.
Wieloletnia nauka, wspierana przez gotowych na wiele wyrzeczeń rodziców, kończy się grą w profesjonalnym zespole uznanych klasyków gitarowych.
Za kreację odpowiada – podobnie jak w ubiegłym roku – agencja Bardzo, za produkcję dom produkcyjny CutCut. Reżyserem filmu jest znany w Polsce Jesper Ericstam.

Emisja obejmuje przede wszystkim Internet, jednak została przygotowana także wersja 60-sekundowa do telewizji. Emisja rozpoczyna się 6 maja i potrwa 6 tygodni.

Kolejnych filmów należy spodziewać się w wakacje oraz wczesną jesienią.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
„Lemoniada”: kolejny film Allegro z serii „Czego szukasz” to lekka i zabawna historia wakacyjna
Tym razem w reklamie Allegro nie znajdziemy wzruszeń ani łez. Nowy film opowiada zabawną letnią historię. Emisja kampanii rozpoczęła się 19 czerwca, tuż przed początkiem wakacji, kiedy większość z nas czeka niecierpliwie na nadchodzący czas wypoczynku.
Czego szukasz nie tylko latem? Ruszyła nowa kampania Allegro
Możesz wyjechać bardzo daleko, ale to, czego szukasz, jest zazwyczaj bardzo blisko. 
Matka i córka w reklamie: nie słodka sielanka, ale dużo życiowej mądrości
Matka i córka to system naczyń połączonych. Ale bez jednego zdefiniowanego schematu. Ile historii, tyle różnych modeli relacji, od zapatrzenia i odwzorowania po całkowite zaprzeczenie. Jedne chcą być przyjaciółkami córek, dla innych funkcja rodzica  wychowującego jest zawsze nadrzędna. Niezależnie od realizowanego schematu, siły więzi między matką i córką nie da się porównać z żadną inną relacją. Poznaj historię Ani z Piotrkowa, którą nasz zespół poznał, realizując ostatnią reklamę Allegro "Czego szukasz. Bal"
Allegro to już nie tylko e-commerce
Allegro zaskakuje nie tylko wzbudzającymi emocje reklamami, ale też tym, że sięga po innowacyjne rozwiązania i angażuje się w projekty, dzięki którym zaczyna być postrzegane już nie tylko jako platforma e-commerce’owa.