To m.in. o nim podczas swojego wystąpienia na e-nnovation opowiadał dr Patrick Dixon. Jeden z 20 najbardziej wpływowych myślicieli obecnych czasów jest Prezesem w Global Change Ltd, firmy zajmującej się strategiami rozwoju i prognostyką. Ponadto jest autorem 15 książek (przetłumaczonych na 27 języków) oraz lekarzem.

Świat się zmienia – to często nadużywany frazes, ale nie zmienia to faktu, że do tych zmian trzeba się przygotować. Na początek polecam obejrzenie wystąpienia Patricka Dixona z ostatniej edycji e-nnovation.



W Grupie Allegro dbamy nie tylko o najlepsze rozwiązania dla e-commerce. Światowi prelegenci to znak rozpoznawczy organizowanej przez nas konferencji e-nnovation. Dzięki nim inspirujemy otoczenie, umożliwiając naszym słuchaczom dotarcie do wiedzy, na bazie której podejmowane są strategiczne decyzje w całym świecie biznesu.

Patrick Dixon jest często nazywany przez media czołowym futurystą Europy. W rankingu Thinkers 50 został uznany za jednego z 20 najbardziej wypływowych myślicieli biznesu naszych czasów. Doradza wielu największym światowym korporacjom w kwestiach związanych z kluczowymi trendami, zarządzaniem niepewnością, identyfikacją ryzyka czy rozwijaniem możliwości biznesowych. Jest autorem 15 książek, m.in. Futurewise, Sustain- Agility, The Genetic Revolution oraz Building a Better Business. Wśród jego klientów są m.in.: Google, Microsoft, IBM, KLM/Air France, BP, ExxonMobil, World Bank, Siemens iFord.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Jak przez 7 lat kampania „Kręć Kilometry” połączyła jazdę na rowerze z nowoczesną technologią
Allegro poprzez kampanię „Kręć Kilometry” dzieli się z każdym tym, co ma najlepsze, czyli technologią i zachęca jednocześnie do zdrowego stylu życia. Tu są sami wygrani. Jak przez ten czas zmieniło się postrzeganie technologii dzięki tej kampanii społecznej?
Jak Xiaomi podbiło serca Polaków
Prawie półtora roku temu Xiaomi zadebiutowało z oficjalnym sklepem na Allegro. Był to pierwszy kanał sprzedaży autoryzowanego dystrybutora. Jakie produkty z logo MI Polacy kupują najchętniej?
Walentynki – Polacy romantyczni, ale praktyczni
Walentynki na dobre zadomowiły się w Polsce. Jak wynika z badania TNS Kantar, przeprowadzonego na zlecenie Allegro, zdecydowana większość Polaków, bo aż 83 proc., planuje podarować swojej drugiej połowie prezent z okazji Święta Zakochanych. Prawie połowa kupi czekoladki, 33 proc. kwiaty, a co siódma osoba zdecyduje się na upominek z kategorii erotyka. Na zakupy nie wydamy więcej niż 100 zł.
Zajrzeliśmy do domów klientów remontujących łazienki 
Jak zwykle wakacje – także w 2017 roku – to szczyt remontowy w polskich domach. Wiele osób ten czas poświęca na unowocześnianie łazienek. W tym roku był to jeden z głównych remontów, jakie robili Polacy. Sprawdziliśmy więc, co najczęściej wymieniamy w łazienkach i w jaki sposób je urządzamy.