Wystartowała kampanii motoryzacyjna serwisu Allegro. W pierwszych tygodniach kampania będzie skupiona na tematyce zmiany opon na letnie, w drugiej - na częściach zamiennych do samochodów.

Najlepszym rozwiązaniem dla kierowców byłoby, gdyby w każdym samochodzie zapalały się kontrolki przypominające o tym, że czas zmienić opony. Takie kontrolki pojawiają się na kreacjach reklamowych Allegro. W kampanii pod hasłem „Czas na zmianę opon” trzy różne kontrolki zwracają uwagę na to, że na Allegro mamy szeroki wybór opon, atrakcyjne ceny i wysyłkę gratis. Takie kreacja można zobaczyć m.in. na portalach wp.pl, onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, o2.pl, w serwisach motoryzacyjnych oraz w aplikacjach mobilnych używanych przez kierowców.
Komunikacja nie ominie także mediów wewnętrznych. Reklamy z oponami będą „kręcić się” m.in. na stronie głównej Allegro i stronach kategorii Motoryzacja, w serwisie cokupić.pl i otomoto.pl.
Tym, którzy słuchają w samochodzie radia, o konieczności zmiany opon przypomną spoty radio, w których nawigacja wskaże słuchaczom najkrótszą drogę do zmiany opon przez Allegro. Aby ułatwić naszym użytkownikom dobranie odpowiednich opon, na stronie działu Motoryzacja przygotowaliśmy pomocną wyszukiwarkę opon.

Za przygotowanie kampanii odpowiada Zespół Marketingu Allegro.pl, za dobór i zakup mediów dom mediowy Starcom.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.
„Mój jest ten kawałek podłogi” w nowej wersji i z teledyskiem
Nowa wersja utworu „Mój jest ten kawałek podłogi” pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do filmu „Operacja Bazyliszek”. Teledysk, podobnie jak poprzedni, opowiada historię jednego z bohaterów cyklu Legendy Polskie. Allegro i tym razem zaprosiło do współpracy młodych twórców, w tym Kordiana Kądziele, który odpowiada za scenariusz i reżyserię teledysku.
Stało się! Zapłacimy BLIKIEM na Allegro
Od teraz na Allegro można płacić za zakupy za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK. Płatności BLIK zostały w pełni zintegrowane z platformą zakupową Allegro i stają się jedną z metod płatności dostępnych dla klientów największej w Polsce internetowej platformy zakupowej.
Bazyliszek żyje! Allegro przedstawia kolejną polską legendę
Wieki temu budził grozę wśród mieszkańców Warszawy, teraz powraca, by siać postrach w Internecie. „Operacja Bazyliszek” to kolejny film krótkometrażowy, który powstał w ramach projektu Legendy Polskie Allegro. W głównych rolach występują Paweł Domagała, Olaf Lubaszenko i Michalina Olszańska.