Allegro znowu docenione za Legendy Polskie – ta kampania nie ma sobie równych ani następców. W tym roku na Mixx Awards 2017 Legendy zdobyły trzy statuetki: złoto w kategorii Branded Content, srebro w kategorii Video Online oraz brąz w kategorii Branad Awareness and Positioning.

Najlepsze reklamy to takie, które na pierwszy rzut oka reklamami się nie wydają i to o tym jest kategoria Branded Content. Z roku na rok jest coraz silniejsza – dostajemy coraz więcej bardzo dobrych jakościowo zgłoszeń. W tych najlepszych kampaniach widać jedną rzecz – odwagę. Odwaga i świetna historia procentują – mówiła Patrycja Matul, członkini jury Mixx Awards 2017, uzasadniając wybór jury w kategorii Branded Content.

Jedynie laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. – Wiem, jak było trudno wygrać w tej kategorii, a Legendy Polskie zdobyły złoto już drugi raz. Dziękuję artystom, twórcom, ale przede wszystkim dziękuję widzom – mówiła Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, obierając złotą statuetkę.

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Tylko laureaci złotych statuetek mogli wygłosić podziękowania ze sceny. Tu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro, po odebraniu  złotej statuetkę. Fot. Darek Kociak

Jurorzy bardzo dobrze pamiętali też poruszenie, jakie wywołała kampania świąteczna z ubiegłego roku „Czego szukasz w Święta? | English for beginners” i to, że mówił o niej cały świat. Reklama zdobyła brąz w kategorii Video Oline.

Dobre wideo pozwala nam budować świadomość i wartości naszych marek. Stworzenie naprawdę pasjonującego wideo jest jednak bardzo trudne, musi być ubrane w taką formę, która sprawi, że się w niej zakochamy bez pamięci, musi mieć prawdziwych bohaterów, w których naprawdę uwierzymy. My jako jury Mixx Awards i IAB uwierzyliśmy w te historie – mówił członek jury Sławomir Skowerski, zapowiadając nominacje w kategorii Video Online.

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Trzy statuetki dla Allegro za Legendy Polskie. Fot. Darek Kociak

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność. To też konkurs, w którym bardzo trudno jest wygrać, a sama nominacja jest już ogromnym wyróżnieniem.

Mixx Awards to ogromne święto branży digitalowej, bowiem już same nominacje są olbrzymim wyróżnieniem i wskazują, że dana kampania znacznie wyróżnia się ponad rynkowe standardy i o tym, jak bardzo dużym wyróżnieniem jest nominacja, świadczy fakt, że w aż trzech kategoriach jury nie zdecydowało się przyznać żadnej nominacji – można było usłyszeć tuż przed prezentacją kategorii i nominowanych z ust prowadzących galę.

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

Na zdjęciu: Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro. Fot. Darek Kociak

IAB MIXX Awards to jak zawsze fantastyczny barometr tego, co dzieje się na polskim rynku i co ważne w branży, ale także oczekiwań klientów. Wyniki tegorocznej edycji potwierdzają, patrząc na najwyżej nagradzane w tym roku kategorie, że branded content, video online i mobile są niezmiennie wartymi uwagi trendami. Fakt nienagrodzenia żadnego projektu w kategorii Innovations może wydawać się paradoksem we współczesnym świecie. Jednak mimo wielu zgłoszonych projektów wykorzystujących technologie, w ocenie jury zabrakło mocnych akcentów i sięgnięcia po rozwiązania rewolucyjne. Jest więc przestrzeń dla odważnych eksperymentów, które chętnie nagrodzimy w przyszłym roku – mówiła na koniec Barbara Żbik, przewodnicząca jury konkursu, Head of Customer Success, EMEA w PayU.

Więcej na temat tegorocznej gali i pełna lista zwycięzców znajduje się TU.

Fot. Darek Kociak

Anna Gardyniak

magazyn@allegro.pl
Eskorta Marzeń, czyli jak zamienić sportowe emocje w prawdziwą pomoc
Jesteś fanem piłki nożnej, a pomaganie sprawia Ci radość? Dobrze się składa! Razem z Fundacją Ronalda McDonalda prowadzimy akcję Eskorta Marzeń na rzecz krakowskiego „Domu poza Domem”. To wyjątkowe miejsce, gdzie zupełnie bezpłatnie mogą zamieszkać rodzice i opiekunowie dzieci, które z całej Polski przyjeżdżają na badania lub leczenie do szpitala na krakowskim Prokocimiu. Bliskość rodziców daje chorym dzieciom poczucie bezpieczeństwa i pomaga szybciej wrócić do zdrowia. Sprawdź, jak i Ty możesz nam pomóc!
Ubezpieczenia na Allegro
Kupujący na Allegro mogą ubezpieczyć w PZU sprzęt RTV i AGD kupiony na platformie. Przez 3 lata od wygaśnięcia gwarancji producenta polisa PZU zapewni naprawę sprzętu w domu lub serwisie w razie awarii lub uszkodzenia. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub towar zostanie ukradziony – PZU zwróci koszt zakupu nowego sprzętu.
Darmowa dostawa na Allegro: kolejna odsłona
Ta akcja w kategoriach Moda i Obuwie spodobała się klientom na Allegro. Dlatego przedłużamy ją na kolejne weekendy kwietnia. Dodatkowo, po dwutygodniowej przerwie, wraca darmowa dostawa w kategoriach Dom i Ogród. O tych inicjatywach pisaliśmy już wcześniej w Magazynie Allegro. Dziś więcej o naszym drugim partnerze – Paczce w RUCHu, z którym również wspólnie organizujemy tę akcję.
Allegro rozpoczyna współpracę ze Stowarzyszeniem „NIGDY WIĘCEJ”
Allegro i Stowarzyszenie „NIGDY WIĘCEJ” podpisały dziś w Warszawie list intencyjny o współpracy. „NIGDY WIĘCEJ” – jako nowy partner stworzonego przez Allegro w 2004 r. programu Współpraca w Ochronie Praw – wesprze administratorów serwisu w eliminowaniu z obrotu handlowego ofert opisanych jako zakazane w Regulaminie serwisu, które propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołują do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość.