Sprzedający samochody na Allegro mają powody do radości. Od teraz ich ogłoszenia dotrą do klientów dwóch nowych platform: AutoCentrum i Ceneo. Co ważne, nie wpłynie to na koszt ogłoszeń, więc to spora oszczędność dla sprzedających, a dla kupujących duże ułatwienie w wyszukiwaniu samochodów.

AutoCentrum.pl to jeden z najpopularniejszych portali motoryzacyjnych w Polsce. Istnieje od 2000 r. i co miesiąc odwiedza go 6 mln unikatowych użytkowników zainteresowanych kupnem lub sprzedażą auta. Ceneo z kolei umożliwia użytkownikom łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert. Współpraca tych dwóch platform z Allegro przyniesie klientom wiele korzyści. Skorzystają nie tylko nowi ogłoszeniodawcy, ale również dotychczasowi, których ogłoszenia motoryzacyjne są już dostępne na Allegro. Wszystkie ogłoszenia z kategorii Motoryzacja trafią również na AutoCentrum.pl i Ceneo.pl.

To duże ułatwienie, na którym zyskają zarówno użytkownicy indywidualni, jak i biznesowi, m.in. komisy samochodowe czy autoryzowani dealerzy. Bez podwyższenia obecnej ceny za wystawienia ogłoszenia zwiększy się zasięg dotarcia do potencjalnych klientów. To także ułatwienie dla kupujących, którzy mają teraz większy wybór i możliwość porównania pojazdów – mówi Jarosław Majdan, dyrektor kategorii Ogłoszenia i usługi w Allegro.

Oferty z Allegro będą nie tylko zamieszczane na stronach ogłoszeń AutoCentrum.pl, ale będą również widoczne w artykułach, testach czy na stronach opinii o danych modelach samochodów. Jeśli czytelnik będzie zainteresowany danym pojazdem, będzie mógł przejść do oferty, klikając link „Ogłoszenie pochodzi z Allegro.pl”. Z kolei użytkownicy AutoCentrum będą mogli wybrać Allegro jako serwis, w którym zostanie opublikowana oferta sprzedaży. Klienci, którzy znajdą naszą ofertę w Ceneo, również przeniosą się do Allegro jednym kliknięciem.

Zrzut ekranu 2019-01-14 o 09.58.01.png

Polacy wpisują zapytania na Allegro o ogłoszenia motoryzacyjne blisko 20 tys. razy na godzinę. Poszukują przede wszystkim znanych marek samochodowych, takich jak Audi (ponad 1,65 mln wyszukiwań miesięcznie), BMW (ponad 1,5 mln wyszukiwań), Mercedes (1,15 mln wyszukiwań) oraz Ford, Opel, Fiat, Toyota, Volvo, Renault, Volkswagen, Peugeot czy Skoda. Obecnie na Allegro znaleźć można ponad 43 tys. ogłoszeń motoryzacyjnych. Najwięcej jest samochodów osobowych – blisko 35 tys. oraz dostawczych i ciężarowych – ponad 8 tys. W ofercie znaleźć można także ponad pół tysiąca ogłoszeń sprzedaży autobusów i pojazdów zabytkowych.

Na Allegro swoje oferty prezentują autoryzowani dealerzy znanych marek, a także duże komisy samochodowe. Allegro ciągle rozszerza zasięg, by klienci mieli jak największy i najlepszy wybór. – Dla podmiotów profesjonalnych wprowadziliśmy ceny ogłoszeń na znacznie niższym poziomie niż dotychczas. Dealerzy i komisy samochodowe mogą zaoszczędzić w stosunku do cen rynkowych, a cena za 1 ogłoszenie na 10 dni może spaść nawet do 4 zł brutto. Do tego warto przypomnieć, że od teraz ich ogłoszenia pojawią się w trzech serwisach – dodaje Jarosław Majdan.

Zrzut ekranu 2019-01-14 o 09.58.49.png

To kolejny krok w rozwoju kategorii motoryzacyjnej na Allegro. W październiku nawiązaliśmy współpracę z Yanosikiem. Jego użytkownicy mogą dodawać ogłoszenie sprzedaży swojego samochodu na Allegro bezpośrednio ze swojej aplikacji.