Kamera pokazuje bożonarodzeniowy świat z perspektywy dziecka, które w miarę upływu lat dorasta i zmienia swoje role życiowe. Wspomnienie beztroskich lat i emocji pozostaje na zawsze.

Zauważyliście, że zadbaliśmy o każdy szczegół? Na przykład meblościanka z połyskiem z przełomu lat 70. i 80. XX wieku to oryginał. Rzadko można znaleźć takie antyki na Allegro. Jest też boazeria, fryzury z epoki i żyrandol o niepowtarzalnym kształcie. Tym, co pamiętają, łezka w oku się zakręci. 


– Nasze wspomnienia to kapitał emocji, indywidualny dla każdego człowieka zestaw wrażeń, obrazów i zapachów, które potrafią zmienić nasz nastrój i nastawienie do świata – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Sami często zadajemy sobie pytanie: „czego szukamy” w Internecie, na Allegro czy w życiu. Często dochodzimy do tego, że przecież nie tylko dóbr materialnych, ale szczęścia, spełnienia, dobrych wspomnień. Jeśli nasze reklamy przyczynią się do tego, że ludzie na chwilę przystaną, zastanowią się, co jest w życiu najważniejsze i uśmiechną do innych – to będzie nasz wielki sukces w zmaterializowanym świecie – dodaje Adam Szałamacha.



Emisje spotu zaczynamy w poniedziałek 16 listopada, a zakończymy 19 grudnia. Nasz spot będzie można oglądać we wszystkich głównych telewizjach (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i na wszystkich dużych portalach internetowych. 

Mamy nadzieję, że spodoba wam się ten film i dzięki niemu cofniecie się do dobrych, dziecięcych lat… 

Za kampanię wizerunkową Allegro odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod kierownictwem reżysera Erika Van Wyk, który reżyserował również dwa poprzednie spoty z kampanii wizerunkowej. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

A tu możecie spojrzeć na nasz artykuł opisujący poprzedni film reklamowy, który też spotkał się z dużym zainteresowaniem - na You Tube ma już ponad 2,3 miliona odtworzeń.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły

Aukcje WOŚP od kuchni. Tak powstała popularna platforma charytatywna
Pierwsza aukcja na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawiła się na Allegro 17 lat temu. Chociaż od tego czasu możliwości wsparcia Finału z każdym rokiem jest coraz więcej, to licytacje wciąż cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Tylko w ubiegłym roku kwota zebrana podczas licytacji osiągnęła rekordowe 4,5 mln złotych. 
Allegro zmienia system komentarzy
Od 25 stycznia 2017 roku Allegro rozpocznie wprowadzanie zmian w systemie komentarzy do transakcji. Oceniać będą tylko kupujący i skrócony zostanie okres zbierania ocen oraz znikną oceny neutralne. Dzięki temu kupujący będą mogli korzystać z bardziej przejrzystego systemu oceny jakości obsługi sprzedających.
Allegro uruchamia program bonusowy dla wszystkich klientów
Wprowadzany dziś program pozwala bardzo szybko zamieniać uzyskane punkty za transakcje na zniżki w zakupach, dając użytkownikom realne korzyści finansowe.
Podaruj rzecz od serca, wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Od lat znane osoby wystawiają aukcje na rzecz WOŚP, a dzięki platformie rzeczyodserca.pl mogą opowiedzieć historię związaną z ofiarowanym przedmiotem i zachęcić do jego licytacji. W ich ślady może pójść każdy, tak jak np. pracownicy Allegro, którzy w filmach wideo promują swoje aukcje z pakietem szkoleń czy scenariuszami do filmów „Legendy Polskie”.