Smarty i winiety to kierunek promocyjny, w którym ruszyliśmy – dynamiczne ujęcia reklam opowiadają historię letniego wypoczynku. Idąc w myśl hasła: „Robisz zakupy na laptopie, tablecie, a może jest Ci wygodniej sięgnąć po smartfona? Na Allegro kupuj tak jak lubisz!”, chcemy pokazać użytkownikom, jak wyglądają w pełni mobilne zakupy. Teraz wystarczy kilka stuknięć w wyświetlacz telefonu z mobilną aplikacją Allegro i niezależnie od tego, gdzie się w danej chwili znajdujesz, kupujesz to, co jest ci potrzebne.



Czy wiecie, że rano najczęściej towarzyszą nam smartfony, które w ciągu dnia w pracy są zastępowane komputerami? A jak spędzamy wieczory? Z tabletem w ręku! O tym mówią nasze reklamy! Czego jeszcze można się z nich dowiedzieć? Uchylamy rąbka tajemnicy i zdradzamy, że byli tacy, którzy przez aplikację mobilną Allegro kupili SUV-a, dom z bali, a nawet autobus!



Gdzie pojawiają się nasze spoty reklamowe? Tak naprawdę wszędzie – emisji podjęło się kilkadziesiąt ogólnopolskich stacji telewizyjnych, między innymi: TVN, Polsat, MTV Polska, Comedy Central, VH1 Europe, Discovery Channel, Discovery Science, TLC, Fokus TV, Eska TV, Animal Planet czy AXN. Każdy może obejrzeć nowe reklamy na YouTube, Wirtualnej Polsce, Interia.pl, a także Onet.pl. Przygotowaliśmy 30- i 60-sekundowe spoty, a także trzy 20-sekundowe animacje.



Za przygotowanie winiety odpowiedzialny jest Viacom International Media Networks we współpracy z LETEMKNOW SEQUENCE. Natomiast smarty stworzyła stacja telewizyjna Discovery. Warto wspomnieć, że do kampanii reklamowej Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za koordynację całości odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką. W swojej letniej „ramówce” zaplanowaliśmy dla naszych użytkowników coś specjalnego – 10-sekundowe fab facts, czyli interesujące, często zabawne ciekawostki przedstawione w formie filmiku. Jak będą wyglądały? O tym już w sierpniu.

Adam Kowalczyk

magazyn@allegro.pl
Charytatywna akcja „Obudź mnie” z igrzyskami olimpijskimi w tle
Kiedy jedni walczą o olimpijskie medale, inni toczą równie zaciętą walkę o powrót do życia. Platforma charytatywni.allegro.pl jest partnerem technologicznym akcji „Obudź mnie”, organizowanej przez Fundację „AKogo”? Licytując olimpijską pochodnię od Ewy Błaszczyk, dorzucając się do wirtualnej puszki czy wpłacając dowolną kwotę, można pomóc pacjentom przebywających w śpiączce.
Chęć pomagania mamy w DNA
Zaczęło się 18 lat temu, od pierwszych licytacji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzisiaj to między innymi platforma charytatywni.allegro.pl, która pomogła już prawie 300 organizacjom pozarządowym, zbierając 27,5 miliona złotych na ponad 1300 celów charytatywnych. Okazją do podsumowania tych działań stał się II Kongres Szlachetnej Paczki w Krakowie, na którym Allegro odebrało dwie nagrody za swoje działania społeczne.
To nie koniec 26. Finału WOŚP, aukcje na Allegro wciąż trwają
WOŚP w trakcie 26. Finału zebrał ponad 81 mln zł. Ale licznik jeszcze się nie zatrzymał - ta kwota zostanie jeszcze uzupełniona o pieniądze m.in. z aukcji Allegro, które potrwają do połowy lutego. Już teraz wartość wylicytowanych przedmiotów to 6,6 mln zł, z których najdroższy - jak do tej pory - okazał się Polonez Filipa Chajzera.
Aukcje, Rzeczy od serca i Wirtualna Puszka – tak Internet gra dla WOŚP
Już 1,9 mln zł wskazuje licznik aukcji Allegro dla WOŚP. Gitara Slasha z Guns N’ Roses, polonez Filipa Chajzera czy wakacje na Dominikanie to jedne z najpopularniejszych aukcji. Ale internauci dopiero się rozkręcają przed niedzielnym Finałem.