Allegro jako pierwsze w Polsce zaczęło korzystać z nowego narzędzia Twittera - Twitter Audience Platform. Do promocji swojej najnowszej kampanii wizerunkowej "Czego szukasz" wykorzystało format Promoted Video, co daje możliwość zwiększenia częstotliwości kontaktu z kampanią na samym Twiterze i poza nim. Ta forma promocji będzie trwała do 14 października, a założenia kampanii realizuje Hello Social

Co ma na celu wykorzystanie najnowszych narzędzi Twittera? Przede wszystkim pozyskanie nowych placementów i zwiększenie częstotliwości kontaktu klientów z kampanią poprzez wzrost liczby wyświetleń filmów promocyjnych.

– Zależy nam na testowaniu nowych rozwiązań i narzędzi dotarcia do odbiorców – mówi Adam Szałamacha, brand group manager marki Allegro. – Dotychczasowe wyniki kampanii realizowanej z wykorzystaniem Twitter Audience Platform są bardzo zadowalające i perspektywiczne. Nowe miejsca naszej obecności to większe prawdopodobieństwo, że kampania zostanie zauważona, a o to nam chodzi w budowaniu świadomości istnienia nowej platformy komunikacyjnej – dodaje Adam Szałamacha. Kampania z użyciem najnowszych narzędzi Twittera trwa od 14 września.

– Nowe narzędzie Twittera spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród reklamodawców na świecie. To dla nas bardzo istotne, że Allegro, realizując pierwszą kampanię w tym zasięgu na rynku polskim, udowadnia i potwierdza, że narzędzie pozwala zwiększać zasięgi i zaangażowanie użytkowników w kampanię, przy bardzo korzystnych wynikach finansowych – mówi Rafał Janik, managing director wyłącznego przedstawiciela i oficjalnego dostawcy usług reklamowych Twittera w Polsce, 140 Media Agency. – Reklama emitowana na Twitter Audience Platform wywołuje większe zainteresowanie oraz więcej pozytywnych emocji związanych z promowaną marką w porównaniu do zwykłych reklam wyświetlanych jako interstitials. Wyniki dotyczą również konsumentów, spośród których nie wszyscy są użytkownikami Twittera – kontynuuje Rafał Janik.

Twitter Audience Platform umożliwia promowanie swoich treści nie tylko poprzez produkt „Promowane Tweety”, czyli te wyświetlane użytkownikom w timeline Twittera, ale również w aplikacjach mobilnych w dwóch formatach reklamowych: tweet z grafiką rozliczany za zaangażowanie i wideo rozliczane za obejrzenia filmu. 


Fot. Flockr/Andreas Eldh/CC BY 2.0

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Aukcje WOŚP od kuchni. Tak powstała popularna platforma charytatywna
Pierwsza aukcja na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawiła się na Allegro 17 lat temu. Chociaż od tego czasu możliwości wsparcia Finału z każdym rokiem jest coraz więcej, to licytacje wciąż cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Tylko w ubiegłym roku kwota zebrana podczas licytacji osiągnęła rekordowe 4,5 mln złotych. 
Allegro zmienia system komentarzy
Od 25 stycznia 2017 roku Allegro rozpocznie wprowadzanie zmian w systemie komentarzy do transakcji. Oceniać będą tylko kupujący i skrócony zostanie okres zbierania ocen oraz znikną oceny neutralne. Dzięki temu kupujący będą mogli korzystać z bardziej przejrzystego systemu oceny jakości obsługi sprzedających.
Allegro uruchamia program bonusowy dla wszystkich klientów
Wprowadzany dziś program pozwala bardzo szybko zamieniać uzyskane punkty za transakcje na zniżki w zakupach, dając użytkownikom realne korzyści finansowe.
Podaruj rzecz od serca, wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Od lat znane osoby wystawiają aukcje na rzecz WOŚP, a dzięki platformie rzeczyodserca.pl mogą opowiedzieć historię związaną z ofiarowanym przedmiotem i zachęcić do jego licytacji. W ich ślady może pójść każdy, tak jak np. pracownicy Allegro, którzy w filmach wideo promują swoje aukcje z pakietem szkoleń czy scenariuszami do filmów „Legendy Polskie”.