Do Programu, od początku jego działania, dołączyło ponad 1500 polskich i światowych marek z różnych branż, m.in. odzieżowej (Adidas, Zara, H&M, Burberry), kosmetycznej (Nivea, Shiseido, Unilever, La Prairie), motoryzacyjnej (Fiat, Honda, Ford) i jubilerskiej (Pandora, Yes, Bulgari).

Każdy Partner posiada swoją stronę, na której można znaleźć informacje o marce oraz dane kontaktowe. Strony Partnerów mają nieoceniony charakter edukacyjny zarówno dla Sprzedających, jak i Kupujących.

Codzienna współpraca nie dotyczy jedynie przedstawicieli marek. Kontaktują się z nami także inne podmioty. Od wielu lat współpracujemy z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra” (ochrona gatunków zagrożonych), Urzędem Komunikacji Elektronicznej (urządzenia niezgodne z regulacjami UKE) i Narodowym Instytutem Dziedzictwa (przedmioty zabytkowe). Od zeszłego roku naszym Partnerem jest również Fundacja imienia Wisławy Szymborskiej.

Zespół zajmujący się obsługą Programu jest aktywny także na forum europejskim. Pod egidą Komisji Europejskiej, w ramach Memorandum of Understanding, wraz z pozostałymi sygnatariuszami (m. in. eBay, Amazon, Unilever, LVMH), wypracowywane są najlepsze standardy walki z towarami nieoryginalnymi w Internecie.

Od 5 lat organizowana jest coroczna konferencja dla przedstawicieli marek zaangażowanych w Program Współpracy w Ochronie Praw. Stałymi gośćmi są również przedstawiciele organów ścigania - Policji, Służby Celnej i Prokuratury. Program WOP współpracuje także na stałe z serwisami zagranicznymi, m. in. Osta.ee, Aukro.cz. i Ricardo.ch.

Z uwagi na wieloletnie doświadczenie, przedstawiciele programu biorą udział w branżowych konferencjach i warsztatach, dzieląc się wiedzą podczas wspólnych szkoleń z Polską Izbą Rzeczników Patentowych, Fundacją kancelarii Jan Wierzchoń i Partnerzy oraz portalem Modnaulica.pl.

Zespół od samego początku stawia za swój cel bezpieczeństwo transakcji poprzez ochronę praw własności intelektualnej. Przez ostatnich kilka lat udało nam się nie tylko  zachęcić do udziału nowych Partnerów, ale i, poprzez coraz lepszą współpracę, wymiernie wesprzeć walkę z handlem zakazanymi towarami i zagrożonymi gatunkami. Wierzymy, że dalszy rozwój Programu WOP będzie obfitował w kolejne sukcesy, które będą odczuwalne dla Serwisu, naszych Partnerów, a przede wszystkim dla samych Użytkowników.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Allegro uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców – Allegro Gadane
Allegro Gadane to serwis społecznościowy, w którym kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także wspólna przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.
Dziękujemy za kolejny udany rok! 
Chcemy, żeby zakupy na naszej platformie były proste, wygodne i przyjemne. To głównie zasługa ciężkiej pracy i zaangażowania naszych sprzedawców. Dzięki ich wysiłkom Allegro doceniane jest jako firma z najlepszą obsługą klienta w Polsce. Nasze zespoły obsługi klientów i ...
Allegro wspiera polską gospodarkę cyfrową i co tydzień pomaga 500 nowym firmom rozpocząć sprzedaż w sieci
Od 20 lat Allegro odgrywa kluczową rolę w budowaniu polskiej gospodarki. Określane jako unikatowy w skali europejskiej polski „jednorożec” pomaga polskim małym i średnim firmom docierać do klientów z całego kraju i rozwijać działalność.
Allegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu: nowa świąteczna reklama już dostępna
Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiadamy kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak ...