Allegro jako pierwsze w Polsce zaczęło korzystać z nowego narzędzia Twittera - Twitter Audience Platform. Do promocji swojej najnowszej kampanii wizerunkowej "Czego szukasz" wykorzystało format Promoted Video, co daje możliwość zwiększenia częstotliwości kontaktu z kampanią na samym Twiterze i poza nim. Ta forma promocji będzie trwała do 14 października, a założenia kampanii realizuje Hello Social

Co ma na celu wykorzystanie najnowszych narzędzi Twittera? Przede wszystkim pozyskanie nowych placementów i zwiększenie częstotliwości kontaktu klientów z kampanią poprzez wzrost liczby wyświetleń filmów promocyjnych.

– Zależy nam na testowaniu nowych rozwiązań i narzędzi dotarcia do odbiorców – mówi Adam Szałamacha, brand group manager marki Allegro. – Dotychczasowe wyniki kampanii realizowanej z wykorzystaniem Twitter Audience Platform są bardzo zadowalające i perspektywiczne. Nowe miejsca naszej obecności to większe prawdopodobieństwo, że kampania zostanie zauważona, a o to nam chodzi w budowaniu świadomości istnienia nowej platformy komunikacyjnej – dodaje Adam Szałamacha. Kampania z użyciem najnowszych narzędzi Twittera trwa od 14 września.

– Nowe narzędzie Twittera spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród reklamodawców na świecie. To dla nas bardzo istotne, że Allegro, realizując pierwszą kampanię w tym zasięgu na rynku polskim, udowadnia i potwierdza, że narzędzie pozwala zwiększać zasięgi i zaangażowanie użytkowników w kampanię, przy bardzo korzystnych wynikach finansowych – mówi Rafał Janik, managing director wyłącznego przedstawiciela i oficjalnego dostawcy usług reklamowych Twittera w Polsce, 140 Media Agency. – Reklama emitowana na Twitter Audience Platform wywołuje większe zainteresowanie oraz więcej pozytywnych emocji związanych z promowaną marką w porównaniu do zwykłych reklam wyświetlanych jako interstitials. Wyniki dotyczą również konsumentów, spośród których nie wszyscy są użytkownikami Twittera – kontynuuje Rafał Janik.

Twitter Audience Platform umożliwia promowanie swoich treści nie tylko poprzez produkt „Promowane Tweety”, czyli te wyświetlane użytkownikom w timeline Twittera, ale również w aplikacjach mobilnych w dwóch formatach reklamowych: tweet z grafiką rozliczany za zaangażowanie i wideo rozliczane za obejrzenia filmu. 


Fot. Flockr/Andreas Eldh/CC BY 2.0

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Maciej Biniek dołącza do Allegro
Od 1 czerwca 2017 Maciej Biniek dołączył do zespołu zarządzającego Allegro, obejmując stanowisko dyrektora ds. płatności. Będzie odpowiadać za rozwój produktów finansowych dla klientów Allegro oraz współpracę z operatorami płatności.
„Lemoniada”: kolejny film Allegro z serii „Czego szukasz” to lekka i zabawna historia wakacyjna
Tym razem w reklamie Allegro nie znajdziemy wzruszeń ani łez. Nowy film opowiada zabawną letnią historię. Emisja kampanii rozpoczęła się 19 czerwca, tuż przed początkiem wakacji, kiedy większość z nas czeka niecierpliwie na nadchodzący czas wypoczynku.
Legendy Polskie – premiera teledysku „Cichosza”
Teledysk do nowej aranżacji piosenki „Cichosza” w wykonaniu Krzysztofa Zalewskiego i Marcina Macuka to kolejna produkcja, która powstała w ramach projektu Legendy Polskie. W klipie pojawiają się postacie znane z poprzednich filmów – Rzepicha i Boruta - grani przez Michalinę Olszańską i Tomasza Drabka.
Trwa największa w Polsce rowerowa rywalizacja miast
Małe miasto i duża metropolia - każdy ma szansę w walce o tytuł najbardziej rowerowego miejsca w Polsce. W kampanii społecznej „Kręć kilometry po technologię” bierze udział kilkanaście tysięcy uczestników, ponad 600 miast i kilkadziesiąt lokalnych grup rowerowych, które w miesiąc wykręciły już rekordowe półtora miliona kilometrów! Nagrodami dla zwycięskich miast będą wyjątkowe wydarzenia technologiczne - Allegro Tech Days.