Rozpoczyna się sześć tygodni emocjonujących aukcji, które zakończą się hucznym finałem WOŚP 12 stycznia. W tym roku zgromadzone fundusze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i na opiekę medyczną dla seniorów. Od czasu pierwszego finału za pośrednictwem aukcji Allegro zebrano już ponad 25 milionów złotych.

Nad sprawnym i bezpiecznym przebiegiem aukcji czuwa kilkunastoosobowy sztab pracowników serwisu Allegro.pl. Działamy nie tylko podczas styczniowego finału, kiedy co 8 sekund pojawia się nowy przedmiot na aukcji, ale też przez kilka miesięcy od startu akcji w grudniu aż po jej zakończenie w połowie lutego. Od trzynastu lat narzędzia wykorzystywane na co dzień w serwisie allegro.pl dostosowywane są do potrzeb akcji WOŚP i przenoszone na platformę charytatywną.

Krzysztof Śpiewek, kierownik ds. projektów specjalnych opowiada o nowościach przygotowanych na kolejną edycję akcji, które pomogą sprzedawcom i licytującym: Przede wszystkim – wystawiane przedmioty pojawią się nie tylko na stronach dedykowanych aukcjom Wielkiej Orkiestry, ale również  wśród ofert we wszystkich kategoriach serwisu Allegro.pl. Kolejna nowość – to rozdzielenie płatności za towar i za przesyłkę. Zwycięzca aukcji przelewa jednorazowo całą kwotę – a narzędzie wprowadzone przez PayU wysyła opłatę za przedmiot na na konto WOŚP, a płatność za przesyłkę do sprzedawcy. Użytkownicy, którzy szykują wiele przedmiotów do wystawienia otrzymają w tym roku wsparcie w postaci asystenta sprzedaży. To narzędzie daje podgląd wszystkich aukcji w jednym miejscu i wygodny dostęp informacji o dostawie i zapłacie za przedmioty. Pomyśleliśmy też o naszych obcojęzycznych użytkownikach (ich transakcje stanowią już 10 proc. wszystkich licytacji) – teraz zobaczą nie tylko strony aukcji w języku angielskim ale i komunikaty systemowe. Łączymy nowoczesną technologię z radością pomagania. Orkiestra gra coraz głośniej i cieszymy się, że społeczność Allegro ma w tym też swój udział.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Jak pracownicy Allegro podjęli wyzwanie w kampanii „Kręć Kilometry”
Pierwsze skojarzenie związane z Allegro? Najbardziej znana w Polsce platforma handlowa. Za tą marką stoi zespół blisko 1700 wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy, wykorzystując nowoczesne technologie, starają się ułatwiać życie milionom Polaków. Raz w roku Allegro stawia przed nimi dodatkowe wyzwanie – takie związane z aktywnością i zdrową rywalizacją. Zobacz, jak można zachęcić pracowników do wspólnej zabawy, gdzie nagrodą jest nie tylko sprzęt elektroniczny, ale coś więcej...
Wystartowała Szkoła Pionierów PFR
3 września to początek roku szkolnego, również dla Szkoły Pionierów Polskiego Funduszu Rozwoju – edukacyjnego programu dla młodych przedsiębiorców, którego Allegro jest partnerem strategicznym. „Pierwszy dzwonek” zabrzmiał w siedzibie Allegro. Teraz przed uczestnikami miesiąc intensywnych zajęć, w tym wyjazd na uniwersytet w Cambridge.
Po raz kolejny Allegro zmienia rynek e-commerce w Polsce
Dziś wystartowała nowa usługa o nazwie Allegro Smart! Płacąc 49 złotych na rok, będzie można skorzystać nawet z 365 darmowych dostaw. Dzięki sieci ponad 15 tysięcy paczkomatów i punktów odbioru usługa Allegro Smart! dostępna jest dla klientów w całym kraju. Allegro Smart! to kolejny pionierski krok w historii Allegro, który zmienia reguły gry w polskim handlu elektronicznym.
Strefa Allegro – tegoroczny przebój Pol'and'Rock Festival
24. Pol’and’Rock był naprawdę wyjątkowy. Nie tylko dlatego, że był to debiut nowej nazwy wydarzenia, ale także ze względu na atmosferę, gości i artystów. Strefa Allegro także debiutowała w nowej odsłonie. Dlatego tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dotknij Technologii”.