Sieć Paczki w RUCHu to ponad 3700 dobrze zlokalizowanych Punktów Odbioru. To z nich niektórzy klienci wolą odbierać przesyłki osobiście niż czekać w domu czy w biurze.   Maksymalna wygoda sprawia, że coraz częściej korzystają z usługi Paczka w RUCHu.  

Jeszcze parę lat temu nasi klienci nie mieli wielu alternatyw do dostawy kurierem. Pojawienie się, popularyzacja i dynamiczny rozwój Punktów Odbioru w ostatnim czasie zmienia tę sytuację. Bardzo nas to cieszy, bo jest to wygodna i atrakcyjna cenowo forma dostawy, a o to właśnie chodzi w zakupach na Allegro – ma być szybko, przyjemnie, bezproblemowo i w rozsądnej cenie – mówi Michał Marcińczyk, Corporate Development Senior Manager w Allegro.

Z miesiąca na miesiąc rośnie dostępność Paczki w RUCHu jako opcji dostawy. Zaufały nam już tysiące zarówno bardzo dużych, jaki i małych sprzedawców z sektora MŚP – mówi Robert Giersz, dyrektor Biura Usług Kurierskich Paczka w RUCHu.

Produkty w dziale Moda, w dziale Dziecko w kategoriach Odzież i Obuwie, w
dziale Sport i Wypoczynek w kategoriach Odzież i Obuwie oraz w dziale Dom i Ogród w trakcie obowiązywania akcji Darmowej Dostawy, oznaczone są specjalnym komunikatem. Wybierając formę dostawy „Paczka w RUCHu”, kosztującą regularnie od 0,01 zł do 6,14 zł, w promocji klienci będą mogli zamawiać przesyłki za 0 zł do jednego z 3700 Punktów Odbioru Paczki w RUCHu. Sam proces odbioru także jest maksymalnie uproszczony, bowiem nie potrzeba żadnych dokumentów czy drukowanych potwierdzeń – wystarczy podać kod odbioru paczki, który każdy kupujący dostanie SMS-em. Punkty Paczki w RUCHu to zazwyczaj kioski i saloniki RUCH bądź sklepy stanowiące punkty partnerskie, a ich cechą wspólną jest stosunkowo długi czas pracy. To pozwala klientom odbierać przesyłki przez cały dzień.

To, co nas wyróżnia, to atrakcyjna cena oraz stale rozwijająca się sieć punktów odbioru zlokalizowanych na terenie całego kraju zarówno w większych miastach, jak i małych miejscowościach. Wspólna akcja Darmowej Dostawy z Allegro daje nam możliwość pokazania siły, jaką jest sieć Punktów Nadania i Odbioru. Jest to świetne rozwiązanie dla sprzedających na Allegro, jak również dla kupujących – dodaje Robert Giersz.

Akcja w kategorii Moda, Odzież dziecięca i Obuwie potrwa do końca kwietnia. Startuje w każdy piątek o 12:00 i trwa przez cały weekend do końca dnia w niedzielę. Darmowa dostawa obejmuje przedmioty w cenie od 40 złotych.

W kategorii Dom i Ogród wracamy po dwutygodniowej przerwie, a promocja potrwa 2 tygodnie, do 15 kwietnia. Darmową dostawą objęte są przedmioty o wartości od 50 zł.

Fot. materiały prasowe

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Eskorta Marzeń, czyli jak zamienić sportowe emocje w prawdziwą pomoc
Jesteś fanem piłki nożnej, a pomaganie sprawia Ci radość? Dobrze się składa! Razem z Fundacją Ronalda McDonalda prowadzimy akcję Eskorta Marzeń na rzecz krakowskiego „Domu poza Domem”. To wyjątkowe miejsce, gdzie zupełnie bezpłatnie mogą zamieszkać rodzice i opiekunowie dzieci, które z całej Polski przyjeżdżają na badania lub leczenie do szpitala na krakowskim Prokocimiu. Bliskość rodziców daje chorym dzieciom poczucie bezpieczeństwa i pomaga szybciej wrócić do zdrowia. Sprawdź, jak i Ty możesz nam pomóc!
Ubezpieczenia na Allegro
Kupujący na Allegro mogą ubezpieczyć w PZU sprzęt RTV i AGD kupiony na platformie. Przez 3 lata od wygaśnięcia gwarancji producenta polisa PZU zapewni naprawę sprzętu w domu lub serwisie w razie awarii lub uszkodzenia. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub towar zostanie ukradziony – PZU zwróci koszt zakupu nowego sprzętu.
Allegro rozpoczyna współpracę ze Stowarzyszeniem „NIGDY WIĘCEJ”
Allegro i Stowarzyszenie „NIGDY WIĘCEJ” podpisały dziś w Warszawie list intencyjny o współpracy. „NIGDY WIĘCEJ” – jako nowy partner stworzonego przez Allegro w 2004 r. programu Współpraca w Ochronie Praw – wesprze administratorów serwisu w eliminowaniu z obrotu handlowego ofert opisanych jako zakazane w Regulaminie serwisu, które propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołują do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość.
Obsługa Klienta w Allegro: dużo zmian i pierwsze sukcesy
Zmieniamy się dla Was i widzimy już, że nasze wysiłki zostały dostrzeżone. 15 marca na Gali Gwiazdy Jakości Obsługi zostaliśmy wyróżnieni wśród najbardziej przyjaznych firm w Polsce. A to dopiero początek zmian, które planujemy wprowadzić...