Co jakiś czas H&M wraz z projektantami światowej sławy wchodzi w kooperację, dzięki której powstają kolekcje tworzone przez wielkie nazwiska czy domy mody, ale dostępne dla każdego. W tym roku znana szwedzka marka zaprosiła do współpracy dom mody Balmain. 

Z raportu, który został przygotowany na zlecenie Allegro przez Mobile Institute, wynika, że Polacy coraz bardziej interesują się modą, dlatego nie dziwi nas, że informacje o kolekcji stworzonej przez Balmain dla H&M wzbudziły duże zainteresowanie. Część osób, które kupiły przedpremierowo ubrania z tej kolekcji, zechciała wystawić je na Allegro. Nie obyło się bez kłopotów, bo akurat tej nocy serwis Allegro przechodził rutynową konserwację, co złośliwie zauważali w komentarzach specjaliści z branży modowej, np. Michał Zaczyński:

Następnie przez Internet przeszła fala krytyki pod adresem sprytnych jednodniowych handlarzy. No cóż, taniej kupić i drożej sprzedać to najstarsza recepta na sukces w handlu, także w Internecie. My, oprócz sprawdzenia statystyk, zadaliśmy pytanie osobom, które modę tworzą, znają i komentują. Umiarkowana aprobata dla przedsiębiorczości Polaków biorących udział w przedsprzedaży towarzyszyła uznaniu dla marki H&M, która konsekwentnie włącza wysoką jakość do oferty dla każdego. 

I my przyłączamy się do pochwał, jednocześnie ciesząc się, że platforma Allegro przyczynia się do popularyzacji dobrego stylu ubierania, szczególnie gdy nowa kolekcja jest trudno dostępna. 



Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...
Wystartowała Szkoła Pionierów PFR
3 września to początek roku szkolnego, również dla Szkoły Pionierów Polskiego Funduszu Rozwoju – edukacyjnego programu dla młodych przedsiębiorców, którego Allegro jest partnerem strategicznym. „Pierwszy dzwonek” zabrzmiał w siedzibie Allegro. Teraz przed uczestnikami miesiąc intensywnych zajęć, w tym wyjazd na uniwersytet w Cambridge.
Po raz kolejny Allegro zmienia rynek e-commerce w Polsce
Dziś wystartowała nowa usługa o nazwie Allegro Smart! Płacąc 49 złotych na rok, będzie można skorzystać nawet z 365 darmowych dostaw. Dzięki sieci ponad 15 tysięcy paczkomatów i punktów odbioru usługa Allegro Smart! dostępna jest dla klientów w całym kraju. Allegro Smart! to kolejny pionierski krok w historii Allegro, który zmienia reguły gry w polskim handlu elektronicznym.
Strefa Allegro – tegoroczny przebój Pol'and'Rock Festival
24. Pol’and’Rock był naprawdę wyjątkowy. Nie tylko dlatego, że był to debiut nowej nazwy wydarzenia, ale także ze względu na atmosferę, gości i artystów. Strefa Allegro także debiutowała w nowej odsłonie. Dlatego tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dotknij Technologii”.