Allegro znowu docenione za Legendy Polskie – ta kampania nie ma sobie równych ani następców. W tym roku na Mixx Awards 2017 Legendy zdobyły trzy statuetki: złoto w kategorii Branded Content, srebro w kategorii Video Online oraz brąz w kategorii Branad Awareness and Positioning.

Najlepsze reklamy to takie, które na pierwszy rzut oka reklamami się nie wydają i to o tym jest kategoria Branded Content. Z roku na rok jest coraz silniejsza – dostajemy coraz więcej bardzo dobrych jakościowo zgłoszeń. W tych najlepszych kampaniach widać jedną rzecz – odwagę. Odwaga i świetna historia procentują – mówiła Patrycja Matul, członkini jury Mixx Awards 2017, uzasadniając wybór jury w kategorii Branded Content.

Jedynie laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. – Wiem, jak było trudno wygrać w tej kategorii, a Legendy Polskie zdobyły złoto już drugi raz. Dziękuję artystom, twórcom, ale przede wszystkim dziękuję widzom – mówiła Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, obierając złotą statuetkę.

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Jurorzy bardzo dobrze pamiętali też poruszenie, jakie wywołała kampania świąteczna z ubiegłego roku „Czego szukasz w Święta? | English for beginners” i to, że mówił o niej cały świat. Reklama zdobyła brąz w kategorii Video Oline.

Dobre wideo pozwala nam budować świadomość i wartości naszych marek. Stworzenie naprawdę pasjonującego wideo jest jednak bardzo trudne, musi być ubrane w taką formę, która sprawi, że się w niej zakochamy bez pamięci, musi mieć prawdziwych bohaterów, w których naprawdę uwierzymy. My jako jury Mixx Awards i IAB uwierzyliśmy w te historie – mówił członek jury Sławomir Skowerski, zapowiadając nominacje w kategorii Video Online.

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność. To też konkurs, w którym bardzo trudno jest wygrać, a sama nominacja jest już ogromnym wyróżnieniem.

Mixx Awards to ogromne święto branży digitalowej, bowiem już same nominacje są olbrzymim wyróżnieniem i wskazują, że dana kampania znacznie wyróżnia się ponad rynkowe standardy i o tym, jak bardzo dużym wyróżnieniem jest nominacja, świadczy fakt, że w aż trzech kategoriach jury nie zdecydowało się przyznać żadnej nominacji – można było usłyszeć tuż przed prezentacją kategorii i nominowanych z ust prowadzących galę.

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

IAB MIXX Awards to jak zawsze fantastyczny barometr tego, co dzieje się na polskim rynku i co ważne w branży, ale także oczekiwań klientów. Wyniki tegorocznej edycji potwierdzają, patrząc na najwyżej nagradzane w tym roku kategorie, że branded content, video online i mobile są niezmiennie wartymi uwagi trendami. Fakt nienagrodzenia żadnego projektu w kategorii Innovations może wydawać się paradoksem we współczesnym świecie. Jednak mimo wielu zgłoszonych projektów wykorzystujących technologie, w ocenie jury zabrakło mocnych akcentów i sięgnięcia po rozwiązania rewolucyjne. Jest więc przestrzeń dla odważnych eksperymentów, które chętnie nagrodzimy w przyszłym roku – mówiła na koniec Barbara Żbik, przewodnicząca jury konkursu, Head of Customer Success, EMEA w PayU.

Więcej na temat tegorocznej gali i pełna lista zwycięzców znajduje się TU.

Fot. Darek Kociak

Anna Gardyniak

magazyn@allegro.pl
Podaruj Misia i razem z Allegro pomagaj dzieciom
Początek grudnia to magiczny czas. To właśnie teraz zaczynamy rozglądać się za prezentami, myśleć o choince i świętach. Akcja Podaruj Misia to okazja do sprawienia radości w dwójnasób: osobie, która misia dostanie, a także dzieciom z Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, bo to na ten cel zostanie przekazany cały dochód ze sprzedaży misiów. W tym roku uszczęśliwiają Emma, Tymek, Asia i Lui. Którego wybierasz?
Allegro i WOŚP razem od 18 lat! I będzie więcej!
Na 6 tygodni przed 26. Finałem Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już gra w Internecie. Allegro właśnie uruchomiło stronę aukcje.wosp.org.pl,  promującą licytacje platformę rzeczyodserca.pl oraz Wirtualną Puszkę w swojej aplikacji mobilnej. Tegoroczny cel to pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków.
Wystawianie przedmiotów na Allegro staje się jeszcze prostsze
Allegro wprowadza zmiany, które ułatwią kupującym zapoznanie się z ofertą, a sprzedającym wystawianie i edycję. Od 28 listopada br. osoby posiadające konto zwykłe, przy tworzeniu oferty, korzystają z nowego edytora opisu, bez szablonów HTML. Dzięki temu na każdym urządzeniu pojawia się ten sam opis, a przeglądanie ofert staje się łatwiejsze.
Talizman z reklamy Allegro może być Twój
Talizman – tytułowy rekwizyt z najnowszej reklamy Allegro – jest już dostępny na aukcjach charytatywnych na Allegro. Przychody ze sprzedaży zostaną przekazane w całości na rzecz Szlachetnej Paczki