Wystartowała kampanii motoryzacyjna serwisu Allegro. W pierwszych tygodniach kampania będzie skupiona na tematyce zmiany opon na letnie, w drugiej - na częściach zamiennych do samochodów.

Najlepszym rozwiązaniem dla kierowców byłoby, gdyby w każdym samochodzie zapalały się kontrolki przypominające o tym, że czas zmienić opony. Takie kontrolki pojawiają się na kreacjach reklamowych Allegro. W kampanii pod hasłem „Czas na zmianę opon” trzy różne kontrolki zwracają uwagę na to, że na Allegro mamy szeroki wybór opon, atrakcyjne ceny i wysyłkę gratis. Takie kreacja można zobaczyć m.in. na portalach wp.pl, onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, o2.pl, w serwisach motoryzacyjnych oraz w aplikacjach mobilnych używanych przez kierowców.
Komunikacja nie ominie także mediów wewnętrznych. Reklamy z oponami będą „kręcić się” m.in. na stronie głównej Allegro i stronach kategorii Motoryzacja, w serwisie cokupić.pl i otomoto.pl.
Tym, którzy słuchają w samochodzie radia, o konieczności zmiany opon przypomną spoty radio, w których nawigacja wskaże słuchaczom najkrótszą drogę do zmiany opon przez Allegro. Aby ułatwić naszym użytkownikom dobranie odpowiednich opon, na stronie działu Motoryzacja przygotowaliśmy pomocną wyszukiwarkę opon.

Za przygotowanie kampanii odpowiada Zespół Marketingu Allegro.pl, za dobór i zakup mediów dom mediowy Starcom.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Załączniki

Pobierz wszystkie

png

moto1.png 63 KB

png

moto2.png 169 KB