Ruszyła kampania serwisu Allegro dla kategorii „Ogród”. W wiosennych reklamach będzie można zobaczyć nie tylko unikatowe rośliny, ale także najpopularniejsze o tej porze roku produkty ogrodowe, m.in. narzędzia, meble ogrodowe czy elementy architektury ogrodowej. Po raz pierwszy kampania kategorii "Ogród" będzie miała miejsce w mediach zewnętrznych i obejmie również działania niestandardowe.

W 14 miastach Allegro będzie rozdawać nasiona unikatowych roślin. Torebki z nasionami będzie można pobrać ze specjalnie przygotowanych dyspenserów w postaci gigantycznych zawieszek rozmieszczonych w 1400 nietypowych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej. Po 25 kwietnia będzie można je znaleźć m.in w Warszawie, Poznaniu, Toruniu i Wrocławiu.

Do promocji wykorzystane zostaną również billboardy oraz citylighty. Nowością będą animowane reklamy na jeżdżących w mniejszych miejscowościach led truckach. Trzy ciężarówki z ekranami LED po bokach i z tyłu będą przemierzały Polskę od kwietnia do końca maja, odwiedzając po drodze 95 miast. Wykorzystana zostanie także geolokalizacja w telefonach komórkowych. Użytkownicy sieci T-Mobile otrzymają SMS-y i MMS-y z linkiem do oferty Allegro.

Reklamy Allegro będzie można śledzić w aplikacjach mobilnych oraz w największych portalach internetowych (Onet, WP, Gazeta, Interia, O2). W kampanii wykorzystane zostaną także wewnętrzne media w ramach serwisu Allegro oraz na wybranych serwisach z grupy m.in. otodom.pl, oferia.pl.

Nasz fanpage na facebooku na czas kampanii również się zazieleni. Dla naszych fanów mamy atrakcyjne nagrody, które będą mogli zdobyć, jeśli nasze posty konkursowe polubi wystarczająca ilość osób. Wesprzemy także w kanałach społecznościowych działania efektywnościowe, dzięki możliwościom dotarcia do klienta, jakie oferują reklamy na Facebooku.

Nie zabraknie również działań PR-owych. W ramach kampanii zaprosimy czytelników jednego z najpopularniejszych magazynów wnętrzarskich w Polsce – „Moje Mieszkanie” - do udziału w konkursie na najpiękniejszy balkon. Dodatkowo, do końca roku wspólnie z redakcją, będziemy prezentować czytelnikom ciekawe produkty z kategorii "Ogród". Jednocześnie w mediach online pokażemy, że na Allegro można kupić nawet tak unikatowe produkty jak fioletowe marchewki czy ziemniaki.

Kampanię przygotował Zespół Marketingu Allegro. Za zakup mediów do kampanii reklamowej odpowiada dom mediowy - Stacom. Za działania PR odpowiada Dział Komunikacji Korporacyjnej.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.
„Mój jest ten kawałek podłogi” w nowej wersji i z teledyskiem
Nowa wersja utworu „Mój jest ten kawałek podłogi” pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do filmu „Operacja Bazyliszek”. Teledysk, podobnie jak poprzedni, opowiada historię jednego z bohaterów cyklu Legendy Polskie. Allegro i tym razem zaprosiło do współpracy młodych twórców, w tym Kordiana Kądziele, który odpowiada za scenariusz i reżyserię teledysku.
Stało się! Zapłacimy BLIKIEM na Allegro
Od teraz na Allegro można płacić za zakupy za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK. Płatności BLIK zostały w pełni zintegrowane z platformą zakupową Allegro i stają się jedną z metod płatności dostępnych dla klientów największej w Polsce internetowej platformy zakupowej.
Bazyliszek żyje! Allegro przedstawia kolejną polską legendę
Wieki temu budził grozę wśród mieszkańców Warszawy, teraz powraca, by siać postrach w Internecie. „Operacja Bazyliszek” to kolejny film krótkometrażowy, który powstał w ramach projektu Legendy Polskie Allegro. W głównych rolach występują Paweł Domagała, Olaf Lubaszenko i Michalina Olszańska.