Pracownicy Grupy Allegro stawili się na startach w kategoriach: 18 km, 50 km i 120 km. Ambitny cel 18. km obrały sobie nawet „allegrowe dzieci” - osiągając go samodzielnie lub, w przypadku tych naprawdę małych, w fotelikach na rowerach swoich rodziców. Zawodnicy jechali dopingowani przez koleżanki i kolegów, rodziny i przyjaciół. Koszulki Allegro jak zawsze wyróżniały się wśród innych zawodników.


  
Poznańska Malta. Chmury. Czyżby deszcz? Nie ma sensu martwić się na zapas. Jeszcze wszystko może się zdarzyć. Ruszają. Jeszcze ostatnia runda. I jeszcze jedna. Koniec rozgrzewki. Na starcie stawią się punktualnie. Przed nimi 120 km przez miasto. 



"Idealna pogoda na wyścig" – słychać opinie zawodników. Kręcą – również na rowerach stacjonarnych w strefie Kręć Kilometry Allegro. Wykręcą 2 km – mają szansę na nagrodę. Między innymi rower marki Batavus. Pomogą też w rozstawieniu designerskich stojaków rowerowych w wybranych polskich miastach. Pomarańczowe stojaki można już spotkać w wielu z nich.

 
Strefa relaksu Allegro - tuż nad samym jeziorem – rano jeszcze pusta. Przygotowane leżaki czekają. W miarę, jak dobiegać będzie końca jazda na kolejne dystanse - 18 km, 50 km i 120 km - Strefa zapełniać się będzie zawodnikami, którzy tego dnia pokonali słabości, ograniczenia, dostarczyli sobie endorfin i, zwyczajnie, chcieli się z czegoś razem cieszyć.



Tych, którzy przygotowywali się do tego dnia, można podzielić na dwie grupy: „ambitnych cyklistów – zawodowców” i „zrelaksowanych amatorów jazdy wycieczkowej”. Jedni chcieli wygrać, inni – po prostu i aż – spędzić aktywnie czas. Cel był wspólny: wziąć udział w największym rowerowym wyścigu w Polsce.



Każdy uczestnik wyścigu z Allegro pokonywał dystans, który odmierzała włączona na trasie aplikacja Kręć Kilometry. To właśnie ona „zliczała” kilometry, które zawodnicy Allegro mogli przekazać w wyzwaniu pracowniczym „Kręć bezpiecznie i wygrywaj”. W zamian za nie Fundacja Allegro All for Planet rozstawiła w Polsce designerskie rowerowe stojaki.



Tegoroczna edycja kampanii poświęcona była bezpieczeństwu na rowerze. Stąd obecność ratowników, którzy na wyścigu edukowali dorosłych i dzieci z podstaw udzielania pierwszej pomocy. Zaprezentowali także specjalnie zaprojektowaną i wyposażoną apteczkę dla rowerzystów. Obecnie można ją kupić na www.allegro.pl.



Solid Logistics ŠKODA Poznań Bike Challenge to już druga edycja największego wydarzenia rowerowego w Polsce. I już po raz drugi Allegro było jej partnerem technologicznym. Nad Jeziorem Maltańskim w szranki stanęli zawodowi kolarze, wysportowani amatorzy, rekreacyjni rowerzyści, a nawet najmłodsi fani rowerowej jazdy. Swoich sił próbowali na 4 trasach - każdej o różnym stopniu trudności.  
Najdłuższa, 120-kilometrowa pętla ŠKODA Challenge, to wyzwanie dla najwytrwalszych kolarzy. Wysportowani amatorzy sprawdzali się na dystansie 50 km trasą Solid Logistic Challenge. Rodzinne teamy i rekreacyjni cykliści wystartowali w wyścigu na 18 km w ŠKODA Family Challenge. Specjalnie dla najmłodszych został przygotowany też Solid Logistics Kids Challenge. To trasa dla dzieci, które w towarzystwie opiekunów, pokonały dystans 5 km.
Fot. Agata Habel, Katarzyna Mikielewicz, Monika Szkolnik

Powiązane artykuły

Zaczynali od stażu, dziś tworzą Allegro
Summer e-Xperience w Allegro to nie tylko zwykły program stażowy dający płatne zajęcie podczas wakacji. To przede wszystkim szansa dla tych, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać dane im możliwości, by zdobyć wiedzę i doświadczenie. Dla niektórych to także początek pełnej wyzwań ścieżki kariery w największym serwisie e-commerce’owym w Polsce.
BrainCode 2017: tak wyglądał hackathon Allegro
Czy można stworzyć prototyp działającej aplikacji w 24 godziny? Uczestnicy tegorocznej edycji hackathonu BrainCode udowodnili, że nie ma rzeczy niemożliwych. Z pomocą mentorów i na bazie danych Allegro stworzyli m.in. narzędzie dla sprzedawców wspierające wybór strategii sprzedażowej, „wish listę” prezentów oraz aplikację mobilną przeznaczoną do licytacji ofert z interfejsem użytkownika podobnym do Tindera.  
Włącz się i zacznij staż w Allegro
Dwumiesięczny płatny staż, opieka doświadczonego mentora i udział w projektach, które milionom Polaków ułatwiają dokonywanie zakupów - na to mogą liczyć osoby, które zgłoszą się do tegorocznej edycji programu Summer e-Xperience. Allegro przygotowało 40 miejsc stażowych w obszarach związanych z technologią, finansami, operacjami i marketingiem. Zgłoszenia przyjmowane są do końca kwietnia.
BrainCode 2017 – 24 godziny, aby dostać się na staż
BrainCode to jedyny w Polsce 24-godzinny hackathon odbywający się w trzech miastach jednocześnie, który nie tylko zwycięzcom daje szansę na płatny staż. Czwarta edycja wydarzenia rozpocznie się 24 marca, a jej uczestnicy będą mieć dobę, aby wcielić w życie pomysły na temat tego „Czego szukasz w Allegro?”, wykorzystując przy tym dowolną technologię oraz dane i API Allegro.