Allegro znowu docenione za Legendy Polskie – ta kampania nie ma sobie równych ani następców. W tym roku na Mixx Awards 2017 Legendy zdobyły trzy statuetki: złoto w kategorii Branded Content, srebro w kategorii Video Online oraz brąz w kategorii Branad Awareness and Positioning.

Najlepsze reklamy to takie, które na pierwszy rzut oka reklamami się nie wydają i to o tym jest kategoria Branded Content. Z roku na rok jest coraz silniejsza – dostajemy coraz więcej bardzo dobrych jakościowo zgłoszeń. W tych najlepszych kampaniach widać jedną rzecz – odwagę. Odwaga i świetna historia procentują – mówiła Patrycja Matul, członkini jury Mixx Awards 2017, uzasadniając wybór jury w kategorii Branded Content.

Jedynie laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. – Wiem, jak było trudno wygrać w tej kategorii, a Legendy Polskie zdobyły złoto już drugi raz. Dziękuję artystom, twórcom, ale przede wszystkim dziękuję widzom – mówiła Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, obierając złotą statuetkę.

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Jurorzy bardzo dobrze pamiętali też poruszenie, jakie wywołała kampania świąteczna z ubiegłego roku „Czego szukasz w Święta? | English for beginners” i to, że mówił o niej cały świat. Reklama zdobyła brąz w kategorii Video Oline.

Dobre wideo pozwala nam budować świadomość i wartości naszych marek. Stworzenie naprawdę pasjonującego wideo jest jednak bardzo trudne, musi być ubrane w taką formę, która sprawi, że się w niej zakochamy bez pamięci, musi mieć prawdziwych bohaterów, w których naprawdę uwierzymy. My jako jury Mixx Awards i IAB uwierzyliśmy w te historie – mówił członek jury Sławomir Skowerski, zapowiadając nominacje w kategorii Video Online.

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność. To też konkurs, w którym bardzo trudno jest wygrać, a sama nominacja jest już ogromnym wyróżnieniem.

Mixx Awards to ogromne święto branży digitalowej, bowiem już same nominacje są olbrzymim wyróżnieniem i wskazują, że dana kampania znacznie wyróżnia się ponad rynkowe standardy i o tym, jak bardzo dużym wyróżnieniem jest nominacja, świadczy fakt, że w aż trzech kategoriach jury nie zdecydowało się przyznać żadnej nominacji – można było usłyszeć tuż przed prezentacją kategorii i nominowanych z ust prowadzących galę.

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

IAB MIXX Awards to jak zawsze fantastyczny barometr tego, co dzieje się na polskim rynku i co ważne w branży, ale także oczekiwań klientów. Wyniki tegorocznej edycji potwierdzają, patrząc na najwyżej nagradzane w tym roku kategorie, że branded content, video online i mobile są niezmiennie wartymi uwagi trendami. Fakt nienagrodzenia żadnego projektu w kategorii Innovations może wydawać się paradoksem we współczesnym świecie. Jednak mimo wielu zgłoszonych projektów wykorzystujących technologie, w ocenie jury zabrakło mocnych akcentów i sięgnięcia po rozwiązania rewolucyjne. Jest więc przestrzeń dla odważnych eksperymentów, które chętnie nagrodzimy w przyszłym roku – mówiła na koniec Barbara Żbik, przewodnicząca jury konkursu, Head of Customer Success, EMEA w PayU.

Więcej na temat tegorocznej gali i pełna lista zwycięzców znajduje się TU.

Fot. Darek Kociak

Anna Gardyniak

magazyn@allegro.pl
Technologiczny Pol’and’Rock tylko z Allegro
Strefa Allegro już po raz dziewiąty urozmaici Najpiękniejszy Festiwal Świata - Pol’and’Rock. Jak co roku zapewniamy uczestnikom nowe atrakcje, by element zaskoczenia był nieodłączną częścią zabawy w Strefie Allegro. Tym razem stawiamy mocno na technologię.
Czego nie możecie przegapić na Pol’and’Rock Festival 2018?
Już za kilka dni Kostrzyn nad Odrą przyciągnie setki tysięcy ludzi, którzy wspólnie będą się bawić na najsłynniejszym polskim festiwalu. Pol’and’Rock, mimo że pod nową nazwą, od niemal ćwierć wieku jest obecny w sercach melomanów. Tegoroczna edycja zachęca bogactwem repertuaru koncertów, wykładów i warsztatów. Co ciekawego znajdziecie na polu festiwalowym i to nie tylko w specjalnej strefie Allegro? Przeczytacie dalej!
Nowy Raport CSR Allegro: czytaj i przekaż swój uśmiech na ważny cel
W 2017 roku zadebiutował nasz pierwszy Raport Społecznej Odpowiedzialności. Od tego czasu ciężko pracowaliśmy – zaczęliśmy nowe projekty, rozwinęliśmy już istniejące. Włożyliśmy dużo wysiłku w to, żeby świat był dzięki nam trochę lepszy. Efekty tej pracy zebraliśmy w nowym Raporcie CSR Allegro, który jest już dostępny w sieci. Tegoroczna edycja ma dodatkowy, zaskakujący element. Przeglądając informacje zawarte w raporcie, możesz jednocześnie wesprzeć ważny społecznie cel. Wystarczy… Twój uśmiech!
Dobre Granie z #allegrogg
Lubisz pisać? A może chcesz pochwalić swoim talentem graficznym? Jeśli choć na jedno z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi „tak”, spróbuj swoich sił i weź udział w konkursie. Nagrody to 10 zestawów kart podarunkowych Allegro o wartości 250 zł oraz trzymiesięczny abonament Gry-Online.pl Premium z opcją VIP. Śpiesz się, konkurs trwa do 5 lipca 2018 r.