Z plenerowego letniego Kina Allegro skorzystało prawie 6500 widzów. Biletem wstępu była zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Allegro, przez którą można było kupić kultowe okulary Neo z „Matrixa”, pierścień z „Władcy pierścieni”, portfel z „Pulp Fiction” czy batmobil z „Mrocznego rycerza”. Przed każdym seansem były wyświetlane krótkometrażowe filmy, nakręcone specjalnie na tę okazję, poświęcone odwiedzanym miastom i ich mieszkańcom.

Na specjalnie stworzonej stronie www.kino.allegro.pl można było sprawdzić repertuar kina, a także pobrać aplikację mobilną do zakupu popcornu i gadżetów filmowych.



Do tych miast zawitało w tym roku Kino Allegro: Krosno (10 lipca), Mielec (11 lipca), Dębicę (12 lipca), Inowrocław (17 lipca), Konin (18 lipca), Gniezno (19 lipca), Głogów (24 lipca), Ostrów Wielkopolski (25 lipca), Racibórz (31 lipca), Żory (1 sierpnia), Wodzisław Śląski (2 sierpnia), Świebodzice (7 sierpnia), Jelenią Górę (8 sierpnia), Piłę (14 sierpnia), Tczew (16 sierpnia), Starachowice (21 sierpnia), Tarnobrzeg (22 sierpnia), Skarżysko- Kamienną (23 sierpnia), Cieszyn (28 sierpnia), Mysłowice (29 sierpnia), Kędzierzyn- Koźle (30 sierpnia), Bochnię (4 września), Nowy Sącz (5 września), Nowy Targ (6 września), Siedlce (11 września), Otwock (12 września), Nowy Dwór Mazowiecki (13 września), Świdnicę (18 września), Dzierżoniów (19 września) i Bielawę (20 września). 

Za realizację projektu odpowiadała agencja reklamowa DDB & Tribal.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl