Smarty i winiety to kierunek promocyjny, w którym ruszyliśmy – dynamiczne ujęcia reklam opowiadają historię letniego wypoczynku. Idąc w myśl hasła: „Robisz zakupy na laptopie, tablecie, a może jest Ci wygodniej sięgnąć po smartfona? Na Allegro kupuj tak jak lubisz!”, chcemy pokazać użytkownikom, jak wyglądają w pełni mobilne zakupy. Teraz wystarczy kilka stuknięć w wyświetlacz telefonu z mobilną aplikacją Allegro i niezależnie od tego, gdzie się w danej chwili znajdujesz, kupujesz to, co jest ci potrzebne.



Czy wiecie, że rano najczęściej towarzyszą nam smartfony, które w ciągu dnia w pracy są zastępowane komputerami? A jak spędzamy wieczory? Z tabletem w ręku! O tym mówią nasze reklamy! Czego jeszcze można się z nich dowiedzieć? Uchylamy rąbka tajemnicy i zdradzamy, że byli tacy, którzy przez aplikację mobilną Allegro kupili SUV-a, dom z bali, a nawet autobus!



Gdzie pojawiają się nasze spoty reklamowe? Tak naprawdę wszędzie – emisji podjęło się kilkadziesiąt ogólnopolskich stacji telewizyjnych, między innymi: TVN, Polsat, MTV Polska, Comedy Central, VH1 Europe, Discovery Channel, Discovery Science, TLC, Fokus TV, Eska TV, Animal Planet czy AXN. Każdy może obejrzeć nowe reklamy na YouTube, Wirtualnej Polsce, Interia.pl, a także Onet.pl. Przygotowaliśmy 30- i 60-sekundowe spoty, a także trzy 20-sekundowe animacje.



Za przygotowanie winiety odpowiedzialny jest Viacom International Media Networks we współpracy z LETEMKNOW SEQUENCE. Natomiast smarty stworzyła stacja telewizyjna Discovery. Warto wspomnieć, że do kampanii reklamowej Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za koordynację całości odpowiedzialna jest Sekcja Zarządzania Marką. W swojej letniej „ramówce” zaplanowaliśmy dla naszych użytkowników coś specjalnego – 10-sekundowe fab facts, czyli interesujące, często zabawne ciekawostki przedstawione w formie filmiku. Jak będą wyglądały? O tym już w sierpniu.

Adam Kowalczyk

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły

Obcy. W kosmosie nikt nie słyszy naszych krzyków
Ksenomorf. Z greckiego kseonos i morphe – obcy kształt. Pozaziemska forma życia, która narodziła się w latach 70. XX wieku na gruzach nigdy niezrealizowanej ekranizacji „Diuny”. Ridley Scott, Dan O'Bannon, H. R. Giger i inni wykreowali istotę, która do dziś budzi grozę. 12 maja wchodzi do kin kolejna część o pozaziemskiej istocie „Obcy: Przymierze”.
Nasz wywiad: „Nowa Jadłonomia” według Marty Dymek
Z Martą Dymek, autorką bloga Jadłonomia, rozmawiamy o… jedzeniu! Marta, jako jedna z pionierek wegańskiego stylu życia, opowiada o odkryciu bogactwa smaków roślinnej kuchni, inspiracjach i planach, a także swojej najnowszej książce „Nowa Jadłonomia: Roślinne przepisy z całego świata”, która właśnie ujrzała światło dzienne i jest już w przedsprzedaży na Allegro. 
„Auta” – filmowa seria, którą uratowały zabawki
 „Auta”, seria filmów o przygodach Zygzaka McQueena, należy do jednych z najpopularniejszych produkcji w dorobku legendarnego studia Pixar. Już 15 czerwca na ekrany kin wejdzie jej trzecia część. 
Jak allegrowicze zaprojektowali nowe funkcje w Allegro
Takiego projektu jeszcze w Allegro nie było: przez blisko pół roku klienci Allegro mieli możliwość testowania nowych rozwiązań i wpływania na ich ostateczny kształt. Wspólnie z grupą zaangażowanych klientów zmieniliśmy zakładkę „Obserwowane”. Jest to bardzo często używana zakładka pozwalająca przed zakupem zapamiętać poszczególne oferty i wrócić do nich później. Dzięki temu wyszukane produkty nie gubią się i nie zapominamy o nich podczas poszukiwań najlepszych ofert. Zakładka obserwowanych ofert przeszła gruntowną przebudowę, o której kształcie współdecydowali korzystający z niej klienci. Była to pierwsza konsultacja, w której jako kanał komunikacji wykorzystaliśmy grupę na Facebooku. Projekt prowadziła Edyta Kopczyńska, Product Manager w Allegro, z którą rozmawiamy o tym, jak ciekawym doświadczeniem okazały się te konsultacje.