Smarty i winiety to kierunek promocyjny, w którym ruszyliśmy – dynamiczne ujęcia reklam opowiadają historię letniego wypoczynku. Idąc w myśl hasła: „Robisz zakupy na laptopie, tablecie, a może jest Ci wygodniej sięgnąć po smartfona? Na Allegro kupuj tak jak lubisz!”, chcemy pokazać użytkownikom, jak wyglądają w pełni mobilne zakupy. Teraz wystarczy kilka stuknięć w wyświetlacz telefonu z mobilną aplikacją Allegro i niezależnie od tego, gdzie się w danej chwili znajdujesz, kupujesz to, co jest ci potrzebne.



Czy wiecie, że rano najczęściej towarzyszą nam smartfony, które w ciągu dnia w pracy są zastępowane komputerami? A jak spędzamy wieczory? Z tabletem w ręku! O tym mówią nasze reklamy! Czego jeszcze można się z nich dowiedzieć? Uchylamy rąbka tajemnicy i zdradzamy, że byli tacy, którzy przez aplikację mobilną Allegro kupili SUV-a, dom z bali, a nawet autobus!



Gdzie pojawiają się nasze spoty reklamowe? Tak naprawdę wszędzie – emisji podjęło się kilkadziesiąt ogólnopolskich stacji telewizyjnych, między innymi: TVN, Polsat, MTV Polska, Comedy Central, VH1 Europe, Discovery Channel, Discovery Science, TLC, Fokus TV, Eska TV, Animal Planet czy AXN. Każdy może obejrzeć nowe reklamy na YouTube, Wirtualnej Polsce, Interia.pl, a także Onet.pl. Przygotowaliśmy 30- i 60-sekundowe spoty, a także trzy 20-sekundowe animacje.



Za przygotowanie winiety odpowiedzialny jest Viacom International Media Networks we współpracy z LETEMKNOW SEQUENCE. Natomiast smarty stworzyła stacja telewizyjna Discovery. Warto wspomnieć, że do kampanii reklamowej Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za koordynację całości odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką. W swojej letniej „ramówce” zaplanowaliśmy dla naszych użytkowników coś specjalnego – 10-sekundowe fab facts, czyli interesujące, często zabawne ciekawostki przedstawione w formie filmiku. Jak będą wyglądały? O tym już w sierpniu.

Adam Kowalczyk

magazyn@allegro.pl
Moc innowacji, czyli nasz Impact w Krakowie
Jakie są wymagania współczesnych klientów? Czy czeka nas rewolucja w e-handlu? Jak lokalne firmy mogą stanąć w szranki z globalnymi konkurentami? To tylko niektóre tematy, które eksperci Allegro poruszali w trakcie konferencji Impact CEE – jednego z najciekawszych i inspirujących wydarzeń w Polsce. Allegro było w tym roku partnerem strategicznym spotkania.
Święto technologii 16 czerwca na Stadionie Narodowym
Bezpłatne warsztaty z programowania dla dzieci, tor testowy najnowszych gadżetów technologicznych i spotkania z ekspertami w tej dziedzinie. To Allegro Tech Days, czyli element kampanii społecznej Kręć Kilometry po technologię, jaką organizuje Fundacja Allegro All For Planet. Wielkie bezpłatne wydarzenie na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się w sobotę 16 czerwca.
I Ty możesz zostać Pionierem biznesu
Masz od 20 do 35 lat? Masz pomysł na biznes, ale jeszcze go nie realizujesz? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Wraz z Polskim Funduszem Rozwoju zapraszamy do Szkoły Pionierów PFR na intensywne szkolenie zakończone wyjazdem do University of Cambridge.
Polacy polubili punkty odbioru przesyłek
Zaobserwowaliśmy silny wzrost popularności punktów odbioru przesyłek na Allegro. Klienci coraz chętniej zamawiają przesyłki do punktów odbioru, a Allegro we współpracy z wiodącymi operatorami logistycznymi zapewnia najlepsze warunki przesyłek. W tym roku powstanie sieć licząca 20 000 lokalizacji