Allegro jako pierwsze w Polsce zaczęło korzystać z nowego narzędzia Twittera - Twitter Audience Platform. Do promocji swojej najnowszej kampanii wizerunkowej "Czego szukasz" wykorzystało format Promoted Video, co daje możliwość zwiększenia częstotliwości kontaktu z kampanią na samym Twiterze i poza nim. Ta forma promocji będzie trwała do 14 października, a założenia kampanii realizuje Hello Social

Co ma na celu wykorzystanie najnowszych narzędzi Twittera? Przede wszystkim pozyskanie nowych placementów i zwiększenie częstotliwości kontaktu klientów z kampanią poprzez wzrost liczby wyświetleń filmów promocyjnych.

– Zależy nam na testowaniu nowych rozwiązań i narzędzi dotarcia do odbiorców – mówi Adam Szałamacha, brand group manager marki Allegro. – Dotychczasowe wyniki kampanii realizowanej z wykorzystaniem Twitter Audience Platform są bardzo zadowalające i perspektywiczne. Nowe miejsca naszej obecności to większe prawdopodobieństwo, że kampania zostanie zauważona, a o to nam chodzi w budowaniu świadomości istnienia nowej platformy komunikacyjnej – dodaje Adam Szałamacha. Kampania z użyciem najnowszych narzędzi Twittera trwa od 14 września.

– Nowe narzędzie Twittera spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród reklamodawców na świecie. To dla nas bardzo istotne, że Allegro, realizując pierwszą kampanię w tym zasięgu na rynku polskim, udowadnia i potwierdza, że narzędzie pozwala zwiększać zasięgi i zaangażowanie użytkowników w kampanię, przy bardzo korzystnych wynikach finansowych – mówi Rafał Janik, managing director wyłącznego przedstawiciela i oficjalnego dostawcy usług reklamowych Twittera w Polsce, 140 Media Agency. – Reklama emitowana na Twitter Audience Platform wywołuje większe zainteresowanie oraz więcej pozytywnych emocji związanych z promowaną marką w porównaniu do zwykłych reklam wyświetlanych jako interstitials. Wyniki dotyczą również konsumentów, spośród których nie wszyscy są użytkownikami Twittera – kontynuuje Rafał Janik.

Twitter Audience Platform umożliwia promowanie swoich treści nie tylko poprzez produkt „Promowane Tweety”, czyli te wyświetlane użytkownikom w timeline Twittera, ale również w aplikacjach mobilnych w dwóch formatach reklamowych: tweet z grafiką rozliczany za zaangażowanie i wideo rozliczane za obejrzenia filmu. 


Fot. Flockr/Andreas Eldh/CC BY 2.0

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Licytuj kreacje polskich projektantów i wesprzyj Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
Moda może iść w parze z dobroczynnością - udowadniają to akcje takie jak ta, organizowana przez Plejadę. W trakcie gali Pożegnanie Lata z Plejadą/Białe noce Monaco we wnętrzach Zamku Królewskiego w Warszawie zaprezentowano pięć wieczorowych kreacji przygotowanych przez najważniejszych polskich projektantów: Joannę Przetakiewicz (La Mania), Tomasza Olejniczaka (Tomaotomo), duet Paprocki & Brzozowski, Dawida Wolińskiego oraz Natashę Pavluchenko. Każdą suknie można wylicytować na platformie charytatywni.allegro.pl. Całkowity dochód z akcji zasili konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Czy młodych Polaków trzeba uczyć zakupów w Internecie?
Kilka kliknięć, płatność online i oczekiwanie na wybrany produkt. Do tych prostych działań ograniczają się obecnie zakupy przez Internet. Czy jednak dla każdego użytkownika Internetu zadanie to jest tak samo proste? Według Izby Gospodarki Elektronicznej niekoniecznie. Z tego względu we współpracy z Allegro wydała mikroporadnik „Kupuję w sieci”, który jest elementem cyklicznej akcji edukacyjnej o takiej samej nazwie. W 2017 roku w jej ramach zorganizowano „Cyfrowy Tydzień w Rybniku”, gdzie w dniach 18–22.09.2017 r. odbywają się prelekcje oraz warsztaty na temat e-commerce m.in. dla młodzieży.
Coś się kończy, coś zaczyna, czyli finał programu stażowego Summer e-Xperience 2017
Kolejna edycja programu stażowego, organizowanego przez Allegro, właśnie przeszła do historii. Przez dwa miesiące 38 osób, pod okiem mentorów, zdobywało doświadczenie w różnych obszarach: od technologii, poprzez finanse, operacje aż po marketing. Nie można uczestniczyć w lepszych zajęciach z e-commerce w Polsce!
Ty też możesz pomóc budować Świetlikowo
Allegro po raz kolejny udowadnia, że technologia może pomóc w rozwiązywaniu ludzkich problemów. Tym razem naszym wspólnym celem jest zbudowanie Świetlikowa, czyli bezpłatnego Centrum Opieki Dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci Fundacji Śląskie Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do budowy, biorąc udział w akcji na charytatywni.allegro.pl.