24. Pol’and’Rock był naprawdę wyjątkowy. Nie tylko dlatego, że był to debiut nowej nazwy wydarzenia, ale także ze względu na atmosferę, gości i artystów. Strefa Allegro także debiutowała w nowej odsłonie. Dlatego tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dotknij Technologii”.

2 sierpnia na lewo od Dużej Sceny powstała przestrzeń swobodnych lotów dronami, wirtualnych wyścigów rowerowych i testowania pojazdów elektrycznych. Technologia przyciągnęła tłumy festiwalowiczów. W ciągu 3 dni odwiedziło nas ponad 33 tysiące osób. Cieszymy się, że Strefa Allegro była jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc na festiwalu.

Oprócz technologii niewątpliwą gratką dla gości było Wielkie Koło Allegro. Przez cały festiwal ponad 14 500 osób wzniosło się na ponad 34 metry, by podziwiać Pol’and’Rock z góry. Młyn stał się nieodłącznym elementem nie tylko Strefy Allegro, ale i całego festiwalu.

Misją Allegro jest dostarczanie uśmiechu. Poprzez rozrywkę, ale także przez relaks. Strefa Chillout Allegro na festiwalu to świetne miejsce, by odpocząć od polandrockowego gwaru, naładować telefon, schronić się w cieniu i ugasić pragnienie wodą Allegro. Na leżakach i hamakach, w cieniu parasoli relaksowało się prawie 9000 dorosłych i dzieci.

W tym roku po raz pierwszy zadebiutowaliśmy w Akademii Sztuk Przepięknych. Allegro to bardzo duża organizacja, o ogromnym wpływie ekonomicznym na polską gospodarkę. 21 mln kont użytkowników zobowiązuje do tego, by podejmować dialog z naszymi klientami i partnerami. Tym razem Michał Bonarowski, PR Officer Allegro, i nasz gość Katarzyna Wągrowska, autorka bloga ograniczamsie.com, a także pracownik Allegro, porozmawiali o ruchu Zero Waste, trendach konsumenckich oraz społecznej odpowiedzialności firm. Frekwencja dopisała, a my wynieśliśmy wiele cennych uwag z tej dyskusji. Za rok na festiwalu ponownie porozmawiamy o e-commerce!

DSC_0996.JPG

Atmosferę w Strefie Allegro trudno opisać słowami i obrazem. Staraliśmy się przekazać to, co działo się w Strefie poprzez naszą komunikacją online. Spotkaliśmy się z bardzo ciepłym przyjęciem. Blisko pół miliona polubień i komentarzy w social mediach! By podejrzeć, jak wyglądała strefa i nasze aktywności, zapraszamy na kanały SM Allegro, All For Planet, a także zaproszonych przez nas gości: Filipa Chajzera, Eweliny Lisowskiej, Marcina Dubiela i Szymona Chwalisza. Warto także podejrzeć relacje festiwalowiczów. #allegropl był jednym z najpopularniejszych hasztagów używanych podczas festiwalu. Blisko 1300 osób pokazało, jak bawi się na festiwalu z Allegro.

SM - screeny.png

Tworzenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata razem z Fundacją WOŚP to dla nas zaszczyt. – To ogromna przyjemność być częścią tak wyjątkowego wydarzenia. Festiwal Pol’and’Rock jest podziękowaniem dla wolontariuszy za pracę podczas finału WOŚP. A nie ma Orkiestry bez aukcji przedmiotów na allegro.pl. Dlatego obecność na Pol’and’Rock jest dla nas czymś naturalnym – Krzysztof Śpiewek, CSR manager Allegro.

Liczba osób, jaka skorzystała z atrakcji na Strefie Allegro, może oznaczać jedno. Nowe technologiczne atrakcje w strefie były strzałem w dziesiątkę! Z kolei klasyczne elementy Strefy, np. Wielkie Koło, z roku na rok są coraz popularniejsze. O wszystkim tym świadczy nie tylko ogromna liczba uczestników festiwalu, którzy u nas zagościli, ale też to, jak chętnie korzystali z #allegropl na swoich social mediach. Dziękujemy za trzy festiwalowe dni pełne uśmiechu, pozytywnej energii i technologii. Do zobaczenia za rok!

 Fot. Dariusz Kociak, Pan Borsuk

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
#CharytatywnaPyra wyrosła w Poznaniu
Allegro to Poznań, a Poznań to ziemniaki, dużo dobrych pyr. Co ma do tego Wykop? Ziemniaki wykopuje się z czeluści gleby, a właśnie o wykopywanie chodzi nam najbardziej… Szczególnie, gdy kopie się w szczytnym celu.
Co łączy Allegro i Yanosika?
Yanosik i Allegro to z pozoru dwie odrębne usługi. Nic bardziej mylnego. Od dzisiaj obie marki połączyły siły i stworzyły innowacyjne rozwiązanie, jakiego dotychczas próżno było szukać na terenie kraju. Co je połączyło? Okazuje się, że... sektor aut prywatnych.
Radzimy, jak rozwinąć firmę na Allegro. I Kongres FMCG&SPORT za nami
Najgorętsze trendy sprzedażowe na rynkach FMCG i sport? Jak Allegro wspiera sprzedawców? Właśnie o tym m.in. rozmawialiśmy 9 października podczas I Kongresu FMCG&SPORT. Spotkanie zorganizowaliśmy dla sprzedających na Allegro w kategoriach: Sport, Zdrowie, Uroda i Sup
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...