- Blogowigilię robimy po to, aby stworzyć blogerom przestrzeń do integracji i wymiany doświadczeń - tłumaczy w rozmowie z _magazynem.Allegro Ilona Patro, jedna z organizatorek wydarzenia. W trakcie tegorocznego spotkania blogerów i vlogerów z całej Polski, któremu patronowało Allegro, można było jednak nie tylko spotkać się ze znajomymi i poznać nowych ludzi, ale także zrobić coś dla potrzebujących - przekazać przedmioty na aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, które są prezentowane na stronie rzeczyodserca.pl.



Kilkadziesiąt osób przy okazji Blogowigili przekazało bliskie im przedmioty na rzecz wspólnej akcji WOŚP i Allegro. - Rzeczy od serca są fajne, bo są od serca. Jeśli ktoś mnie zna i lubi, to może dostać ode mnie najpiękniejszą i najbliższą rzecz - mówi _magazynowi.Allegro Ewa Grzelakowska-Kostoglu, prowadząca program Red Lipstick Monster. - To jest niesamowite, bo rzeczy, które zostają namaszczone przez blogerów, influencerów, znanych ludzi, pochodzą od nich, zyskują dużo wyższą wartość niż ich wartość materialna - dodaje Maciej Budzich, twórca bloga mediafun.pl.

Twórcy internetowi mają świadomość, że mogą skutecznie angażować się w różne akcje charytatywne, ponieważ są po prostu rozpoznawalni. - Od pierwszej edycji Blogowigili angażujemy blogerów w pomaganie innym. Dlaczego? Bo mają ogromne zasięgi i potrafią się fantastycznie sprzedać - mówi Anna Samsonowicz, współorganizatorka Blogowigili. Swoje umiejętności i charyzmę twórcy internetowi wykorzystują w szczytnych celach.

- Jeszcze za czasów Lekko Stronniczego organizowaliśmy co roku na Dzień Dziecka akcję pomocy dla wybranego domu dziecka w Krakowie. Było to świetne doświadczenie, ponieważ nie tylko aktywizowaliśmy naszych widzów, ale widzieliśmy fajne efekty naszych działań, kiedy jechaliśmy do domu dziecka i przekazywaliśmy prezenty dla dzieciaków - wyjawia Karola Paciorek, prowadzący program Kto wie, ten wie.

Dlaczego blogerzy i vlogerzy powinni angażować się w działania charytatywne? Dobrze i zwięźle tłumaczy to Michał Szafrański, autor bloga jakoszczedzacpieniadze.pl. - My jesteśmy dzisiaj powierzchnią reklamową i tak należy na siebie patrzeć. Skoro już nią jesteśmy, to dlaczego nie wykorzystać tego w dobrym celu? - pyta retorycznie.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...
Wystartowała Szkoła Pionierów PFR
3 września to początek roku szkolnego, również dla Szkoły Pionierów Polskiego Funduszu Rozwoju – edukacyjnego programu dla młodych przedsiębiorców, którego Allegro jest partnerem strategicznym. „Pierwszy dzwonek” zabrzmiał w siedzibie Allegro. Teraz przed uczestnikami miesiąc intensywnych zajęć, w tym wyjazd na uniwersytet w Cambridge.
Po raz kolejny Allegro zmienia rynek e-commerce w Polsce
Dziś wystartowała nowa usługa o nazwie Allegro Smart! Płacąc 49 złotych na rok, będzie można skorzystać nawet z 365 darmowych dostaw. Dzięki sieci ponad 15 tysięcy paczkomatów i punktów odbioru usługa Allegro Smart! dostępna jest dla klientów w całym kraju. Allegro Smart! to kolejny pionierski krok w historii Allegro, który zmienia reguły gry w polskim handlu elektronicznym.
Strefa Allegro – tegoroczny przebój Pol'and'Rock Festival
24. Pol’and’Rock był naprawdę wyjątkowy. Nie tylko dlatego, że był to debiut nowej nazwy wydarzenia, ale także ze względu na atmosferę, gości i artystów. Strefa Allegro także debiutowała w nowej odsłonie. Dlatego tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dotknij Technologii”.