Smarty i winiety to kierunek promocyjny, w którym ruszyliśmy – dynamiczne ujęcia reklam opowiadają historię letniego wypoczynku. Idąc w myśl hasła: „Robisz zakupy na laptopie, tablecie, a może jest Ci wygodniej sięgnąć po smartfona? Na Allegro kupuj tak jak lubisz!”, chcemy pokazać użytkownikom, jak wyglądają w pełni mobilne zakupy. Teraz wystarczy kilka stuknięć w wyświetlacz telefonu z mobilną aplikacją Allegro i niezależnie od tego, gdzie się w danej chwili znajdujesz, kupujesz to, co jest ci potrzebne.



Czy wiecie, że rano najczęściej towarzyszą nam smartfony, które w ciągu dnia w pracy są zastępowane komputerami? A jak spędzamy wieczory? Z tabletem w ręku! O tym mówią nasze reklamy! Czego jeszcze można się z nich dowiedzieć? Uchylamy rąbka tajemnicy i zdradzamy, że byli tacy, którzy przez aplikację mobilną Allegro kupili SUV-a, dom z bali, a nawet autobus!



Gdzie pojawiają się nasze spoty reklamowe? Tak naprawdę wszędzie – emisji podjęło się kilkadziesiąt ogólnopolskich stacji telewizyjnych, między innymi: TVN, Polsat, MTV Polska, Comedy Central, VH1 Europe, Discovery Channel, Discovery Science, TLC, Fokus TV, Eska TV, Animal Planet czy AXN. Każdy może obejrzeć nowe reklamy na YouTube, Wirtualnej Polsce, Interia.pl, a także Onet.pl. Przygotowaliśmy 30- i 60-sekundowe spoty, a także trzy 20-sekundowe animacje.



Za przygotowanie winiety odpowiedzialny jest Viacom International Media Networks we współpracy z LETEMKNOW SEQUENCE. Natomiast smarty stworzyła stacja telewizyjna Discovery. Warto wspomnieć, że do kampanii reklamowej Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za koordynację całości odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką. W swojej letniej „ramówce” zaplanowaliśmy dla naszych użytkowników coś specjalnego – 10-sekundowe fab facts, czyli interesujące, często zabawne ciekawostki przedstawione w formie filmiku. Jak będą wyglądały? O tym już w sierpniu.

Adam Kowalczyk

magazyn@allegro.pl
Czy młodych Polaków trzeba uczyć zakupów w Internecie?
Kilka kliknięć, płatność online i oczekiwanie na wybrany produkt. Do tych prostych działań ograniczają się obecnie zakupy przez Internet. Czy jednak dla każdego użytkownika Internetu zadanie to jest tak samo proste? Według Izby Gospodarki Elektronicznej niekoniecznie. Z tego względu we współpracy z Allegro wydała mikroporadnik „Kupuję w sieci”, który jest elementem cyklicznej akcji edukacyjnej o takiej samej nazwie. W 2017 roku w jej ramach zorganizowano „Cyfrowy Tydzień w Rybniku”, gdzie w dniach 18–22.09.2017 r. odbywają się prelekcje oraz warsztaty na temat e-commerce m.in. dla młodzieży.
Coś się kończy, coś zaczyna, czyli finał programu stażowego Summer e-Xperience 2017
Kolejna edycja programu stażowego, organizowanego przez Allegro, właśnie przeszła do historii. Przez dwa miesiące 38 osób, pod okiem mentorów, zdobywało doświadczenie w różnych obszarach: od technologii, poprzez finanse, operacje aż po marketing. Nie można uczestniczyć w lepszych zajęciach z e-commerce w Polsce!
Ty też możesz pomóc budować Świetlikowo
Allegro po raz kolejny udowadnia, że technologia może pomóc w rozwiązywaniu ludzkich problemów. Tym razem naszym wspólnym celem jest zbudowanie Świetlikowa, czyli bezpłatnego Centrum Opieki Dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci Fundacji Śląskie Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do budowy, biorąc udział w akcji na charytatywni.allegro.pl.
Jak kilkunastotysięczna gmina chce zostać rowerową stolicą Polski!
Prawie codziennie, a już na pewno w każdy weekend. Osobno lub w zorganizowanych grupach. Około tysiąca dwustu mieszkańców kilkunastotysięcznego wielkopolskiego Międzychodu wykręciło prawie 400 tys. kilometrów, przez co depczą po piętach samej Warszawie w rankingu akcji „Kręć Kilometry po technologię”. Wrzesień to ostatni moment na to, żeby wziąć udział w największej rowerowej rywalizacji w kraju, zawalczyć o event technologiczny dla swojego miasta i satysfakcję dla siebie.