Kamera pokazuje bożonarodzeniowy świat z perspektywy dziecka, które w miarę upływu lat dorasta i zmienia swoje role życiowe. Wspomnienie beztroskich lat i emocji pozostaje na zawsze.

Zauważyliście, że zadbaliśmy o każdy szczegół? Na przykład meblościanka z połyskiem z przełomu lat 70. i 80. XX wieku to oryginał. Rzadko można znaleźć takie antyki na Allegro. Jest też boazeria, fryzury z epoki i żyrandol o niepowtarzalnym kształcie. Tym, co pamiętają, łezka w oku się zakręci. 


– Nasze wspomnienia to kapitał emocji, indywidualny dla każdego człowieka zestaw wrażeń, obrazów i zapachów, które potrafią zmienić nasz nastrój i nastawienie do świata – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. – Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Sami często zadajemy sobie pytanie: „czego szukamy” w Internecie, na Allegro czy w życiu. Często dochodzimy do tego, że przecież nie tylko dóbr materialnych, ale szczęścia, spełnienia, dobrych wspomnień. Jeśli nasze reklamy przyczynią się do tego, że ludzie na chwilę przystaną, zastanowią się, co jest w życiu najważniejsze i uśmiechną do innych – to będzie nasz wielki sukces w zmaterializowanym świecie – dodaje Adam Szałamacha.



Emisje spotu zaczynamy w poniedziałek 16 listopada, a zakończymy 19 grudnia. Nasz spot będzie można oglądać we wszystkich głównych telewizjach (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i na wszystkich dużych portalach internetowych. 

Mamy nadzieję, że spodoba wam się ten film i dzięki niemu cofniecie się do dobrych, dziecięcych lat… 

Za kampanię wizerunkową Allegro odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod kierownictwem reżysera Erika Van Wyk, który reżyserował również dwa poprzednie spoty z kampanii wizerunkowej. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

A tu możecie spojrzeć na nasz artykuł opisujący poprzedni film reklamowy, który też spotkał się z dużym zainteresowaniem - na You Tube ma już ponad 2,3 miliona odtworzeń.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl
Charytatywna akcja „Obudź mnie” z igrzyskami olimpijskimi w tle
Kiedy jedni walczą o olimpijskie medale, inni toczą równie zaciętą walkę o powrót do życia. Platforma charytatywni.allegro.pl jest partnerem technologicznym akcji „Obudź mnie”, organizowanej przez Fundację „AKogo”? Licytując olimpijską pochodnię od Ewy Błaszczyk, dorzucając się do wirtualnej puszki czy wpłacając dowolną kwotę, można pomóc pacjentom przebywających w śpiączce.
Chęć pomagania mamy w DNA
Zaczęło się 18 lat temu, od pierwszych licytacji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzisiaj to między innymi platforma charytatywni.allegro.pl, która pomogła już prawie 300 organizacjom pozarządowym, zbierając 27,5 miliona złotych na ponad 1300 celów charytatywnych. Okazją do podsumowania tych działań stał się II Kongres Szlachetnej Paczki w Krakowie, na którym Allegro odebrało dwie nagrody za swoje działania społeczne.
To nie koniec 26. Finału WOŚP, aukcje na Allegro wciąż trwają
WOŚP w trakcie 26. Finału zebrał ponad 81 mln zł. Ale licznik jeszcze się nie zatrzymał - ta kwota zostanie jeszcze uzupełniona o pieniądze m.in. z aukcji Allegro, które potrwają do połowy lutego. Już teraz wartość wylicytowanych przedmiotów to 6,6 mln zł, z których najdroższy - jak do tej pory - okazał się Polonez Filipa Chajzera.
Aukcje, Rzeczy od serca i Wirtualna Puszka – tak Internet gra dla WOŚP
Już 1,9 mln zł wskazuje licznik aukcji Allegro dla WOŚP. Gitara Slasha z Guns N’ Roses, polonez Filipa Chajzera czy wakacje na Dominikanie to jedne z najpopularniejszych aukcji. Ale internauci dopiero się rozkręcają przed niedzielnym Finałem.