W gronie zwycięzców znalazły się także województwa małopolskie, pomorskie, łódzkie, dolnośląskie i kujawsko-pomorskie. Dokładne lokalizacje będą znane po szczegółowej analizie sugestii rowerzystów.

- Szukamy miejsc łatwo dostępnych dla rowerzystów i takich, w których stojaki będą jak najbardziej użyteczne. Do tej pory stawialiśmy je w pobliżu obiektów sportowych, szkół, bibliotek, domów kultury czy w centrach miast, gdzie pojawia się najwięcej osób na rowerach - wylicza Krzysztof Śpiewek z Fundacji Allegro All For Planet. W całej Polsce jest już 877 kolorowych stojaków w 116 lokalizacjach, kolejne zamontowane zostaną w najbliższych miesiącach.

Akcję „Kręć kilometry” zorganizowano już po raz trzeci. Zdobyła do tej pory wiele nagród w konkursach marketingowych, gdzie uznawano ją za najciekawszy projekt CSR w Polsce. Oryginalna jest przede wszystkim jej formuła, która angażuje lokalne społeczności w walkę o stojaki rowerowe dla swojego miasta. Uczestnicy muszą pobrać aplikację mobilną „ Kręć kilometry” na swój telefon i jeździć na rowerach, a pokonywane przez nich kilometry trafiają na konto wskazanego województwa. Regiony, których mieszkańcy byli najaktywniejsi, otrzymują nowe stojaki rowerowe od Fundacji Allegro All For Planet. Nagrody otrzymują także osoby, które zaangażują się w rywalizację.  W tym roku były to między innymi wycieczka do Grecji, rowery KROSS i smartfony HTC.

Zapraszamy do odwiedzenia strony Kampanii Społecznej „Kręć kilometry”: www.kreckilometry.pl i obejrzenia filmu podsumowującego akcję:


Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Licytuj kreacje polskich projektantów i wesprzyj Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
Moda może iść w parze z dobroczynnością - udowadniają to akcje takie jak ta, organizowana przez Plejadę. W trakcie gali Pożegnanie Lata z Plejadą/Białe noce Monaco we wnętrzach Zamku Królewskiego w Warszawie zaprezentowano pięć wieczorowych kreacji przygotowanych przez najważniejszych polskich projektantów: Joannę Przetakiewicz (La Mania), Tomasza Olejniczaka (Tomaotomo), duet Paprocki & Brzozowski, Dawida Wolińskiego oraz Natashę Pavluchenko. Każdą suknie można wylicytować na platformie charytatywni.allegro.pl. Całkowity dochód z akcji zasili konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Czy młodych Polaków trzeba uczyć zakupów w Internecie?
Kilka kliknięć, płatność online i oczekiwanie na wybrany produkt. Do tych prostych działań ograniczają się obecnie zakupy przez Internet. Czy jednak dla każdego użytkownika Internetu zadanie to jest tak samo proste? Według Izby Gospodarki Elektronicznej niekoniecznie. Z tego względu we współpracy z Allegro wydała mikroporadnik „Kupuję w sieci”, który jest elementem cyklicznej akcji edukacyjnej o takiej samej nazwie. W 2017 roku w jej ramach zorganizowano „Cyfrowy Tydzień w Rybniku”, gdzie w dniach 18–22.09.2017 r. odbywają się prelekcje oraz warsztaty na temat e-commerce m.in. dla młodzieży.
Coś się kończy, coś zaczyna, czyli finał programu stażowego Summer e-Xperience 2017
Kolejna edycja programu stażowego, organizowanego przez Allegro, właśnie przeszła do historii. Przez dwa miesiące 38 osób, pod okiem mentorów, zdobywało doświadczenie w różnych obszarach: od technologii, poprzez finanse, operacje aż po marketing. Nie można uczestniczyć w lepszych zajęciach z e-commerce w Polsce!
Ty też możesz pomóc budować Świetlikowo
Allegro po raz kolejny udowadnia, że technologia może pomóc w rozwiązywaniu ludzkich problemów. Tym razem naszym wspólnym celem jest zbudowanie Świetlikowa, czyli bezpłatnego Centrum Opieki Dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci Fundacji Śląskie Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do budowy, biorąc udział w akcji na charytatywni.allegro.pl.