Allegro jako pierwsze w Polsce zaczęło korzystać z nowego narzędzia Twittera - Twitter Audience Platform. Do promocji swojej najnowszej kampanii wizerunkowej "Czego szukasz" wykorzystało format Promoted Video, co daje możliwość zwiększenia częstotliwości kontaktu z kampanią na samym Twiterze i poza nim. Ta forma promocji będzie trwała do 14 października, a założenia kampanii realizuje Hello Social

Co ma na celu wykorzystanie najnowszych narzędzi Twittera? Przede wszystkim pozyskanie nowych placementów i zwiększenie częstotliwości kontaktu klientów z kampanią poprzez wzrost liczby wyświetleń filmów promocyjnych.

– Zależy nam na testowaniu nowych rozwiązań i narzędzi dotarcia do odbiorców – mówi Adam Szałamacha, brand group manager marki Allegro. – Dotychczasowe wyniki kampanii realizowanej z wykorzystaniem Twitter Audience Platform są bardzo zadowalające i perspektywiczne. Nowe miejsca naszej obecności to większe prawdopodobieństwo, że kampania zostanie zauważona, a o to nam chodzi w budowaniu świadomości istnienia nowej platformy komunikacyjnej – dodaje Adam Szałamacha. Kampania z użyciem najnowszych narzędzi Twittera trwa od 14 września.

– Nowe narzędzie Twittera spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród reklamodawców na świecie. To dla nas bardzo istotne, że Allegro, realizując pierwszą kampanię w tym zasięgu na rynku polskim, udowadnia i potwierdza, że narzędzie pozwala zwiększać zasięgi i zaangażowanie użytkowników w kampanię, przy bardzo korzystnych wynikach finansowych – mówi Rafał Janik, managing director wyłącznego przedstawiciela i oficjalnego dostawcy usług reklamowych Twittera w Polsce, 140 Media Agency. – Reklama emitowana na Twitter Audience Platform wywołuje większe zainteresowanie oraz więcej pozytywnych emocji związanych z promowaną marką w porównaniu do zwykłych reklam wyświetlanych jako interstitials. Wyniki dotyczą również konsumentów, spośród których nie wszyscy są użytkownikami Twittera – kontynuuje Rafał Janik.

Twitter Audience Platform umożliwia promowanie swoich treści nie tylko poprzez produkt „Promowane Tweety”, czyli te wyświetlane użytkownikom w timeline Twittera, ale również w aplikacjach mobilnych w dwóch formatach reklamowych: tweet z grafiką rozliczany za zaangażowanie i wideo rozliczane za obejrzenia filmu. 


Fot. Flockr/Andreas Eldh/CC BY 2.0

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Przebudzenie Rokity w teledysku „Kocham wolność”
Utwór „Kocham wolność” w wykonaniu Mateusza „Matheo” Schmidta oraz Damiana Ukeje ze ścieżki dźwiękowej do serii Legendy Polskie doczekał się swojej filmowej wersji. W klipie pojawia się diabelski skład: Boruta, Rokita i Marysia grani przez Tomasza Drabka, Piotra Machalicę oraz Aleksandrę Paleolog.
Kończymy najpiękniejszy festiwal świata
Z żalem kończymy Przystanek Woodstock. Trzy dni szaleństwa, dobrej zabawy i niezapomnianych wrażeń. Miłości, przyjaźni, szczęścia i radości, które nas otaczały, nie zapomnimy przez długi czas! Allegro po raz 8. dostarczało woodstockowiczom licznych atrakcji. Ze smutkiem opuszczając pole festiwalowe, właśnie w tym momencie chcemy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami.
Najlepsze emocje tylko w woodstockowej Strefie Allegro
Zabawa w strefie Allegro kręci się na całego. Po raz kolejny w naszej strefie stanął diabelski młyn, najwyższy punkt na woodstockowym polu. Widok z wyższego niż dotychczas, 36-metrowego koła zapiera dech w piersi. Dlatego wiele par postanowiło to wykorzystać, jedni zachwycali się panoramą w promieniach słońca, inni przy blasku księżyca. Wygrana konkursu na Instagramie #czegoszukasz zapewnia niepowtarzalny, nocny przejazd Wielkim Młynem.
Allegro stawia na jakość obsługi
10 sierpnia 2017 r. rusza nowy program dla najlepszych sprzedawców na Allegro. Po spełnieniu wysokich wymagań co do jakości obsługi „Super Sprzedawcy” będą mogli zachęcać klientów do kolejnych zakupów w serwisie Monetami, które można następnie wymieniać na kupony rabatowe.