Kamera pokazuje bożonarodzeniowy świat z perspektywy dziecka, które w miarę upływu lat dorasta i zmienia swoje role życiowe. Wspomnienie beztroskich lat i emocji pozostaje na zawsze.

Zauważyliście, że zadbaliśmy o każdy szczegół? Na przykład meblościanka z połyskiem z przełomu lat 70. i 80. XX wieku to oryginał. Rzadko można znaleźć takie antyki na Allegro. Jest też boazeria, fryzury z epoki i żyrandol o niepowtarzalnym kształcie. Tym, co pamiętają, łezka w oku się zakręci. 


– Nasze wspomnienia to kapitał emocji, indywidualny dla każdego człowieka zestaw wrażeń, obrazów i zapachów, które potrafią zmienić nasz nastrój i nastawienie do świata – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Sami często zadajemy sobie pytanie: „czego szukamy” w Internecie, na Allegro czy w życiu. Często dochodzimy do tego, że przecież nie tylko dóbr materialnych, ale szczęścia, spełnienia, dobrych wspomnień. Jeśli nasze reklamy przyczynią się do tego, że ludzie na chwilę przystaną, zastanowią się, co jest w życiu najważniejsze i uśmiechną do innych – to będzie nasz wielki sukces w zmaterializowanym świecie – dodaje Adam Szałamacha.



Emisje spotu zaczynamy w poniedziałek 16 listopada, a zakończymy 19 grudnia. Nasz spot będzie można oglądać we wszystkich głównych telewizjach (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i na wszystkich dużych portalach internetowych. 

Mamy nadzieję, że spodoba wam się ten film i dzięki niemu cofniecie się do dobrych, dziecięcych lat… 

Za kampanię wizerunkową Allegro odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod kierownictwem reżysera Erika Van Wyk, który reżyserował również dwa poprzednie spoty z kampanii wizerunkowej. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

A tu możecie spojrzeć na nasz artykuł opisujący poprzedni film reklamowy, który też spotkał się z dużym zainteresowaniem - na You Tube ma już ponad 2,3 miliona odtworzeń.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły

RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.
„Mój jest ten kawałek podłogi” w nowej wersji i z teledyskiem
Nowa wersja utworu „Mój jest ten kawałek podłogi” pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do filmu „Operacja Bazyliszek”. Teledysk, podobnie jak poprzedni, opowiada historię jednego z bohaterów cyklu Legendy Polskie. Allegro i tym razem zaprosiło do współpracy młodych twórców, w tym Kordiana Kądziele, który odpowiada za scenariusz i reżyserię teledysku.
Stało się! Zapłacimy BLIKIEM na Allegro
Od teraz na Allegro można płacić za zakupy za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK. Płatności BLIK zostały w pełni zintegrowane z platformą zakupową Allegro i stają się jedną z metod płatności dostępnych dla klientów największej w Polsce internetowej platformy zakupowej.
Bazyliszek żyje! Allegro przedstawia kolejną polską legendę
Wieki temu budził grozę wśród mieszkańców Warszawy, teraz powraca, by siać postrach w Internecie. „Operacja Bazyliszek” to kolejny film krótkometrażowy, który powstał w ramach projektu Legendy Polskie Allegro. W głównych rolach występują Paweł Domagała, Olaf Lubaszenko i Michalina Olszańska.