Na czym nam zależy? 

Codziennie tysiące użytkowników poszukuje na Allegro przedmiotów, które spełnią ich potrzeby materialne. Tego obszaru dotyczą kampanie produktowe.

Jest jeszcze inna sfera potrzeb, na której opieramy kampanie wizerunkowe marki Allegro: uczucia, emocje, relacje z innymi, wspomnienia... Znamy więc i rozumiemy wszystkie potrzeby naszych klientów.

Czego szukamy? Co znajdujemy?

Poprzedni film - „Dom” – był pierwszą odsłoną nowej kampanii wizerunkowej „Czego szukasz w życiu?”. 

Rodzice, dzieci i pies wprowadzają się do nowego mieszkania. Wkrótce perfekcyjnie urządzone wnętrze wypełnia się ich różnymi emocjami i potrzebami. Okazuje się, że zamiast ładu i porządku, znaleźli spełnienie w szczęśliwych chwilach i zgodzie na „wyrażanie siebie”.

W najnowszym filmie również zestawiamy markę Allegro z - tak dobrze znanymi wszystkim ludziom - codziennymi emocjami, towarzyszącymi relacjom z bliskimi. Bohaterami są: dorosły, racjonalnie myślący mężczyzna i jego, zatroskana losem psiaka, córka. Z góry przegrana walka rozumu z uczuciami. Przecież to, na czym nam zależy i czego szukamy, to radość naszych bliskich.

Jeszcze większy sukces niż „Domu”!

Kreacja „Domu” została bardzo dobrze odebrana zarówno przez branżę, jak i – co cieszy nas szczególnie - przez naszych użytkowników, którzy na Facebooku i YouTubie pozytywnie komentowali film. Uznanie znalazła m.in. ścieżka dźwiękowa reklamy - z utworu "Wonder" (wyk. Camille Beluze). Zainteresowali się nią nawet twórcy Shazam – jednej z najpopularniejszych aplikacji muzycznych (100 milionów użytkowników miesięcznie), służącej do odkrywania, promowania i kolekcjonowania nieznanych dotąd kawałków oraz przeglądu trendów muzycznych. Dotąd nie mieli jej w swoich zbiorach.
   
Nowa odsłona w mediach

Przy okazji najnowszego filmu po raz pierwszy wyprodukowaliśmy także jego osobną wersję specjalnie na Facebooka. Znajdziecie ją na profilu Allegro

Kampania będzie realizowana również na kanale YouTube, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), a także w kinach i na innych nośnikach wideo (plazmy i infotixy).

A jak powstawały ostatnie spoty, możecie zobaczyć na tym wideo. Tak, tak, jakiś czas temu w Warszawie ulewnie padało… I to była nasza sprawka.

Za kampanię odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod wymagającym okiem reżysera Erika Van Wyk. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Kolejny raz youtuberzy na Allegro dają z siebie więcej
Łagodny wiatr, słońce, delikatna mazurska fala – prawie każdy chciałby znaleźć się w tak sielskim otoczeniu i w towarzystwie znajomych popływać pod żaglami. Czy w takiej sytuacji można myśleć o czymś innym niż błogi wypoczynek? Okazuje się, że można i nie będą to mazurskie przyjemności, a pomoc potrzebującym. Po raz drugi Allegro wspiera ofiarność youtuberów rywalizujących o w żeglarskich regatach.
Papaya Young Directors 2017: najwięcej nagród dla filmów dla Allegro
Młodzi reżyserzy filmów reklamowych w bardzo dobrej formie: potrafią robić świetne dzieła, chcą rozwijać swój kunszt i walczyć o miejsce na konkurencyjnym rynku. Konkursowe filmy dla Allegro są tak dobre, że nadają się do telewizji i Internetu. 
Wprowadziliśmy łatwiejsze zwroty na Allegro
Dostępny jest już nowy formularz, dzięki któremu zakupy na Allegro stają się prostsze. To pozornie małe usprawnienie może nie tylko uprościć zwroty, ale i pomóc sprzedawcom
Całe życie grałem o najwyższą stawkę – Tony Halik, człowiek, który zwiedził prawie cały świat
Wydana niedawno biografia podróżnika „Tu byłem, Tony Halik” Mirosława Wlekłego jest okazją do poznania życia człowieka, którego przygody mogłyby zawstydzić samego Indianę Jonesa. To też okazja, aby przedstawić ranking najpopularniejszych książek autorstwa podróżnika na Allegro.