Co jakiś czas H&M wraz z projektantami światowej sławy wchodzi w kooperację, dzięki której powstają kolekcje tworzone przez wielkie nazwiska czy domy mody, ale dostępne dla każdego. W tym roku znana szwedzka marka zaprosiła do współpracy dom mody Balmain. 

Z raportu, który został przygotowany na zlecenie Allegro przez Mobile Institute, wynika, że Polacy coraz bardziej interesują się modą, dlatego nie dziwi nas, że informacje o kolekcji stworzonej przez Balmain dla H&M wzbudziły duże zainteresowanie. Część osób, które kupiły przedpremierowo ubrania z tej kolekcji, zechciała wystawić je na Allegro. Nie obyło się bez kłopotów, bo akurat tej nocy serwis Allegro przechodził rutynową konserwację, co złośliwie zauważali w komentarzach specjaliści z branży modowej, np. Michał Zaczyński:

Następnie przez Internet przeszła fala krytyki pod adresem sprytnych jednodniowych handlarzy. No cóż, taniej kupić i drożej sprzedać to najstarsza recepta na sukces w handlu, także w Internecie. My, oprócz sprawdzenia statystyk, zadaliśmy pytanie osobom, które modę tworzą, znają i komentują. Umiarkowana aprobata dla przedsiębiorczości Polaków biorących udział w przedsprzedaży towarzyszyła uznaniu dla marki H&M, która konsekwentnie włącza wysoką jakość do oferty dla każdego. 

I my przyłączamy się do pochwał, jednocześnie ciesząc się, że platforma Allegro przyczynia się do popularyzacji dobrego stylu ubierania, szczególnie gdy nowa kolekcja jest trudno dostępna. 



Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Czy młodych Polaków trzeba uczyć zakupów w Internecie?
Kilka kliknięć, płatność online i oczekiwanie na wybrany produkt. Do tych prostych działań ograniczają się obecnie zakupy przez Internet. Czy jednak dla każdego użytkownika Internetu zadanie to jest tak samo proste? Według Izby Gospodarki Elektronicznej niekoniecznie. Z tego względu we współpracy z Allegro wydała mikroporadnik „Kupuję w sieci”, który jest elementem cyklicznej akcji edukacyjnej o takiej samej nazwie. W 2017 roku w jej ramach zorganizowano „Cyfrowy Tydzień w Rybniku”, gdzie w dniach 18–22.09.2017 r. odbywają się prelekcje oraz warsztaty na temat e-commerce m.in. dla młodzieży.
Coś się kończy, coś zaczyna, czyli finał programu stażowego Summer e-Xperience 2017
Kolejna edycja programu stażowego, organizowanego przez Allegro, właśnie przeszła do historii. Przez dwa miesiące 38 osób, pod okiem mentorów, zdobywało doświadczenie w różnych obszarach: od technologii, poprzez finanse, operacje aż po marketing. Nie można uczestniczyć w lepszych zajęciach z e-commerce w Polsce!
Ty też możesz pomóc budować Świetlikowo
Allegro po raz kolejny udowadnia, że technologia może pomóc w rozwiązywaniu ludzkich problemów. Tym razem naszym wspólnym celem jest zbudowanie Świetlikowa, czyli bezpłatnego Centrum Opieki Dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci Fundacji Śląskie Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do budowy, biorąc udział w akcji na charytatywni.allegro.pl.
Jak kilkunastotysięczna gmina chce zostać rowerową stolicą Polski!
Prawie codziennie, a już na pewno w każdy weekend. Osobno lub w zorganizowanych grupach. Około tysiąca dwustu mieszkańców kilkunastotysięcznego wielkopolskiego Międzychodu wykręciło prawie 400 tys. kilometrów, przez co depczą po piętach samej Warszawie w rankingu akcji „Kręć Kilometry po technologię”. Wrzesień to ostatni moment na to, żeby wziąć udział w największej rowerowej rywalizacji w kraju, zawalczyć o event technologiczny dla swojego miasta i satysfakcję dla siebie.