biuro prasowe
Biuro prasowe
06 maja 2016, 14:19

Czego szukasz na co dzień? Nowa kampania reklamowa Allegro

Tym razem opowiadamy historię o dziewczynce, która postanawia nauczyć się grać na gitarze.

– Po doskonałym przyjęciu produkcji filmowo-reklamowych Allegro w ubiegłym roku – reklam z tematami przewodnimi domu, psa i rodzinnych świąt – postanowiliśmy kontynuować opowiadanie historii o roli marki Allegro w życiu każdego z nas – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Inwestujemy w długie formaty przede wszystkim dlatego, że wierzymy, iż dzięki temu odbiorcy naszych produkcji przeżyją coś, co być może ich również spotkało w czasach dzieciństwa lub młodości, a jednocześnie chcielibyśmy wspomóc tych, którzy myślą o powrocie do swoich niespełnionych do końca marzeń lub pasji – dodaje Adam Szałamacha.


 
Tym razem opowiadamy historię o dziewczynce, która postanawia nauczyć się grać na gitarze i – jak każdy, kto zaczyna grać na dowolnym instrumencie – robi straszliwe błędy, nie trafiając w żaden akord.
Wieloletnia nauka, wspierana przez gotowych na wiele wyrzeczeń rodziców, kończy się grą w profesjonalnym zespole uznanych klasyków gitarowych.
Za kreację odpowiada – podobnie jak w ubiegłym roku – agencja Bardzo, za produkcję dom produkcyjny CutCut. Reżyserem filmu jest znany w Polsce Jesper Ericstam.

Emisja obejmuje przede wszystkim Internet, jednak została przygotowana także wersja 60-sekundowa do telewizji. Emisja rozpoczyna się 6 maja i potrwa 6 tygodni.

Kolejnych filmów należy spodziewać się w wakacje oraz wczesną jesienią.
Newsletter
Trwa generowanie pliku zip
0%