Cały dochód z licytacji zostanie przekazany Fundacji Radia ZET, która ratuje dzieci z wadami serca. Partnerem akcji jest Mazowiecki Instytut Kultury. Licytacje ruszyły we wtorek, 15 grudnia. Potrwają do 22 grudnia. Wśród gwiazd biorących udział w akcji są Beata Pawlikowska, Szymon Majewski, Czesław Mozil, Beata Sadowska, Anna Popek, Grażyna Wolszczak, Zofia Kucówna i wiele innych.

- Mamy 38 aukcji pięknych choinkowych serc własnoręcznie wykonanych w Mazowieckim Instytucie Kultury przez dziennikarzy, Radia ZET, Radia Radia ZET Gold, Radia ZET Chilli i zaprzyjaźnione gwiazdy. Poświęcili swój wolny czas, żeby wspomóc charytatywną działalność Fundacji Radia ZET. Serdecznie im za to dziękujemy! - mówi Joanna Pietrzyk, koordynatorka Fundacji Radia ZET. - Dzięki serwisowi charytatywni.allegro.pl w naszych aukcjach mogą brać udział ludzie z całej Polski. Chyba nie ma drugiego takiego serwisu w Polsce, który stwarzałby podobne możliwości - mówi.
I zdradza, że od pierwszego dnia prowadzi Agnieszka Kołodziejska. - Ale wszystko jeszcze może się zmienić - dodaje.

Osoba, która za najwyższą cenę wylicytuje bombkę spośród tych stworzonych przez dziennikarzy i prezenterów Radia ZET, dodatkowo dostanie w prezencie „Dzień w Radiu ZET” – czyli ekskluzywną wizytę w radiu, której odbycie będzie w wybranym dniu między 11 a 31 stycznia 2016 r. Podczas niej pozna specyfikę Radia ZET od kuchni.

By licytować kulturalne serca, wystarczy wejść na stronę charytatywni.allegro.pl/FundacjaRadiaZET i wybrać aukcje ulubionych gwiazd. Pamiętaj: licytować można tylko do 22 grudnia.

Rafał Badowski

magazyn@allegro.pl
Licytuj kreacje polskich projektantów i wesprzyj Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
Moda może iść w parze z dobroczynnością - udowadniają to akcje takie jak ta, organizowana przez Plejadę. W trakcie gali Pożegnanie Lata z Plejadą/Białe noce Monaco we wnętrzach Zamku Królewskiego w Warszawie zaprezentowano pięć wieczorowych kreacji przygotowanych przez najważniejszych polskich projektantów: Joannę Przetakiewicz (La Mania), Tomasza Olejniczaka (Tomaotomo), duet Paprocki & Brzozowski, Dawida Wolińskiego oraz Natashę Pavluchenko. Każdą suknie można wylicytować na platformie charytatywni.allegro.pl. Całkowity dochód z akcji zasili konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Czy młodych Polaków trzeba uczyć zakupów w Internecie?
Kilka kliknięć, płatność online i oczekiwanie na wybrany produkt. Do tych prostych działań ograniczają się obecnie zakupy przez Internet. Czy jednak dla każdego użytkownika Internetu zadanie to jest tak samo proste? Według Izby Gospodarki Elektronicznej niekoniecznie. Z tego względu we współpracy z Allegro wydała mikroporadnik „Kupuję w sieci”, który jest elementem cyklicznej akcji edukacyjnej o takiej samej nazwie. W 2017 roku w jej ramach zorganizowano „Cyfrowy Tydzień w Rybniku”, gdzie w dniach 18–22.09.2017 r. odbywają się prelekcje oraz warsztaty na temat e-commerce m.in. dla młodzieży.
Coś się kończy, coś zaczyna, czyli finał programu stażowego Summer e-Xperience 2017
Kolejna edycja programu stażowego, organizowanego przez Allegro, właśnie przeszła do historii. Przez dwa miesiące 38 osób, pod okiem mentorów, zdobywało doświadczenie w różnych obszarach: od technologii, poprzez finanse, operacje aż po marketing. Nie można uczestniczyć w lepszych zajęciach z e-commerce w Polsce!
Ty też możesz pomóc budować Świetlikowo
Allegro po raz kolejny udowadnia, że technologia może pomóc w rozwiązywaniu ludzkich problemów. Tym razem naszym wspólnym celem jest zbudowanie Świetlikowa, czyli bezpłatnego Centrum Opieki Dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci Fundacji Śląskie Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do budowy, biorąc udział w akcji na charytatywni.allegro.pl.