Grupa Allegro Sp. z o.o.

Wystartowała kampania Allegro reklamująca kategorię „Ogród”

01 kwietnia 2014, 02:00 , Warszawa

Od dzisiaj można śledzić działania promujące jedną z kategorii Allegro – „Ogród”. Po raz pierwszy w historii serwisu kampania będzie miała swoją odsłonę w mediach zewnętrznych. W dużych miastach do promocji wykorzystane zostaną billboardy oraz citylighty jednocześnie w 14 miastach, rozsianych po całej Polsce, Allegro będzie rozdawać nasiona unikatowych roślin. Kampania marketingowa potrwa do końca maja.

Ruszyła kampania serwisu Allegro dla kategorii „Ogród”. W wiosennych reklamach będzie można zobaczyć nie tylko unikatowe rośliny, ale także najpopularniejsze o tej porze roku produkty ogrodowe, m.in. narzędzia, meble ogrodowe czy elementy architektury ogrodowej. Po raz pierwszy kampania kategorii "Ogród" będzie miała miejsce w mediach zewnętrznych i obejmie również działania niestandardowe.

W 14 miastach Allegro będzie rozdawać nasiona unikatowych roślin. Torebki z nasionami będzie można pobrać ze specjalnie przygotowanych dyspenserów w postaci gigantycznych zawieszek rozmieszczonych w 1400 nietypowych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej. Po 25 kwietnia będzie można je znaleźć m.in w Warszawie, Poznaniu, Toruniu i Wrocławiu.

Do promocji wykorzystane zostaną również billboardy oraz citylighty. Nowością będą animowane reklamy na jeżdżących w mniejszych miejscowościach led truckach. Trzy ciężarówki z ekranami LED po bokach i z tyłu będą przemierzały Polskę od kwietnia do końca maja, odwiedzając po drodze 95 miast. Wykorzystana zostanie także geolokalizacja w telefonach komórkowych. Użytkownicy sieci T-Mobile otrzymają SMS-y i MMS-y z linkiem do oferty Allegro.

Reklamy Allegro będzie można śledzić w aplikacjach mobilnych oraz w największych portalach internetowych (Onet, WP, Gazeta, Interia, O2). W kampanii wykorzystane zostaną także wewnętrzne media w ramach serwisu Allegro oraz na wybranych serwisach z grupy m.in. otodom.pl, oferia.pl.

Nasz fanpage na facebooku na czas kampanii również się zazieleni. Dla naszych fanów mamy atrakcyjne nagrody, które będą mogli zdobyć, jeśli nasze posty konkursowe polubi wystarczająca ilość osób. Wesprzemy także w kanałach społecznościowych działania efektywnościowe, dzięki możliwościom dotarcia do klienta, jakie oferują reklamy na Facebooku.

Nie zabraknie również działań PR-owych. W ramach kampanii zaprosimy czytelników jednego z najpopularniejszych magazynów wnętrzarskich w Polsce – „Moje Mieszkanie” - do udziału w konkursie na najpiękniejszy balkon. Dodatkowo, do końca roku wspólnie z redakcją, będziemy prezentować czytelnikom ciekawe produkty z kategorii "Ogród". Jednocześnie w mediach online pokażemy, że na Allegro można kupić nawet tak unikatowe produkty jak fioletowe marchewki czy ziemniaki.

Kampanię przygotował Zespół Marketingu Allegro. Za zakup mediów do kampanii reklamowej odpowiada dom mediowy - Stacom. Za działania PR odpowiada Dział Komunikacji Korporacyjnej.
Biuro prasowe
Grupa Allegro Sp. z o.o.

Załączniki

Pobierz załączniki
Newsletter
Trwa generowanie pliku zip
0%