Zapraszamy do obejrzenia relacji z wydarzenia. Całość raportu można natomiast znaleźć w _magazynie.Allegro.

- Mamy modę na modę. Jak wynika z badania Polska Strojna 2015, 50 proc. polskich mężczyzn interesuje się modą, a tylko 4 proc. zadeklarowało, że nie przykłada uwagi do swojego wyglądu. To potwierdza moje obserwacje. Przełamujemy sterotypy na temat mężczyzn zainteresowanych modą - mówi w rozmowie z _magazynem.Allegro Kamil Pawelski, autor bloga  Ekskluzywny Menel. - Młodzi mężczyźni oddychają modą. Widać to na ulicach. Coraz więcej młodych mężczyzn jest naprawdę świetnie ubranych - dodaje Joanna Klimas, projektantka modowa.


Badania zlecone przez Allegro jednoznacznie potwierdzają, że Polacy żywo interesują się światem mody. - 68 proc. aktywnie śledzi trendy modowe i interesuje się tą tematyką. Przykładamy coraz większe znaczenie do tego jak wyglądamy, ale także do tego, co mają na ten temat do powiedzenia nasi znajomi. Polacy są czasami postrzegani jako naród ponury i marudny, jednakże okazuje się, że mamy dobre zdanie na temat tego jak się ubieramy - zauważa w rozmowie z _magazynem.Allegro Katarzyna Czuchaj-Łagód, współzałożycielka Mobile Institute.

Skąd Polacy czerpią wiedzę o modzie? Ze swoich smartfonów. - Jestem zaskoczona, że Allegro ma aż tak duży udział w sprzedaży mody w Polsce oraz tym jak wielu Polaków dokonuje zakupów przez smartfonów, nie tylko ubrań, ale wszelkiego rodzaju produktów. To bardzo ważny trend - zauważa Justyna Duszyńska, założycielka serwisu fashionpost.pl.

Co ważne, smartfon w modzie odgrywa o wiele większą rolę niż może się z pozoru wydawać. - Smartfon wygrał tegoroczny ranking popularnych dodatków. Traktujemy go jako część garderoby - podkreśla Celestyna Zachariasz z Allegro.

W gościnnych progach klubokawiarni o znaczącej w tym przypadku nazwie „Miłość” Allegro zaprezentowało wyniki badania na temat tego, jak Polacy postrzegają modę. Z jednej strony kochają ją, ale z drugiej mają do niej dość pragmatyczny stosunek. Na spotkaniu przedstawiono wyniku raportu „Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015”, przygotowanego na zlecenie Allegro.
Ilustracja: DB Factory

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Allegro wspiera polską gospodarkę cyfrową i co tydzień pomaga 500 nowym firmom rozpocząć sprzedaż w sieci
Od 20 lat Allegro odgrywa kluczową rolę w budowaniu polskiej gospodarki. Określane jako unikatowy w skali europejskiej polski „jednorożec” pomaga polskim małym i średnim firmom docierać do klientów z całego kraju i rozwijać działalność.
Allegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu: nowa świąteczna reklama już dostępna
Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiadamy kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak ...
Małe i średnie firmy mają apetyt na rozwój
Polskie małe i średnie firmy stanowią 94% wszystkich sprzedawców na Allegro. Zaprosiliśmy ich do dyskusji o rozwoju polskiego sektora e-commerce, w trakcie Kongresu 590, największej w Polsce konferencji skupiającej się wokół tematyki MŚP.
Allegro dziękuje za 25. Pol’and’Rock Festival!
25. edycja Pol’and’Rock Festival z pewnością należała do wyjątkowych. Nie tylko ze względu na ciekawe koncerty i spotkania w Akademii Sztuk Przepięknych, ale także ze względu na wydarzenia w Strefie Allegro. Wyzwaniem było uświadomienie festiwalowiczów, jak można dbać o ...