1 sierpnia do zespołu Allegro dołączyła Magdalena Jabłońska, obejmując stanowisko dyrektora działu reklamy. Będzie odpowiadać za rozwój produktów reklamowych wspierających sprzedaż prowadzoną za pośrednictwem platformy Allegro.

Oferowanie produktów reklamowych to obecnie nie tylko domena mediów. Platformy takie jak nasza są nie tylko kanałem dystrybucji produktów, ale są też miejscem komunikacji z konsumentami – powiedział Damian Zapłata, Chief Commercial Officer w Allegro. – Doświadczenie, jakim dysponuje Magda, na pewno pozwoli nam dalej rozwijać pakiet produktów reklamowych, dzięki którym sprzedawcy, marki i dystrybutorzy będą mogli efektywnie docierać ze swoją ofertą bezpośrednio do klientów – dodał. 

Magda związana jest z branżą reklamową od ponad 18 lat. Zajmowała się wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających sprzedaż, rozwijaniem nowych formatów reklamowych w mediach tradycyjnych oraz w digitalu, a także budową i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Zanim dołączyła do Allegro, zajmowała stanowisko Vice Chief Revenue Officer w Grupie Netsprint. Wcześniej była członkiem zarządu w Media Impact Polska (Ringier Axel Springer & Onet) odpowiedzialnym za sprzedaż specjalną oraz przez wiele lat pracowała dla Grupy Onet jako dyrektor sprzedaży specjalnej.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl