– Najtrudniejsze wcale nie było uzyskanie efektu większego niż w przypadku ubiegłorocznego filmu „Angielski” – mówi Adam Szałamacha, Brand Manager Allegro. – Skoro już raz pokazaliśmy reklamę oglądaną przez cały świat, to drugi raz tego nie musimy robić. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej historii. Zależy nam na tym, żeby opowiedzieć wiarygodną i prawdziwą historię. Ta z talizmanem chwyciła nas za serce, bo dała możliwość wplecenia w komunikację komercyjną bardzo ważnego elementu społecznego, którego na co dzień czasem nie dostrzegamy. Dlatego też nawiązaliśmy w tym roku współpracę ze Szlachetną Paczką, która jest najbardziej rozpoznawalną organizacją wspierającą potrzebujących m.in. w okresie świąt. Wspieramy tę organizację, udostępniając serwis internetowy, który pozwala wspierać tę inicjatywę w sposób czynny – dodaje Adam Szałamacha.

W trwającą pięć dni zdjęciowych produkcję zaangażowanych było 160 osób, w tym:
Jesper Ericstam – reżyser
Henrik Stenberg – operator
Karolina Czarnota – art director
Monika Kamińska – copywriter
Hubert Stadnicki – dyrektor kreatywny.

Zdjęcia kręcone były w Warszawie, przy ul. Klonowej, skwerze Tarasa Szewczenki i przy ul. Mokotowskiej. W rolach głównych wystąpili:
Marcel Błachowski – Marcel
Grzegorz Woś – tata
Magdalena Nieć – mama
Aleksander Skowroński – starszy pan.

Od 1 do 24 grudnia na aukcjach charytatywnych wystawiane ręcznie robione talizmany – rekwizyty z tego filmu. Wpływy ze sprzedaży przeznaczone zostaną na rzecz Szlachetnej Paczki. Nabywcom przekażemy dokument potwierdzający ich autentyczność i unikatowość tego przedmiotu.

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl
Talizman z reklamy Allegro może być Twój
Talizman – tytułowy rekwizyt z najnowszej reklamy Allegro – jest już dostępny na aukcjach charytatywnych na Allegro. Przychody ze sprzedaży zostaną przekazane w całości na rzecz Szlachetnej Paczki  
Pomaganie dzięki technologii – o tym, jak Allegro i Szlachetna Paczka połączyły siły
Wspierać jeszcze bardziej i idealnie trafić w konkretne potrzeby. Pierwsze rozmowy o tej współpracy wynikały z prostej potrzeby serca, lubienia ludzi i chęci zmieniania otaczającego świata na lepsze. Tak Allegro, lider polskiego e-commerce, i Szlachetna Paczka, jedna z najefektywniejszych organizacji pomocowych w Polsce, zainaugurowały projekt Inwestor Społeczny.
Podaruj Misia i razem z Allegro pomagaj dzieciom
Początek grudnia to magiczny czas. To właśnie teraz zaczynamy rozglądać się za prezentami, myśleć o choince i świętach. Akcja Podaruj Misia to okazja do sprawienia radości w dwójnasób: osobie, która misia dostanie, a także dzieciom z Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, bo to na ten cel zostanie przekazany cały dochód ze sprzedaży misiów. W tym roku uszczęśliwiają Emma, Tymek, Asia i Lui. Którego wybierasz?
Allegro i WOŚP razem od 18 lat! I będzie więcej!
Na 6 tygodni przed 26. Finałem Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już gra w Internecie. Allegro właśnie uruchomiło stronę aukcje.wosp.org.pl,  promującą licytacje platformę rzeczyodserca.pl oraz Wirtualną Puszkę w swojej aplikacji mobilnej. Tegoroczny cel to pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków.