Wystartowała kampania reklamowa Strefy marek Allegro. W spocie jak również w kampanii internetowej możemy spotkać Darka. Darek jest osobą, która lubi sprawdzone produkty, dlatego robi zakupy w miejscu, gdzie może znaleźć markowe przedmioty, często w specjalnych ofertach. Kampania reklamowa, która wystartowała 12 listopada ma na celu przybliżenie użytkownikom czym jest Strefa marek Allegro i przekonanie ich, że warto zaglądać do niej codziennie.

Strefa wyjątkowych ofert

Darek w spocie przygotowuje się do podróży i kupuję niezbędne markowe produkty. Warto zobaczyć, co wybiera, gdyż natrafia na wyjątkowo atrakcyjne oferty. Darek, jak przystało na nowoczesnego mężczyznę, nie mógłby się obejść bez tabletu , który można kupić w Strefie marek Allegro. Kolejnym produktem są zimowe buty Gino Rossi – idealne na zbliżające się mrozy. Co ciekawe, ten model nie jest dostępny w żadnym sklepie. Sprzedawany jest obecnie wyłącznie przez Strefę marek Allegro. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Darek wybiera outdoorową kurtkę Fjord Nansen, która doskonale trzyma ciepło i nadaje się na jesienne wypady. Ostatni z promowanych produktów to zegarek Timex w bardzo konkurencyjnej cenie.

Aby lepiej poznać Darka i Strefę marek Allegro, warto zajrzeć na dedykowany kampanii landing page http://pelnepomyslow.allegro.pl/sma/ lub bezpośrednio na www.strefamarek.allegro.pl i samodzielnie sprawdzić, dlaczego Darek kupuje właśnie tam.

Kampania będzie widoczna głównie w mediach szeroko zasięgowych: TV: między innymi TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN 7, Discovery&AP, TVN Niche, TV4, TVP Info. Internet: między innymi Wp, Gazeta, GaduGadu, Onet, Filmweb, YouTube, TVN Player, Ipla. Spoty TV i reklamy internetowe powstały w agencji reklamowej Grey Group Warsaw. Media zewnętrzne kupił i zaplanował dom mediowy Starcom.

Strefa marek jest częścią platformy Allegro, która oferuje produkty popularnych, światowych marek. Strefa marek może pochwalić się obecnie już ponad 100 znanymi markami. Asortyment, który prezentują tutaj producenci, jest niezwykle szeroki, a co najciekawsze – codziennie można tam natrafić na bardzo atrakcyjne oferty – od ciekawych zestawów, zaskakujących gratisów, po obniżki cenowe. Produktów można szukać w 9 różnych kategoriach: Moda, Elektronika, Dom i ogród, Dla dzieci, Sport i Turystyka, Uroda, Sztuka, Strefa Kibica i Outlet.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Podaruj misia i nieś pomoc razem z nami!
Tosia, Sonia, Edek i Jaś – takie imiona noszą misie, które w tym roku można podarować bliskiej osobie i pomóc podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Pluszaki można już kupić na Allegro, które w tym czasie staje się największym internetowym sprzedawcą misiów w Polsce.
Wylicytuj kolację z gwiazdą i pomóż spełnić dziecięce marzenia
Kącik do malowania, wycieczka nad morze, prywatny plac zabaw – tak niewiele potrzeba, żeby wywołać uśmiech na dziecięcych twarzach. Licytując na charytatywni.allegro.pl kolację z jedną z 25 gwiazd, mamy szansę spełnić najskrytsze marzenia podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”. 
Zagrajmy jeszcze głośniej! Allegro ruszyło z aukcjami na rzecz WOŚP
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znów gra, a pierwsze aukcje internetowe w ramach 25. Finału już zostały wystawione. Allegro po raz kolejny uruchomiło platformę aukcje.wosp.org.pl, na której każdy może wylicytować lub wystawić swój przedmiot na sprzedaż.
RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.