Storytelling, czyli tworzenie opowiadań opartych o historię jednostki z wybranej grupy społecznej, w ostatnich latach święci tryumfy w reklamie i marketingu. To, co kiedyś było domeną babć i dziadków, stało się elementem budowania wizerunku marki. Według Andre skutecznym sposobem dotarcia marki do odbiorców jest właśnie tworzenie historii z realnym bohaterem w roli głównej.

– Przestańcie mówić o tym, jak dobra jest Wasza marka. Pokażcie ludziom, jak dobrzy mogą być z Waszą pomocą! – przekonywał Matarazzo. Czy przekona i Was? To prawdziwie fascynujące wystąpienie.



Jeśli Andre zahipnotyzował i Was polecam jeszczez kilka minut rozmowy z naszym gościem:



Jak widzicie, światowi prelegenci to znak rozpoznawczy konferencji e-nnovation realizowanej przez Grupę Allegro. Wraz z nimi chcemy inspirować otoczenie, umożliwiając uczestnikom dotarcie do wiedzy, która wspiera podejmowanie strategicznych decyzji w świecie biznesu.

Więcej informacji o Andre Matarazzo znajdziecie na stronie naszej konferencji.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły

NAJCIEKAWSZE TRENDY Z BADANIA POLSKA STROJNA 2016
Tegoroczne badanie „Polska Strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków” pokazuje, że nasze preferencje zakupowe zmieniają się bardzo szybko, a jednocześnie nie należymy do awangardy. Bywamy i nowocześni, i zachowawczy jednocześnie. Warto przyjrzeć się najważniejszym ustaleniom z tego badania. Poniżej przedstawiamy subiektywny wybór autorów raportu, choć oczywiście czytając raport, każdy możne znaleźć inne, ważne z własnej perspektywy zjawiska. 
Małe inżynierki
Pasje inżynierskie są dobre zarówno dla chłopców, jak i dziewczynek. Wszystko zależy od tego, jak rodzice i przyjaciele będą wspierać takie pasje. Zobaczcie, jak fajnie jest bawić się inżynierskimi zestawami z lalkami.
Naszyj to! Barwny powrót do lat 90.
Kochasz muzykę, kino, seriale? W tym sezonie wyrazisz to również... strojem. Naszywki i przypinki to niepozorne dodatki, które mogą całkowicie odmienić charakter nudnej, jesiennej stylizacji, dodając jej lekkości i młodzieżowego luzu. Niegdyś można je było znaleźć głównie na torbach i kurtkach zbuntowanych licealistów, teraz zagościły na pokazach najważniejszych domów mody.
10 hitów mody, które będziesz nosić też za rok
Projektanci wciąż zaskakują. Lansują nowe trendy albo powracają do tych sprzed lat w zupełnie nowej odsłonie. Co powinno się więc znaleźć w szafie kobiety? Jakie ubrania kupić teraz, by być modną w kolejnym sezonie, polecają modowi specjaliści, blogerki i vlogerki.