Zmieniamy się dla Was i widzimy już, że nasze wysiłki zostały dostrzeżone. 15 marca na Gali Gwiazdy Jakości Obsługi zostaliśmy wyróżnieni wśród najbardziej przyjaznych firm w Polsce. A to dopiero początek zmian, które planujemy wprowadzić...

Obsługa klientów na platformie, którą każdego miesiąca odwiedza 17 milionów klientów, to spore wyzwanie, więc cały czas zmieniamy się, żeby sprostać oczekiwaniom zarówno naszych klientów, jak i wszystkich osób sprzedających na Allegro. Gwiazda Jakości Obsługi to ogólnopolski program, w którym zbadanych zostało 46 tysięcy firm z 200 branż. Klienci biorący udział w badaniu oceniali poziom swojej satysfakcji z obsługi. Dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji na 2018 rok (wskaźnik NPS: Net Promoter Score). Na tej podstawie wyróżniono firmy, które najlepiej w Polsce dbają o swoich klientów. W tym roku wśród nich znalazł się również serwis Allegro.

- Oczywiście bardzo miło jest odbierać wyróżnienia, szczególnie jeżeli kryterium ich przyznawania jest satysfakcja klientów. Bardzo dziękujemy wszystkim którzy wzięli udział w badaniu i docenili nasze starania, ale wiemy doskonale, że to jeszcze nie czas na świętowanie - powiedział Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro. - W tym roku planujemy dużo zmian w dziale obsługi klientów Allegro i mamy nadzieję, że dzięki nim z naszej platformy będzie się korzystało jeszcze wygodniej. Powiększamy liczbę Doradców Klienta, żeby usprawnić obsługę i znacząco obniżyć czas odpowiedzi na zapytania. Poszerzamy też liczbę kanałów kontaktu. Uruchomiliśmy już czat dla naszego działu reklamy w ramach Allegro Ads i w przyszłości chcemy go również wykorzystywać w innych obszarach Allegro. Chcemy być dostępni wszędzie tam, gdzie nasi Klienci tego oczekują i służyć pomocą 24/7. A wtedy będziemy uśmiechać się równie szeroko jak na relacji z zeszłotygodniowej Gali!

Z badań Gartner Institute czy Walker Study wynika, że do 2020 roku głównym wyróżnikiem marek wcale nie będzie cena czy charakterystyka produktu, ale właśnie doświadczenie klienta. Wraz z rozwojem technologii, pojawiają się jednak zupełnie nowe wyzwania związane z obsługą e-kupujących. Obecnie już ponad 50% ruchu na Allegro pochodzi z kanałów mobilnych, czyli poprzez naszą aplikację oraz stronę dostępną za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. Oznacza to, że obsługa klientów musi być dostosowana do ich stylu zakupów: dostępna zawsze, również w godzinach wieczornych, szybka i precyzyjna, dostarczająca odpowiedzi „tu i teraz”. Już teraz Allegro oferuje szeroki pakiet wsparcia dla klientów (zarówno kupujących i sprzedających), jednocześnie gwarantując pełne bezpieczeństwo zakupów dzięki Programowi Ochrony Kupujących.

Wszystkich, którzy chcieliby zobaczyć jak szeroko uśmiechał się nasz zespół odbierając statuetkę, zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z Gali:

Agnieszka Czarnecka

magazyn@allegro.pl
Graj, licytuj i pomagaj z Allegro dla WOŚP! Wystartowały aukcje orkiestrowe
Ulubione aukcje charytatywne Polaków wczoraj miały swoją premierę – już po raz dziewiętnasty. W serwisie aukcje.wosp.org.pl pojawiły się pierwsze aukcje, na rzeczyodserca.pl czekają ujmujące historie przedmiotów, a Wirtualna Puszka w aplikacji mobilnej Allegro jest gotow
Podwajamy Radość dla dzieci w szpitalach onkologicznych
Mattel razem z Allegro organizują wyjątkową akcję Podwajamy Radość. Do dzieci na oddziałach onkologicznych, przy współpracy z Drużyną Szpiku, może trafić aż 30 tys. zabawek! Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
#CharytatywnaPyra wyrosła w Poznaniu
Allegro to Poznań, a Poznań to ziemniaki, dużo dobrych pyr. Co ma do tego Wykop? Ziemniaki wykopuje się z czeluści gleby, a właśnie o wykopywanie chodzi nam najbardziej… Szczególnie, gdy kopie się w szczytnym celu.
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...