Mierzymy

W tym tygodniu zaczęliśmy wykorzystywać nowe narzędzie Apple do pomiaru m.in. kampanii marketingowych, sesji użytkowników, powracalności, źródeł pobrań itd. System działa od iOS8 i zlicza dane od 14.05. Nie jest to jakaś duża próba, ale nie od razu, miła nie od razu.

Nowi użytkownicy

Nowi użytkownicy, wszędzie nowi użytkownicy! Dziennie na Androidzie wita się ich z nami ponad 11000. Oni i ci dotychczasowi otrzymali nową wersję aplikacji (4.0.10), a w niej do łask wróciły powiadomienia. Testujemy nowy wygląd produktu, z nową galerią i w ogóle odświeżony. Zapraszamy!

A gdyby zakupy zmienić w grę?

Taką taktykę zastosował GameIt: Znajdź to. Zagraj. Wygraj. Gry są formą reklamy, zaznajomieniem z marką danego produktu, ale w sposób wciągający w zabawę kupującego. Wygrywa ten, który najszybciej i najtrafniej odpowie na pytanie dotyczące przedmiotu. Grając, zwiększa się przywiązanie do marki, zaznajomienie z nią oraz chęć zakupu wybranego produktu. Do wygrania jest realny rabat (od 10% do 80%) na wybrany przedmiot. Aplikacja w fazie Beta przynosi 18% konwersji. A w co my możemy zaangażować pokolenie graczy?

Słowo na koniec

Zamykamy garścią liczb - 6,8, 9,6 i 9,7 - to nie oceny trylogii Wiedźmina, a liczba przejrzanych (w tysiącach) ofert dziennie w naszych aplikacjach przez każdego użytkownika mobilnego, odpowiednio na Androidzie, iOSie i WP. Dodatkowo blisko 70% zakupów mobilnych jest od razu opłacanych w aplikacjach. Wkrótce kolejna porcja newsów mobilnych – stay tuned! ☺   

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl