Na czym nam zależy? 

Codziennie tysiące użytkowników poszukuje na Allegro przedmiotów, które spełnią ich potrzeby materialne. Tego obszaru dotyczą kampanie produktowe.

Jest jeszcze inna sfera potrzeb, na której opieramy kampanie wizerunkowe marki Allegro: uczucia, emocje, relacje z innymi, wspomnienia... Znamy więc i rozumiemy wszystkie potrzeby naszych klientów.

Czego szukamy? Co znajdujemy?

Poprzedni film - „Dom” – był pierwszą odsłoną nowej kampanii wizerunkowej „Czego szukasz w życiu?”. 

Rodzice, dzieci i pies wprowadzają się do nowego mieszkania. Wkrótce perfekcyjnie urządzone wnętrze wypełnia się ich różnymi emocjami i potrzebami. Okazuje się, że zamiast ładu i porządku, znaleźli spełnienie w szczęśliwych chwilach i zgodzie na „wyrażanie siebie”.

W najnowszym filmie również zestawiamy markę Allegro z - tak dobrze znanymi wszystkim ludziom - codziennymi emocjami, towarzyszącymi relacjom z bliskimi. Bohaterami są: dorosły, racjonalnie myślący mężczyzna i jego, zatroskana losem psiaka, córka. Z góry przegrana walka rozumu z uczuciami. Przecież to, na czym nam zależy i czego szukamy, to radość naszych bliskich.

Jeszcze większy sukces niż „Domu”!

Kreacja „Domu” została bardzo dobrze odebrana zarówno przez branżę, jak i – co cieszy nas szczególnie - przez naszych użytkowników, którzy na Facebooku i YouTubie pozytywnie komentowali film. Uznanie znalazła m.in. ścieżka dźwiękowa reklamy - z utworu "Wonder" (wyk. Camille Beluze). Zainteresowali się nią nawet twórcy Shazam – jednej z najpopularniejszych aplikacji muzycznych (100 milionów użytkowników miesięcznie), służącej do odkrywania, promowania i kolekcjonowania nieznanych dotąd kawałków oraz przeglądu trendów muzycznych. Dotąd nie mieli jej w swoich zbiorach.
   
Nowa odsłona w mediach

Przy okazji najnowszego filmu po raz pierwszy wyprodukowaliśmy także jego osobną wersję specjalnie na Facebooka. Znajdziecie ją na profilu Allegro

Kampania będzie realizowana również na kanale YouTube, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), a także w kinach i na innych nośnikach wideo (plazmy i infotixy).

A jak powstawały ostatnie spoty, możecie zobaczyć na tym wideo. Tak, tak, jakiś czas temu w Warszawie ulewnie padało… I to była nasza sprawka.

Za kampanię odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką, z mocnym wsparciem Zespołu Design Labs. Koncept spotu przygotowała agencja „Bardzo”, kręceniem filmów zajął się dom produkcyjny CUT CUT pod wymagającym okiem reżysera Erika Van Wyk. Media do kampanii zakupił dom mediowy Universal McCann.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły