Na czym nam zależy? 

Codziennie tysiące użytkowników poszukuje na Allegro przedmiotów, które spełnią ich potrzeby materialne. Tego obszaru dotyczą kampanie produktowe.

Jest jeszcze inna sfera potrzeb, na której opieramy kampanie wizerunkowe marki Allegro: uczucia, emocje, relacje z innymi, wspomnienia... Znamy więc i rozumiemy wszystkie potrzeby naszych klientów.

Czego szukamy? Co znajdujemy?

Poprzedni film - „Dom” – był pierwszą odsłoną nowej kampanii wizerunkowej „Czego szukasz w życiu?”. 

Rodzice, dzieci i pies wprowadzają się do nowego mieszkania. Wkrótce perfekcyjnie urządzone wnętrze wypełnia się ich różnymi emocjami i potrzebami. Okazuje się, że zamiast ładu i porządku, znaleźli spełnienie w szczęśliwych chwilach i zgodzie na „wyrażanie siebie”.

W najnowszym filmie również zestawiamy markę Allegro z - tak dobrze znanymi wszystkim ludziom - codziennymi emocjami, towarzyszącymi relacjom z bliskimi. Bohaterami są: dorosły, racjonalnie myślący mężczyzna i jego, zatroskana losem psiaka, córka. Z góry przegrana walka rozumu z uczuciami. Przecież to, na czym nam zależy i czego szukamy, to radość naszych bliskich.

Jeszcze większy sukces niż „Domu”!

Kreacja „Domu” została bardzo dobrze odebrana zarówno przez branżę, jak i – co cieszy nas szczególnie - przez naszych użytkowników, którzy na Facebooku i YouTubie pozytywnie komentowali film. Uznanie znalazła m.in. ścieżka dźwiękowa reklamy - z utworu "Wonder" (wyk. Camille Beluze). Zainteresowali się nią nawet twórcy Shazam – jednej z najpopularniejszych aplikacji muzycznych (100 milionów użytkowników miesięcznie), służącej do odkrywania, promowania i kolekcjonowania nieznanych dotąd kawałków oraz przeglądu trendów muzycznych. Dotąd nie mieli jej w swoich zbiorach.
   
Nowa odsłona w mediach

Przy okazji najnowszego filmu po raz pierwszy wyprodukowaliśmy także jego osobną wersję specjalnie na Facebooka. Znajdziecie ją na profilu Allegro

Kampania będzie realizowana również na kanale YouTube, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), a także w kinach i na innych nośnikach wideo (plazmy i infotixy).

A jak powstawały ostatnie spoty, możecie zobaczyć na tym wideo. Tak, tak, jakiś czas temu w Warszawie ulewnie padało… I to była nasza sprawka.

Za kampanię odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod wymagającym okiem reżysera Erika Van Wyk. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...
Wystartowała Szkoła Pionierów PFR
3 września to początek roku szkolnego, również dla Szkoły Pionierów Polskiego Funduszu Rozwoju – edukacyjnego programu dla młodych przedsiębiorców, którego Allegro jest partnerem strategicznym. „Pierwszy dzwonek” zabrzmiał w siedzibie Allegro. Teraz przed uczestnikami miesiąc intensywnych zajęć, w tym wyjazd na uniwersytet w Cambridge.
Po raz kolejny Allegro zmienia rynek e-commerce w Polsce
Dziś wystartowała nowa usługa o nazwie Allegro Smart! Płacąc 49 złotych na rok, będzie można skorzystać nawet z 365 darmowych dostaw. Dzięki sieci ponad 15 tysięcy paczkomatów i punktów odbioru usługa Allegro Smart! dostępna jest dla klientów w całym kraju. Allegro Smart! to kolejny pionierski krok w historii Allegro, który zmienia reguły gry w polskim handlu elektronicznym.
Strefa Allegro – tegoroczny przebój Pol'and'Rock Festival
24. Pol’and’Rock był naprawdę wyjątkowy. Nie tylko dlatego, że był to debiut nowej nazwy wydarzenia, ale także ze względu na atmosferę, gości i artystów. Strefa Allegro także debiutowała w nowej odsłonie. Dlatego tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dotknij Technologii”.