Storytelling, czyli tworzenie opowiadań opartych o historię jednostki z wybranej grupy społecznej, w ostatnich latach święci tryumfy w reklamie i marketingu. To, co kiedyś było domeną babć i dziadków, stało się elementem budowania wizerunku marki. Według Andre skutecznym sposobem dotarcia marki do odbiorców jest właśnie tworzenie historii z realnym bohaterem w roli głównej.

– Przestańcie mówić o tym, jak dobra jest Wasza marka. Pokażcie ludziom, jak dobrzy mogą być z Waszą pomocą! – przekonywał Matarazzo. Czy przekona i Was? To prawdziwie fascynujące wystąpienie.



Jeśli Andre zahipnotyzował i Was polecam jeszczez kilka minut rozmowy z naszym gościem:



Jak widzicie, światowi prelegenci to znak rozpoznawczy konferencji e-nnovation realizowanej przez Grupę Allegro. Wraz z nimi chcemy inspirować otoczenie, umożliwiając uczestnikom dotarcie do wiedzy, która wspiera podejmowanie strategicznych decyzji w świecie biznesu.

Więcej informacji o Andre Matarazzo znajdziecie na stronie naszej konferencji.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl