Patric dixon picture

e-nnovation|| Rewolucja e-commerce w wydaniu Patricka Dixona

11 grudnia 2013, 01:00 , Warszawa

Czy zdarzyło się Wam chodzić po sklepach tylko po to, by później kupić upatrzone produkty online? Może nie wiecie, ale w ten sposób stajecie się uczestnikami „showroomingu” – trendu, który rewolucjonizuje e-commerce.

To m.in. o nim podczas swojego wystąpienia na e-nnovation opowiadał dr Patrick Dixon. Jeden z 20 najbardziej wpływowych myślicieli obecnych czasów jest Prezesem w Global Change Ltd, firmy zajmującej się strategiami rozwoju i prognostyką. Ponadto jest autorem 15 książek (przetłumaczonych na 27 języków) oraz lekarzem.

Świat się zmienia – to często nadużywany frazes, ale nie zmienia to faktu, że do tych zmian trzeba się przygotować. Na początek polecam obejrzenie wystąpienia Patricka Dixona z ostatniej edycji e-nnovation.



W Grupie Allegro dbamy nie tylko o najlepsze rozwiązania dla e-commerce. Światowi prelegenci to znak rozpoznawczy organizowanej przez nas konferencji e-nnovation. Dzięki nim inspirujemy otoczenie, umożliwiając naszym słuchaczom dotarcie do wiedzy, na bazie której podejmowane są strategiczne decyzje w całym świecie biznesu.

Patrick Dixon jest często nazywany przez media czołowym futurystą Europy. W rankingu Thinkers 50 został uznany za jednego z 20 najbardziej wypływowych myślicieli biznesu naszych czasów. Doradza wielu największym światowym korporacjom w kwestiach związanych z kluczowymi trendami, zarządzaniem niepewnością, identyfikacją ryzyka czy rozwijaniem możliwości biznesowych. Jest autorem 15 książek, m.in. Futurewise, Sustain- Agility, The Genetic Revolution oraz Building a Better Business. Wśród jego klientów są m.in.: Google, Microsoft, IBM, KLM/Air France, BP, ExxonMobil, World Bank, Siemens iFord.
Redakcja
Magazyn Allegro
Newsletter
Trwa generowanie pliku zip
0%