– Po doskonałym przyjęciu produkcji filmowo-reklamowych Allegro w ubiegłym roku – reklam z tematami przewodnimi domu, psa i rodzinnych świąt – postanowiliśmy kontynuować opowiadanie historii o roli marki Allegro w życiu każdego z nas – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Inwestujemy w długie formaty przede wszystkim dlatego, że wierzymy, iż dzięki temu odbiorcy naszych produkcji przeżyją coś, co być może ich również spotkało w czasach dzieciństwa lub młodości, a jednocześnie chcielibyśmy wspomóc tych, którzy myślą o powrocie do swoich niespełnionych do końca marzeń lub pasji – dodaje Adam Szałamacha.


 
Tym razem opowiadamy historię o dziewczynce, która postanawia nauczyć się grać na gitarze i – jak każdy, kto zaczyna grać na dowolnym instrumencie – robi straszliwe błędy, nie trafiając w żaden akord.
Wieloletnia nauka, wspierana przez gotowych na wiele wyrzeczeń rodziców, kończy się grą w profesjonalnym zespole uznanych klasyków gitarowych.
Za kreację odpowiada – podobnie jak w ubiegłym roku – agencja Bardzo, za produkcję dom produkcyjny CutCut. Reżyserem filmu jest znany w Polsce Jesper Ericstam.

Emisja obejmuje przede wszystkim Internet, jednak została przygotowana także wersja 60-sekundowa do telewizji. Emisja rozpoczyna się 6 maja i potrwa 6 tygodni.

Kolejnych filmów należy spodziewać się w wakacje oraz wczesną jesienią.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Czego szukasz nie tylko latem? Ruszyła nowa kampania Allegro
Możesz wyjechać bardzo daleko, ale to, czego szukasz, jest zazwyczaj bardzo blisko. 
A ty? Czego szukasz, młody reżyserze?
W Allegro wciąż szukamy nowych inspiracji w komunikacji z użytkownikami. Dlatego też inwestujemy w innowacyjne formy przekazu i współpracę z młodymi twórcami. O tym, jak chcemy docierać do użytkowników oraz o zaangażowaniu w konkurs Papaya Young Directors opowiada Adam Szałamacha, brand manager Allegro.
Kolejna ważna zmiana na Allegro: uproszczony wygląd ofert
Od kwietnia 2017 roku Allegro zacznie zmieniać wygląd ofert na platformie. Czytelniejsze staną się: opis produktu i warunki sprzedaży, takie jak dostawa, płatność czy gwarancja. Wprowadzone zostaną także nowe parametry pomagające klientom szybciej odnaleźć pożądany przedmiot. To kolejny krok w stronę profesjonalizacji serwisu i odpowiedź na rosnące zainteresowanie Polaków zakupami na smartfonach i tabletach. Już dziś blisko połowa ruchu na Allegro pochodzi z urządzeń mobilnych. Zmiany, w których uczestniczyć będzie ponad 100 tysięcy firm handlujących na Allegro, wprowadzane będą etapami, a ich zakończenie planowane jest na 2018 rok. 
Brytyjska marka Next wchodzi do Polski przez Allegro
Jedna z najpopularniejszych sieci handlowych z Wielkiej Brytanii wchodzi na polski rynek. Marka NEXT obecna jest w 40 krajach na całym świecie, w Polsce klientów postanowiła poszukać wśród internautów - ubrania z jej najnowszej kolekcji dostępne są już na Allegro.