Rozpoczyna się sześć tygodni emocjonujących aukcji, które zakończą się hucznym finałem WOŚP 12 stycznia. W tym roku zgromadzone fundusze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i na opiekę medyczną dla seniorów. Od czasu pierwszego finału za pośrednictwem aukcji Allegro zebrano już ponad 25 milionów złotych.

Nad sprawnym i bezpiecznym przebiegiem aukcji czuwa kilkunastoosobowy sztab pracowników serwisu Allegro.pl. Działamy nie tylko podczas styczniowego finału, kiedy co 8 sekund pojawia się nowy przedmiot na aukcji, ale też przez kilka miesięcy od startu akcji w grudniu aż po jej zakończenie w połowie lutego. Od trzynastu lat narzędzia wykorzystywane na co dzień w serwisie allegro.pl dostosowywane są do potrzeb akcji WOŚP i przenoszone na platformę charytatywną.

Krzysztof Śpiewek, kierownik ds. projektów specjalnych opowiada o nowościach przygotowanych na kolejną edycję akcji, które pomogą sprzedawcom i licytującym: Przede wszystkim – wystawiane przedmioty pojawią się nie tylko na stronach dedykowanych aukcjom Wielkiej Orkiestry, ale również  wśród ofert we wszystkich kategoriach serwisu Allegro.pl. Kolejna nowość – to rozdzielenie płatności za towar i za przesyłkę. Zwycięzca aukcji przelewa jednorazowo całą kwotę – a narzędzie wprowadzone przez PayU wysyła opłatę za przedmiot na na konto WOŚP, a płatność za przesyłkę do sprzedawcy. Użytkownicy, którzy szykują wiele przedmiotów do wystawienia otrzymają w tym roku wsparcie w postaci asystenta sprzedaży. To narzędzie daje podgląd wszystkich aukcji w jednym miejscu i wygodny dostęp informacji o dostawie i zapłacie za przedmioty. Pomyśleliśmy też o naszych obcojęzycznych użytkownikach (ich transakcje stanowią już 10 proc. wszystkich licytacji) – teraz zobaczą nie tylko strony aukcji w języku angielskim ale i komunikaty systemowe. Łączymy nowoczesną technologię z radością pomagania. Orkiestra gra coraz głośniej i cieszymy się, że społeczność Allegro ma w tym też swój udział.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Przed Allegro kolejny rok inwestycji
18 mln Polaków, którzy co miesiąc odwiedzają Allegro w celu zrobienia zakupów, docenia szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny i coraz większą wygodę, szczególnie dzięki usłudze Allegro Smart! Wprowadzenie Allegro Smart! zmieniło nawyki zakupowe Polaków, którzy coraz ch...
Allegro uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców – Allegro Gadane
Allegro Gadane to serwis społecznościowy, w którym kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także wspólna przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.
Dziękujemy za kolejny udany rok! 
Chcemy, żeby zakupy na naszej platformie były proste, wygodne i przyjemne. To głównie zasługa ciężkiej pracy i zaangażowania naszych sprzedawców. Dzięki ich wysiłkom Allegro doceniane jest jako firma z najlepszą obsługą klienta w Polsce. Nasze zespoły obsługi klientów i ...
Allegro wspiera polską gospodarkę cyfrową i co tydzień pomaga 500 nowym firmom rozpocząć sprzedaż w sieci
Od 20 lat Allegro odgrywa kluczową rolę w budowaniu polskiej gospodarki. Określane jako unikatowy w skali europejskiej polski „jednorożec” pomaga polskim małym i średnim firmom docierać do klientów z całego kraju i rozwijać działalność.