Allegro, ubiegłoroczny laureat BEST IN SHOW Mixx Awards, w tym roku dostało aż cztery statuetki za kampanie, które wzruszają, bawią i zachwycają.

Allegro znowu docenione za Legendy Polskie – ta kampania nie ma sobie równych ani następców. W tym roku na Mixx Awards 2017 Legendy zdobyły trzy statuetki: złoto w kategorii Branded Content, srebro w kategorii Video Online oraz brąz w kategorii Branad Awareness and Positioning.

Najlepsze reklamy to takie, które na pierwszy rzut oka reklamami się nie wydają i to o tym jest kategoria Branded Content. Z roku na rok jest coraz silniejsza – dostajemy coraz więcej bardzo dobrych jakościowo zgłoszeń. W tych najlepszych kampaniach widać jedną rzecz – odwagę. Odwaga i świetna historia procentują – mówiła Patrycja Matul, członkini jury Mixx Awards 2017, uzasadniając wybór jury w kategorii Branded Content.

Jedynie laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. – Wiem, jak było trudno wygrać w tej kategorii, a Legendy Polskie zdobyły złoto już drugi raz. Dziękuję artystom, twórcom, ale przede wszystkim dziękuję widzom – mówiła Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, obierając złotą statuetkę.

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Jurorzy bardzo dobrze pamiętali też poruszenie, jakie wywołała kampania świąteczna z ubiegłego roku „Czego szukasz w Święta? | English for beginners” i to, że mówił o niej cały świat. Reklama zdobyła brąz w kategorii Video Oline.

Dobre wideo pozwala nam budować świadomość i wartości naszych marek. Stworzenie naprawdę pasjonującego wideo jest jednak bardzo trudne, musi być ubrane w taką formę, która sprawi, że się w niej zakochamy bez pamięci, musi mieć prawdziwych bohaterów, w których naprawdę uwierzymy. My jako jury Mixx Awards i IAB uwierzyliśmy w te historie – mówił członek jury Sławomir Skowerski, zapowiadając nominacje w kategorii Video Online.

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność. To też konkurs, w którym bardzo trudno jest wygrać, a sama nominacja jest już ogromnym wyróżnieniem.

Mixx Awards to ogromne święto branży digitalowej, bowiem już same nominacje są olbrzymim wyróżnieniem i wskazują, że dana kampania znacznie wyróżnia się ponad rynkowe standardy i o tym, jak bardzo dużym wyróżnieniem jest nominacja, świadczy fakt, że w aż trzech kategoriach jury nie zdecydowało się przyznać żadnej nominacji – można było usłyszeć tuż przed prezentacją kategorii i nominowanych z ust prowadzących galę.

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

IAB MIXX Awards to jak zawsze fantastyczny barometr tego, co dzieje się na polskim rynku i co ważne w branży, ale także oczekiwań klientów. Wyniki tegorocznej edycji potwierdzają, patrząc na najwyżej nagradzane w tym roku kategorie, że branded content, video online i mobile są niezmiennie wartymi uwagi trendami. Fakt nienagrodzenia żadnego projektu w kategorii Innovations może wydawać się paradoksem we współczesnym świecie. Jednak mimo wielu zgłoszonych projektów wykorzystujących technologie, w ocenie jury zabrakło mocnych akcentów i sięgnięcia po rozwiązania rewolucyjne. Jest więc przestrzeń dla odważnych eksperymentów, które chętnie nagrodzimy w przyszłym roku – mówiła na koniec Barbara Żbik, przewodnicząca jury konkursu, Head of Customer Success, EMEA w PayU.

Więcej na temat tegorocznej gali i pełna lista zwycięzców znajduje się TU.

Fot. Darek Kociak

Anna Gardyniak

magazyn@allegro.pl
Graj, licytuj i pomagaj z Allegro dla WOŚP! Wystartowały aukcje orkiestrowe
Ulubione aukcje charytatywne Polaków wczoraj miały swoją premierę – już po raz dziewiętnasty. W serwisie aukcje.wosp.org.pl pojawiły się pierwsze aukcje, na rzeczyodserca.pl czekają ujmujące historie przedmiotów, a Wirtualna Puszka w aplikacji mobilnej Allegro jest gotow
Podwajamy Radość dla dzieci w szpitalach onkologicznych
Mattel razem z Allegro organizują wyjątkową akcję Podwajamy Radość. Do dzieci na oddziałach onkologicznych, przy współpracy z Drużyną Szpiku, może trafić aż 30 tys. zabawek! Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
#CharytatywnaPyra wyrosła w Poznaniu
Allegro to Poznań, a Poznań to ziemniaki, dużo dobrych pyr. Co ma do tego Wykop? Ziemniaki wykopuje się z czeluści gleby, a właśnie o wykopywanie chodzi nam najbardziej… Szczególnie, gdy kopie się w szczytnym celu.
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...