biuro prasowe
15 listopada 2015, 20:00

Czy pamiętasz święta z dzieciństwa?

Pokazujemy przedpremierowo trzeci już film reklamowy Allegro, stawiający widzom pytanie „czego szukasz?” i jednocześnie angażujący emocje. To kolejna wzruszająca historia, tym razem mówiąca o świętach Bożego Narodzenia - dla większości z nas najweselszym i najprzyjemniejszym okresie w życiu.

Kamera pokazuje bożonarodzeniowy świat z perspektywy dziecka, które w miarę upływu lat dorasta i zmienia swoje role życiowe. Wspomnienie beztroskich lat i emocji pozostaje na zawsze.

Zauważyliście, że zadbaliśmy o każdy szczegół? Na przykład meblościanka z połyskiem z przełomu lat 70. i 80. XX wieku to oryginał. Rzadko można znaleźć takie antyki na Allegro. Jest też boazeria, fryzury z epoki i żyrandol o niepowtarzalnym kształcie. Tym, co pamiętają, łezka w oku się zakręci. 


– Nasze wspomnienia to kapitał emocji, indywidualny dla każdego człowieka zestaw wrażeń, obrazów i zapachów, które potrafią zmienić nasz nastrój i nastawienie do świata – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Sami często zadajemy sobie pytanie: „czego szukamy” w Internecie, na Allegro czy w życiu. Często dochodzimy do tego, że przecież nie tylko dóbr materialnych, ale szczęścia, spełnienia, dobrych wspomnień. Jeśli nasze reklamy przyczynią się do tego, że ludzie na chwilę przystaną, zastanowią się, co jest w życiu najważniejsze i uśmiechną do innych – to będzie nasz wielki sukces w zmaterializowanym świecie – dodaje Adam Szałamacha.



Emisje spotu zaczynamy w poniedziałek 16 listopada, a zakończymy 19 grudnia. Nasz spot będzie można oglądać we wszystkich głównych telewizjach (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i na wszystkich dużych portalach internetowych. 

Mamy nadzieję, że spodoba wam się ten film i dzięki niemu cofniecie się do dobrych, dziecięcych lat… 

Za kampanię wizerunkową Allegro odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod kierownictwem reżysera Erika Van Wyk, który reżyserował również dwa poprzednie spoty z kampanii wizerunkowej. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

A tu możecie spojrzeć na nasz artykuł opisujący poprzedni film reklamowy, który też spotkał się z dużym zainteresowaniem - na You Tube ma już ponad 2,3 miliona odtworzeń.
Newsletter
Trwa generowanie pliku zip
0%