Kupujesz sprzęt, na który wydajesz setki lub tysiące złotych i chcesz zapewnić sobie spokój na wypadek awarii czy uszkodzenia? Od teraz klienci największej platformy handlowej w Polsce będą mogli ubezpieczyć towar kupiony za pośrednictwem Allegro, wybierając jeden z wariantów ubezpieczenia, oferowany przez PZU S.A. I to wszystko w ramach jednej transakcji.

Postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o dodatkową ochronę w postaci ubezpieczenia na sprzęt RTV i AGD. To produkty, które najchętniej obejmowane są dodatkową ochroną przez konsumentów. Planujemy stopniowo rozszerzać usługę zakupu ubezpieczenia o kolejne kategorie – mówi Maciej Biniek, dyrektor Allegro Finanse. – Usługę realizujemy wspólnie z naszym partnerem, firmą PZU S.A., która na tym polu ma ogromne doświadczenie i pozwala zaoferować naszym klientom najlepsze rozwiązania z zakresu ubezpieczeń – dodaje.

Cały proces jest prosty i wygodny. Kupując przedmiot na Allegro – np. pralkę – w ofercie pojawi się opcja dokupienia ubezpieczenia. W usługach dodatkowych pokażą się dostępne warianty ubezpieczenia dla wskazanego przedmiotu oraz opis warunków usługi. Kolejnym etapem jest wybór metody dostawy (przy zakupie ubezpieczenia nie ma możliwości wyboru płatności za pobraniem, czyli przy odbiorze) oraz wypełnienie formularza danych do polisy. Teraz wystarczy sfinalizować transakcję i zapłacić zarówno za przedmiot jak i ubezpieczenie. Sprzedający otrzyma pieniądze i informacje o zakupie przedmiotu, natomiast dane o ubezpieczeniu otrzyma wyłącznie klient i PZU. Po zakupie, ubezpieczyciel prześle polisę e-mailem.

– Podczas prezentacji strategii #nowePZU ogłosiliśmy nawiązanie współpracy z Allegro. Dzisiaj ubezpieczyliśmy pierwszych klientów za pośrednictwem największej platformy handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. To początek, wkrótce przedstawimy kolejne rozwiązania w ramach naszego partnerstwa – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU SA.

W przypadku odstąpienia od umowy kupujący otrzyma wartość transakcji zawartej ze sprzedającym. W celu rezygnacji z ubezpieczenia, klient powinien skontaktować się z ubezpieczycielem. Pytania o szczegóły dotyczące polisy można zadawać, dzwoniąc na infolinię PZU, uruchomioną specjalnie dla klientów Allegro – 801 402 204. Infolinia czynna jest w dni powszednie, w godzinach 8:00 –18:00, zaś zgłoszenie szkody możliwe jest 24/7.

Fot. Shutterstock.com

Eskorta Marzeń, czyli jak zamienić sportowe emocje w prawdziwą pomoc
Jesteś fanem piłki nożnej, a pomaganie sprawia Ci radość? Dobrze się składa! Razem z Fundacją Ronalda McDonalda prowadzimy akcję Eskorta Marzeń na rzecz krakowskiego „Domu poza Domem”. To wyjątkowe miejsce, gdzie zupełnie bezpłatnie mogą zamieszkać rodzice i opiekunowie dzieci, które z całej Polski przyjeżdżają na badania lub leczenie do szpitala na krakowskim Prokocimiu. Bliskość rodziców daje chorym dzieciom poczucie bezpieczeństwa i pomaga szybciej wrócić do zdrowia. Sprawdź, jak i Ty możesz nam pomóc!
Darmowa dostawa na Allegro: kolejna odsłona
Ta akcja w kategoriach Moda i Obuwie spodobała się klientom na Allegro. Dlatego przedłużamy ją na kolejne weekendy kwietnia. Dodatkowo, po dwutygodniowej przerwie, wraca darmowa dostawa w kategoriach Dom i Ogród. O tych inicjatywach pisaliśmy już wcześniej w Magazynie Allegro. Dziś więcej o naszym drugim partnerze – Paczce w RUCHu, z którym również wspólnie organizujemy tę akcję.
Allegro rozpoczyna współpracę ze Stowarzyszeniem „NIGDY WIĘCEJ”
Allegro i Stowarzyszenie „NIGDY WIĘCEJ” podpisały dziś w Warszawie list intencyjny o współpracy. „NIGDY WIĘCEJ” – jako nowy partner stworzonego przez Allegro w 2004 r. programu Współpraca w Ochronie Praw – wesprze administratorów serwisu w eliminowaniu z obrotu handlowego ofert opisanych jako zakazane w Regulaminie serwisu, które propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołują do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość.
Obsługa Klienta w Allegro: dużo zmian i pierwsze sukcesy
Zmieniamy się dla Was i widzimy już, że nasze wysiłki zostały dostrzeżone. 15 marca na Gali Gwiazdy Jakości Obsługi zostaliśmy wyróżnieni wśród najbardziej przyjaznych firm w Polsce. A to dopiero początek zmian, które planujemy wprowadzić...