Zapraszamy do obejrzenia relacji z wydarzenia. Całość raportu można natomiast znaleźć w _magazynie.Allegro.

- Mamy modę na modę. Jak wynika z badania Polska Strojna 2015, 50 proc. polskich mężczyzn interesuje się modą, a tylko 4 proc. zadeklarowało, że nie przykłada uwagi do swojego wyglądu. To potwierdza moje obserwacje. Przełamujemy sterotypy na temat mężczyzn zainteresowanych modą - mówi w rozmowie z _magazynem.Allegro Kamil Pawelski, autor bloga  Ekskluzywny Menel. - Młodzi mężczyźni oddychają modą. Widać to na ulicach. Coraz więcej młodych mężczyzn jest naprawdę świetnie ubranych - dodaje Joanna Klimas, projektantka modowa.


Badania zlecone przez Allegro jednoznacznie potwierdzają, że Polacy żywo interesują się światem mody. - 68 proc. aktywnie śledzi trendy modowe i interesuje się tą tematyką. Przykładamy coraz większe znaczenie do tego jak wyglądamy, ale także do tego, co mają na ten temat do powiedzenia nasi znajomi. Polacy są czasami postrzegani jako naród ponury i marudny, jednakże okazuje się, że mamy dobre zdanie na temat tego jak się ubieramy - zauważa w rozmowie z _magazynem.Allegro Katarzyna Czuchaj-Łagód, współzałożycielka Mobile Institute.

Skąd Polacy czerpią wiedzę o modzie? Ze swoich smartfonów. - Jestem zaskoczona, że Allegro ma aż tak duży udział w sprzedaży mody w Polsce oraz tym jak wielu Polaków dokonuje zakupów przez smartfonów, nie tylko ubrań, ale wszelkiego rodzaju produktów. To bardzo ważny trend - zauważa Justyna Duszyńska, założycielka serwisu fashionpost.pl.

Co ważne, smartfon w modzie odgrywa o wiele większą rolę niż może się z pozoru wydawać. - Smartfon wygrał tegoroczny ranking popularnych dodatków. Traktujemy go jako część garderoby - podkreśla Celestyna Zachariasz z Allegro.

W gościnnych progach klubokawiarni o znaczącej w tym przypadku nazwie „Miłość” Allegro zaprezentowało wyniki badania na temat tego, jak Polacy postrzegają modę. Z jednej strony kochają ją, ale z drugiej mają do niej dość pragmatyczny stosunek. Na spotkaniu przedstawiono wyniku raportu „Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015”, przygotowanego na zlecenie Allegro.
Ilustracja: DB Factory

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Dan Brown: czy znowu będzie sukces?
Od początku towarzyszy mu, delikatnie mówiąc, daleko posunięty dystans krytyków oraz uwielbienie czytelników bez mała na całym świecie. Właśnie ukazała się kolejna jego powieść – „Początek”.
Allegro po raz kolejny wspiera akcję „Podziel się dobrym posiłkiem”
„Podziel się dobrym posiłkiem” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych kampanii w Polsce. Ma na celu walkę z niedożywieniem dzieci, a w tym roku stawia nie tylko na liczbę posiłków, ale także ich jakość. Każdy może do niej dołączyć dzięki charytatywni.allegro.pl.
„Kurier wieczór” – usługa dostawy już na Allegro
Allegro i DHL Parcel wprowadzają usługę, która ułatwi zakupy internetowe. Kurierzy dostarczą paczki nawet późnym wieczorem. Będą mogli z niej korzystać wszyscy klienci i wszyscy sprzedający na Allegro  
Polska pobiła rekord!
Rowerzyści z całej Polski przejechali ponad 55 milionów kilometrów w ramach kampanii społecznej „Kręć kilometry po technologię”. Mieszkańcy prawie 1200 miejscowości przez pięć miesięcy brali udział w rywalizacji zorganizowanej przez Fundację Allegro All For Planet. Teraz do pięciu zwycięskich miast zawita Allegro Tech Days. A dane, zebrane w trakcie 6 lat trwania kampanii, posłużą programistom podczas serii hackathonów do stworzenia portalu, który ułatwi samorządom rozwój infrastruktury rowerowej.