Kiedy? 26 kwietnia
Gdzie? Businessman Institute, ul. Trakt Lubelski 40a, Warszawa
Więcej szczegółów: 2016.aduniverse.pl

O czym będą mówić prelegenci adUniverse 2016?

Steve Kemish
Keynote Speaker adUniverse 2016, managing partner, Junction Agency

Content marketing, którego znaczenie wciąż rośnie, staje się coraz  bardziej istotny w strategii firm. Jaka jest jego najbliższa przyszłość? Czy wkrótce czeka nas programmatic content? Marketerzy muszą znać trendy na ten rok oraz najbliższą przyszłość content marketingu, który coraz bardziej łączy się z ekosystemami programmatic.

Andrzej Garapich
prezes zarządu, Polskie Badania Internetu

Standard oglądalności widowni internetowej to podstawowe narzędzie do planowania reklamy display i wideo w Internecie. Według szacunków IAB, prawie połowa pieniędzy wydawanych na reklamy w Internecie przeznaczana jest na display. Narzędzie firmy GfK o nazwie pl@net będzie nową jakością na rynku narzędzi do planowania badań. Mimo opóźnienia w stosunku do pierwotnych zapowiedzi, nie mamy wątpliwości, że okaże się ono skuteczne i niezbędne.

Roman Grygierek
CEO, INIS

Kampanie online pozwalają poznać naszych klientów, dzięki czemu możemy docierać do nich z ofertą zgodną z ich zainteresowaniami. Dlaczego tak istotne jest właściwe targetowanie? Jak internauci tworzą swój wizerunek w Internecie, a co można wyczytać z tego, w co klikają i co czytają? Dane deklaratywne kontra dane historyczne: które dane pozwalają przygotować precyzyjną kampanię? Analizuj dane, by osiągać lepsze efekty.

Hands Sinisalu
founder & CEO, Best Marketing International

Podczas festiwali i konkursów reklamy na całym świecie obserwujemy coraz więcej nagród zdobywanych za kampanie, które oparte są na danych. Programmatic marketing jest wykorzystywany coraz lepiej! Widać to na przykładach kampanii programmatic takich marek jak KFC, Lexus, Vodafone czy BGH.

Tomasz Teodorczyk
CEO, Bidlab

Specjaliści reklamy on-line szukają odpowiedzi na trzy główne pytania. Dlaczego programmatic, mimo iż jest zautomatyzowanym modelem zakupu mediów, wymaga manualnego zaangażowania i optymalizacji? Jak umiejętnie przetłumaczyć model dynamicznej stawki zakupowej (RTB) na klasyczne modele rozliczeń znane od wielu lat w mediach interaktywnych? Dlaczego przygotowywanie szczegółowego i rozbudowanego mediaplanu dla kampanii interaktywnych jest bardzo często startą czasu?

Grzegorz Śliwa
CEO, MyLED

Mamy na koncie dwie, interaktywne kampanie DOOH, które realizowaliśmy, wykorzystując technologię systemu MYLED. Pierwsza była elementem kampanii realizowanej dla jednego z centrów handlowych, gdzie akcja opierała się na synchronizacji aplikacji mobilnej z ekranem LED w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możliwa była efektywna, spersonalizowana komunikacja z odbiorcą podczas organizowanej akcji. Druga to przykład łączenia świata online z offline’em, gdzie w walentynkowej realizacji dla jednej z największych sieci drogerii w Polsce zaangażowany online odbiorca mógł obserwować rezultaty swojej zabawy z marką w kampanii DOOH na kilkudziesięciu nośnikach.

Arkadiusz Miegoń
country manager, Mexad

Programmatic marketing staje się coraz mocniejszym elementem strategii marketingowej wielu firm. Rynek pokazuje nam, jak bardzo dynamiczny jest jego rozwój. W USA już ponad 70% firm wdrożyło rozwiązania typu programmatic. Prognozy pokazują, że do 2017 r. inwestycje w tym zakresie wyniosą 32,6 mld dolarów. W Polsce programmatic wciąż kojarzy się przede wszystkim z reklamą display kupowaną w modelu RTB.

Paweł Treściński
wiceprezes i dyrektor sprzedaży, YieldRiser

Adblock każdego dnia spędza sen z powiek setkom wydawców. Istnieje jednak kilka skutecznych sposobów na walkę z adblockiem. Można również efektywnie edukować użytkowników, którzy mają zablokowane wyświetlanie reklam.

Maciej Sawa
chief commercial officer, Cloud Technologies

Dane mają swoją mroczną i brudną stronę. Dark Data i Dirty Data to współczesne cyfrowe hieroglify, za którymi często ukrywają się informacje o wielkiej wadze dla biznesu i branży marketingowej. Problem w tym, że trudno je odkodować.

Kamil Grześkowiak
senior programmatic specialist, Amnet Polska

Wydaje się, że ostatnio słowem kluczem jest „big data”. Jest niczym magiczne zaklęcie, które przenosi do innego świata. Jednak prawdziwa przewaga konkurencyjna nie polega na tym, że posiadasz dane (choć to duża wartość dodana), tylko wiesz, co to są za dane i wiesz, jak je wykorzystać. Z jakich danych korzystać? Odpowiedź jest prosta: najlepiej swoich własnych.

Zobacz, kto jeszcze wystąpi na adUniverse 2016.

_magazyn.Allegro patronuje konferencji adUniverse 2016

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły