Smarty i winiety to kierunek promocyjny, w którym ruszyliśmy – dynamiczne ujęcia reklam opowiadają historię letniego wypoczynku. Idąc w myśl hasła: „Robisz zakupy na laptopie, tablecie, a może jest Ci wygodniej sięgnąć po smartfona? Na Allegro kupuj tak jak lubisz!”, chcemy pokazać użytkownikom, jak wyglądają w pełni mobilne zakupy. Teraz wystarczy kilka stuknięć w wyświetlacz telefonu z mobilną aplikacją Allegro i niezależnie od tego, gdzie się w danej chwili znajdujesz, kupujesz to, co jest ci potrzebne.



Czy wiecie, że rano najczęściej towarzyszą nam smartfony, które w ciągu dnia w pracy są zastępowane komputerami? A jak spędzamy wieczory? Z tabletem w ręku! O tym mówią nasze reklamy! Czego jeszcze można się z nich dowiedzieć? Uchylamy rąbka tajemnicy i zdradzamy, że byli tacy, którzy przez aplikację mobilną Allegro kupili SUV-a, dom z bali, a nawet autobus!



Gdzie pojawiają się nasze spoty reklamowe? Tak naprawdę wszędzie – emisji podjęło się kilkadziesiąt ogólnopolskich stacji telewizyjnych, między innymi: TVN, Polsat, MTV Polska, Comedy Central, VH1 Europe, Discovery Channel, Discovery Science, TLC, Fokus TV, Eska TV, Animal Planet czy AXN. Każdy może obejrzeć nowe reklamy na YouTube, Wirtualnej Polsce, Interia.pl, a także Onet.pl. Przygotowaliśmy 30- i 60-sekundowe spoty, a także trzy 20-sekundowe animacje.



Za przygotowanie winiety odpowiedzialny jest Viacom International Media Networks we współpracy z LETEMKNOW SEQUENCE. Natomiast smarty stworzyła stacja telewizyjna Discovery. Warto wspomnieć, że do kampanii reklamowej Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za koordynację całości odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką. W swojej letniej „ramówce” zaplanowaliśmy dla naszych użytkowników coś specjalnego – 10-sekundowe fab facts, czyli interesujące, często zabawne ciekawostki przedstawione w formie filmiku. Jak będą wyglądały? O tym już w sierpniu.

Adam Kowalczyk

magazyn@allegro.pl
Tour de Pologne 2017 już na Allegro
7 dni, 1144 kilometry trasy i 500 różnych miejscowości. Jeśli dodać do tego najważniejsze nazwiska światowego kolarstwa, nietrudno będzie zrozumieć, dlaczego Tour de Pologne co roku wzbudza tak ogromne emocje. Produkty związane z wyścigiem już dziś można kupić na Allegro.
Allegro Tech Days – święto technologii w Poznaniu
Zajęcia z programowania Allegro Tech Kids, walki robotów Sumo, bolid solarny, drony oraz elektryczne deski czy gogle VR – te i wiele innych atrakcji czekało w sobotę na odwiedzających siedzibę Allegro w Poznaniu. Organizowane przez Fundację Allegro All For Planet wydarzenie zakończył 24-godzinny hackathon, którego zwycięzcami zostali studenci Politechniki Poznańskiej. Wszystko to w ramach trwającej od kilku miesięcy kampanii społecznej „Kręć kilometry po technologię”.
Diabelskie urodziny Marysi w teledysku „Jezu jak się cieszę”
Allegro przygotowało filmową wersję teledysku do kolejnego utworu ze ścieżki dźwiękowej projektu Legendy Polskie. Tym razem główną bohaterką historii jest kilkuletnia Marysia, która zamienia urodzinową imprezę w koszmar. Za scenariusz i reżyserię „Jezu jak się cieszę” odpowiada Kordian Kądziela, a w obsadzie znalazł się m.in. Piotr Machalica.
Allegro rozwija obsługę klientów
Jakub Kłoczewiak dołączył do zespołu Allegro, obejmując stanowisko dyrektora ds. relacji z klientem. Będzie odpowiedzialny za to, aby kontakt z Allegro był szybki, bezproblemowy i użyteczny.