Podczas 9. edycji Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk w Poznaniu modowi specjaliści – projektanci, mentorzy, krytycy i inni z tej branży spotkali się, by wybrać zwycięzców konkursów: New School i Global Fashion Battle. Było to zwieńczenie finałowej sesji szkoleniowej, w której i serwis Allegro - będący partnerem tegorocznego AFF - miał swój udział: nasi specjaliści uczyli uczestników warsztatów Fashion Startup powered by Allegro przy współpracy ze SpeedUp Group. Nagroda dla najlepszego startupu modowego przypadła autorom LikeAndBuy.it (spersonalizowany zakupowy link do profilu na Instagramie), a wyróżnienie za wizję produktu FlowWear (ubrania do uprawiania pole dance).
 
Uczestnictwo w jednej z najważniejszych polskich imprez modowych skłoniło naszą redakcję do zastanowienia się, co tak naprawdę inspiruje ludzi w modzie. Wykorzystaliśmy okazję, by zapytać o to fachowców. W naszym materiale o modowych inspiracjach wypowiadają się m.in. światowej sławy modelka Anja Rubik, twórczyni koncepcji Art & Fashion Forum; Magda Dąbrowska z YES; Kristof Pacura z fryzjerskiej Sassoon Academy, Chloe Spalding z globalnej marki GAP, Dal Chodha, wydawca mediów o modzie; Ania Kruk, dyrektor kreatywna marki Ania Kruk, Kasia Woźniak, fotograf mody; Yassine Saidi z marki PUMA oraz Celestyna Zachariasz, szefowa kategorii moda i uroda w Allegro.

Okazuje się, że inspiracje modowe mogą brać się z różnych źródeł. Branżowi fachowcy wyznają zasadę pełnej dowolności, co i my, zwykli konsumenci, możemy z powodzeniem podchwycić.


Fot. Jakub Wittchen dla Art & Fashion Forum

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl
Jak przez 7 lat kampania „Kręć Kilometry” połączyła jazdę na rowerze z nowoczesną technologią
Allegro poprzez kampanię „Kręć Kilometry” dzieli się z każdym tym, co ma najlepsze, czyli technologią i zachęca jednocześnie do zdrowego stylu życia. Tu są sami wygrani. Jak przez ten czas zmieniło się postrzeganie technologii dzięki tej kampanii społecznej?
Jak Xiaomi podbiło serca Polaków
Prawie półtora roku temu Xiaomi zadebiutowało z oficjalnym sklepem na Allegro. Był to pierwszy kanał sprzedaży autoryzowanego dystrybutora. Jakie produkty z logo MI Polacy kupują najchętniej?
Walentynki – Polacy romantyczni, ale praktyczni
Walentynki na dobre zadomowiły się w Polsce. Jak wynika z badania TNS Kantar, przeprowadzonego na zlecenie Allegro, zdecydowana większość Polaków, bo aż 83 proc., planuje podarować swojej drugiej połowie prezent z okazji Święta Zakochanych. Prawie połowa kupi czekoladki, 33 proc. kwiaty, a co siódma osoba zdecyduje się na upominek z kategorii erotyka. Na zakupy nie wydamy więcej niż 100 zł.
Zajrzeliśmy do domów klientów remontujących łazienki 
Jak zwykle wakacje – także w 2017 roku – to szczyt remontowy w polskich domach. Wiele osób ten czas poświęca na unowocześnianie łazienek. W tym roku był to jeden z głównych remontów, jakie robili Polacy. Sprawdziliśmy więc, co najczęściej wymieniamy w łazienkach i w jaki sposób je urządzamy.