Motywacja i waleczność to cechy prawdziwego przywódcy, których nie można odmówić Markowi. Obecność lekkoatlety na e-nnovation może zaskakiwać, ale od kogo innego uczestnicy naszej konferencji mieliby się uczyć takiego hartu ducha? Dziś przenosimy potężną inspirację z offline do online.



W Grupie Allegro dbamy nie tylko o najlepsze rozwiązania dla e-commerce. Światowi prelegenci to znak rozpoznawczy organizowanej przez nas konferencji e-nnovation. Wraz z nimi inspirujemy otoczenie, umożliwiając uczestnikom dotarcie do wiedzy, która wspiera podejmowanie strategicznych decyzji w świecie biznesu.

Mark Colbourne jest zdobywcą złotego medalu w kolarstwie dla Wielkiej Brytanii, podczas ostatniej Paraolimpiady w Londynie. Przeszedł piekło po tym, jak w maju 2009 roku złamał kręgosłup w wypadku paralotni, ale powrócił zwycięsko i wziął udział w swojej pierwszej Paraolimpiadzie w roku 2012. Media nazwały go „człowiekiem z nadludzkimi siłami” po tym, jak zdobył swój pierwszy, srebrny medal w kolarstwie halowym na Paraolimpiadzie w Londynie w jeździe indywidualnej na czas na odcinku 1 km. Już następnego dnia Mark dwukrotnie pobił rekord świata w wyścigu na 3 km - w porannym wyścigu osiągnął wynik lepszy od rekordu świata o 7 sekund, a w wieczornym finale pobił go ponownie o 0,2 sekundy. W konkurencji, która jest mu najbliższa, czyli w wyścigu na 3 km zdobył swój pierwszy, olimpijski Złoty Medal.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Jak przez 7 lat kampania „Kręć Kilometry” połączyła jazdę na rowerze z nowoczesną technologią
Allegro poprzez kampanię „Kręć Kilometry” dzieli się z każdym tym, co ma najlepsze, czyli technologią i zachęca jednocześnie do zdrowego stylu życia. Tu są sami wygrani. Jak przez ten czas zmieniło się postrzeganie technologii dzięki tej kampanii społecznej?
Jak Xiaomi podbiło serca Polaków
Prawie półtora roku temu Xiaomi zadebiutowało z oficjalnym sklepem na Allegro. Był to pierwszy kanał sprzedaży autoryzowanego dystrybutora. Jakie produkty z logo MI Polacy kupują najchętniej?
Walentynki – Polacy romantyczni, ale praktyczni
Walentynki na dobre zadomowiły się w Polsce. Jak wynika z badania TNS Kantar, przeprowadzonego na zlecenie Allegro, zdecydowana większość Polaków, bo aż 83 proc., planuje podarować swojej drugiej połowie prezent z okazji Święta Zakochanych. Prawie połowa kupi czekoladki, 33 proc. kwiaty, a co siódma osoba zdecyduje się na upominek z kategorii erotyka. Na zakupy nie wydamy więcej niż 100 zł.
Zajrzeliśmy do domów klientów remontujących łazienki 
Jak zwykle wakacje – także w 2017 roku – to szczyt remontowy w polskich domach. Wiele osób ten czas poświęca na unowocześnianie łazienek. W tym roku był to jeden z głównych remontów, jakie robili Polacy. Sprawdziliśmy więc, co najczęściej wymieniamy w łazienkach i w jaki sposób je urządzamy.