Kamera pokazuje bożonarodzeniowy świat z perspektywy dziecka, które w miarę upływu lat dorasta i zmienia swoje role życiowe. Wspomnienie beztroskich lat i emocji pozostaje na zawsze.

Zauważyliście, że zadbaliśmy o każdy szczegół? Na przykład meblościanka z połyskiem z przełomu lat 70. i 80. XX wieku to oryginał. Rzadko można znaleźć takie antyki na Allegro. Jest też boazeria, fryzury z epoki i żyrandol o niepowtarzalnym kształcie. Tym, co pamiętają, łezka w oku się zakręci. 


– Nasze wspomnienia to kapitał emocji, indywidualny dla każdego człowieka zestaw wrażeń, obrazów i zapachów, które potrafią zmienić nasz nastrój i nastawienie do świata – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Sami często zadajemy sobie pytanie: „czego szukamy” w Internecie, na Allegro czy w życiu. Często dochodzimy do tego, że przecież nie tylko dóbr materialnych, ale szczęścia, spełnienia, dobrych wspomnień. Jeśli nasze reklamy przyczynią się do tego, że ludzie na chwilę przystaną, zastanowią się, co jest w życiu najważniejsze i uśmiechną do innych – to będzie nasz wielki sukces w zmaterializowanym świecie – dodaje Adam Szałamacha.



Emisje spotu zaczynamy w poniedziałek 16 listopada, a zakończymy 19 grudnia. Nasz spot będzie można oglądać we wszystkich głównych telewizjach (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i na wszystkich dużych portalach internetowych. 

Mamy nadzieję, że spodoba wam się ten film i dzięki niemu cofniecie się do dobrych, dziecięcych lat… 

Za kampanię wizerunkową Allegro odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod kierownictwem reżysera Erika Van Wyk, który reżyserował również dwa poprzednie spoty z kampanii wizerunkowej. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

A tu możecie spojrzeć na nasz artykuł opisujący poprzedni film reklamowy, który też spotkał się z dużym zainteresowaniem - na You Tube ma już ponad 2,3 miliona odtworzeń.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl
Eskorta Marzeń, czyli jak zamienić sportowe emocje w prawdziwą pomoc
Jesteś fanem piłki nożnej, a pomaganie sprawia Ci radość? Dobrze się składa! Razem z Fundacją Ronalda McDonalda prowadzimy akcję Eskorta Marzeń na rzecz krakowskiego „Domu poza Domem”. To wyjątkowe miejsce, gdzie zupełnie bezpłatnie mogą zamieszkać rodzice i opiekunowie dzieci, które z całej Polski przyjeżdżają na badania lub leczenie do szpitala na krakowskim Prokocimiu. Bliskość rodziców daje chorym dzieciom poczucie bezpieczeństwa i pomaga szybciej wrócić do zdrowia. Sprawdź, jak i Ty możesz nam pomóc!
Ubezpieczenia na Allegro
Kupujący na Allegro mogą ubezpieczyć w PZU sprzęt RTV i AGD kupiony na platformie. Przez 3 lata od wygaśnięcia gwarancji producenta polisa PZU zapewni naprawę sprzętu w domu lub serwisie w razie awarii lub uszkodzenia. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub towar zostanie ukradziony – PZU zwróci koszt zakupu nowego sprzętu.
Darmowa dostawa na Allegro: kolejna odsłona
Ta akcja w kategoriach Moda i Obuwie spodobała się klientom na Allegro. Dlatego przedłużamy ją na kolejne weekendy kwietnia. Dodatkowo, po dwutygodniowej przerwie, wraca darmowa dostawa w kategoriach Dom i Ogród. O tych inicjatywach pisaliśmy już wcześniej w Magazynie Allegro. Dziś więcej o naszym drugim partnerze – Paczce w RUCHu, z którym również wspólnie organizujemy tę akcję.
Allegro rozpoczyna współpracę ze Stowarzyszeniem „NIGDY WIĘCEJ”
Allegro i Stowarzyszenie „NIGDY WIĘCEJ” podpisały dziś w Warszawie list intencyjny o współpracy. „NIGDY WIĘCEJ” – jako nowy partner stworzonego przez Allegro w 2004 r. programu Współpraca w Ochronie Praw – wesprze administratorów serwisu w eliminowaniu z obrotu handlowego ofert opisanych jako zakazane w Regulaminie serwisu, które propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołują do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość.