Obsługa klientów na platformie, którą każdego miesiąca odwiedza 17 milionów klientów, to spore wyzwanie, więc cały czas zmieniamy się, żeby sprostać oczekiwaniom zarówno naszych klientów, jak i wszystkich osób sprzedających na Allegro. Gwiazda Jakości Obsługi to ogólnopolski program, w którym zbadanych zostało 46 tysięcy firm z 200 branż. Klienci biorący udział w badaniu oceniali poziom swojej satysfakcji z obsługi. Dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji na 2018 rok (wskaźnik NPS: Net Promoter Score). Na tej podstawie wyróżniono firmy, które najlepiej w Polsce dbają o swoich klientów. W tym roku wśród nich znalazł się również serwis Allegro.

- Oczywiście bardzo miło jest odbierać wyróżnienia, szczególnie jeżeli kryterium ich przyznawania jest satysfakcja klientów. Bardzo dziękujemy wszystkim którzy wzięli udział w badaniu i docenili nasze starania, ale wiemy doskonale, że to jeszcze nie czas na świętowanie - powiedział Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro. - W tym roku planujemy dużo zmian w dziale obsługi klientów Allegro i mamy nadzieję, że dzięki nim z naszej platformy będzie się korzystało jeszcze wygodniej. Powiększamy liczbę Doradców Klienta, żeby usprawnić obsługę i znacząco obniżyć czas odpowiedzi na zapytania. Poszerzamy też liczbę kanałów kontaktu. Uruchomiliśmy już czat dla naszego działu reklamy w ramach Allegro Ads i w przyszłości chcemy go również wykorzystywać w innych obszarach Allegro. Chcemy być dostępni wszędzie tam, gdzie nasi Klienci tego oczekują i służyć pomocą 24/7. A wtedy będziemy uśmiechać się równie szeroko jak na relacji z zeszłotygodniowej Gali!

Z badań Gartner Institute czy Walker Study wynika, że do 2020 roku głównym wyróżnikiem marek wcale nie będzie cena czy charakterystyka produktu, ale właśnie doświadczenie klienta. Wraz z rozwojem technologii, pojawiają się jednak zupełnie nowe wyzwania związane z obsługą e-kupujących. Obecnie już ponad 50% ruchu na Allegro pochodzi z kanałów mobilnych, czyli poprzez naszą aplikację oraz stronę dostępną za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. Oznacza to, że obsługa klientów musi być dostosowana do ich stylu zakupów: dostępna zawsze, również w godzinach wieczornych, szybka i precyzyjna, dostarczająca odpowiedzi „tu i teraz”. Już teraz Allegro oferuje szeroki pakiet wsparcia dla klientów (zarówno kupujących i sprzedających), jednocześnie gwarantując pełne bezpieczeństwo zakupów dzięki Programowi Ochrony Kupujących.

Wszystkich, którzy chcieliby zobaczyć jak szeroko uśmiechał się nasz zespół odbierając statuetkę, zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z Gali:

Agnieszka Czarnecka

magazyn@allegro.pl
Technologiczny Pol’and’Rock tylko z Allegro
Strefa Allegro już po raz dziewiąty urozmaici Najpiękniejszy Festiwal Świata - Pol’and’Rock. Jak co roku zapewniamy uczestnikom nowe atrakcje, by element zaskoczenia był nieodłączną częścią zabawy w Strefie Allegro. Tym razem stawiamy mocno na technologię.
Czego nie możecie przegapić na Pol’and’Rock Festival 2018?
Już za kilka dni Kostrzyn nad Odrą przyciągnie setki tysięcy ludzi, którzy wspólnie będą się bawić na najsłynniejszym polskim festiwalu. Pol’and’Rock, mimo że pod nową nazwą, od niemal ćwierć wieku jest obecny w sercach melomanów. Tegoroczna edycja zachęca bogactwem repertuaru koncertów, wykładów i warsztatów. Co ciekawego znajdziecie na polu festiwalowym i to nie tylko w specjalnej strefie Allegro? Przeczytacie dalej!
Nowy Raport CSR Allegro: czytaj i przekaż swój uśmiech na ważny cel
W 2017 roku zadebiutował nasz pierwszy Raport Społecznej Odpowiedzialności. Od tego czasu ciężko pracowaliśmy – zaczęliśmy nowe projekty, rozwinęliśmy już istniejące. Włożyliśmy dużo wysiłku w to, żeby świat był dzięki nam trochę lepszy. Efekty tej pracy zebraliśmy w nowym Raporcie CSR Allegro, który jest już dostępny w sieci. Tegoroczna edycja ma dodatkowy, zaskakujący element. Przeglądając informacje zawarte w raporcie, możesz jednocześnie wesprzeć ważny społecznie cel. Wystarczy… Twój uśmiech!
Dobre Granie z #allegrogg
Lubisz pisać? A może chcesz pochwalić swoim talentem graficznym? Jeśli choć na jedno z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi „tak”, spróbuj swoich sił i weź udział w konkursie. Nagrody to 10 zestawów kart podarunkowych Allegro o wartości 250 zł oraz trzymiesięczny abonament Gry-Online.pl Premium z opcją VIP. Śpiesz się, konkurs trwa do 5 lipca 2018 r.