Allegro promuje różne kanały dostępu do serwisu

Wystartowała letnia odsłona kampanii wizerunkowej Allegro. Wykorzystano w niej popularne formy reklamowe – smarty i winiety.

Przekaz kampanii jest prosty: „Robisz zakupy na laptopie, tablecie, a może jest Ci wygodniej sięgnąć po smartfona? Na Allegro kupuj tak, jak lubisz”. Opowiadane historie wskazują, że Allegro dopasowuje się do rytmu dnia, dając wiele możliwości na podjęcie najlepszych decyzji zakupowych w wygodny sposób. 
Stylistyka została utrzymana w luźnym, lifestylowym klimacie. Opowiada pełną pasji i uśmiechu historię, w której Allegro dzięki dostępności na wszystkich urządzeniach pozwala na wygodną realizację zakupów.



Formaty typu smart pozwoliły na przedstawienie w atrakcyjnej, infograficznej stylistyce różnych ciekawostek związanych ze światem zakupów. Można dowiedzieć się z nich m.in. w jakiej sytuacji smartfon wygrywa z innymi urządzeniami, w której części dnia rządzi tablet oraz co oprócz sportowego SUV’a, kupili użytkownicy Allegro przez aplikację mobilną. Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć tutaj:





Smarty oraz winietę (również tę w wersji 30 sekundowej) można zobaczyć w stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim oraz na na największych portalach dostępnych zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Winietę przygotował Viacom International Media Networks we współpracy z LETEMKNOW SEQUENCE, a za smarty odpowiedzialna jest stacja telewizyjna Discovery. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.
W sierpniu wejdą do emisji także 10-sekundowe formy infograficzne tzw. fab facts. Dostarczą krótkich informacji i ciekawostek na temat inteligentnych zakupów.


Preview avatar
Biuro prasowe
Grupa Allegro Sp. z o.o.


Trwa generowanie pliku zip
0%