biuro prasowe
16 listopada 2015, 18:14

Emocje i oferty specjalne

Kampania Allegro na święta Bożego Narodzenia to festiwal ofert sprzedażowych dla wszystkich Allegrowiczów, wzmacniany działaniami promocyjnymi.

Głównym punktem kampanii świątecznej Allegro jest trzeci film z serii „Czego szukasz”. To kolejna wzruszająca historia, tym razem mówiąca o świętach Bożego Narodzenia z perspektywy dziecka, które w miarę upływu lat dorasta i zmienia swoje role życiowe. Za oprawę scenograficzną odpowiada Grzegorz Piątkowski, znany z doskonałej scenografii filmu „Bogowie”. W materiale wykorzystano przedmioty z lat 70., 80. i 90., np. meblościankę z połyskiem czy żyrandol o niepowtarzalnym kształcie.

– Naszym celem jest nie tylko zwrócenie uwagi na to, że obdarowanie bliskich jest elementem naszego życia. Chcemy, by widzowie zatrzymali się choć na chwilę i docenili także znaczenie szczęścia, spełnienia, dobrych wspomnień – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Jeśli wywołamy uśmiech u widzów, to będzie nasz sukces.

Także 16 listopada ruszył sezonowy serwis Allegro z prezentami. Pod adresem www.allegro.pl/swieta znajdą się specjalne oferty, wyselekcjonowane przez zespół sprzedażowy. Jest to serwis, którzy ma umożliwić nie tylko zakup wybranych produktów, ale także inspirować niezdecydowanych do zakupu świątecznych prezentów.


Pokazujemy pomysły na prezenty w podziale na przedmioty dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także dla domu oraz dla osób planujących podróże świąteczne. Pokażemy też poradniki wideo oraz będziemy zachęcać do korzystania z poradników tekstowych, które od wielu miesięcy pojawiają się na stronach poszczególnych kategorii.


Te działania będą wzmacniane dziesięciosekundowymi filmami promującymi produkty na prezenty z różnych kategorii, np. zabawki, sprzęt komputerowy czy odzież. Będzie to 6 filmów, które zostaną wyemitowane do 4 grudnia w największych portalach internetowych.

Inną formą zwrócenia uwagi na zakupy na Allegro będzie 20 poradników wideo: 12 poradników prezentowych i 8 poradników typu „zrób to sam”. Do każdego z nich będą stworzone teasery (długość ok. 15 s), które będziemy wykorzystywać w kampanii zewnętrznej. Filmy osadzone będą na kanale Allegro w serwisie YouTube. Same poradniki będą wykorzystane w serwisie świątecznym. Seria poradników wystartuje 1 grudnia.

Na potrzebny serwisu świątecznego zorganizowaliśmy też sesję zdjęciową – jej efektem będą zdjęcia z motywami świątecznymi (mama z córką pieką pierniki w kuchni, rodzina siedzi przy stole w Wigilię, rozpakowują prezenty, oglądają je, bawią się itp.). W sesji użyte były produkty od naszych dostawców, tak aby potem móc np. linkować do tej konkretnej oferty, jaką widzimy na zdjęciu.

Kampania świąteczna Allegro będzie trwać od 16 listopada do 19 grudnia i będzie prowadzona we wszystkich głównych kanałach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), a także w stacjach tematycznych oraz we wszystkich polskich portalach internetowych. W trakcie kampanii prowadzona jest również akcja "raty 0%" - do wszystkich ofert dostępnych na Allegro o wartości od 300 do 20 000 zł.

Za kampanię wizerunkową w Allegro odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką Allegro i Zespół Design Labs Allegro. Koncept spotu przygotowała zewnętrzna agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT. Reżyserem jest Erik Van Wyk, który reżyserował również dwa poprzednie spoty z kampanii wizerunkowej. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann. Za kreację do kampanii digitalowej odpowiada agencja DDB.

Fot. Flickr.com/Susanne Nilsson/CC BY-SA 2.0

Załączniki

Pobierz załączniki
Newsletter
Trwa generowanie pliku zip
0%