Do Programu, od początku jego działania, dołączyło ponad 1500 polskich i światowych marek z różnych branż, m.in. odzieżowej (Adidas, Zara, H&M, Burberry), kosmetycznej (Nivea, Shiseido, Unilever, La Prairie), motoryzacyjnej (Fiat, Honda, Ford) i jubilerskiej (Pandora, Yes, Bulgari).

Każdy Partner posiada swoją stronę, na której można znaleźć informacje o marce oraz dane kontaktowe. Strony Partnerów mają nieoceniony charakter edukacyjny zarówno dla Sprzedających, jak i Kupujących.

Codzienna współpraca nie dotyczy jedynie przedstawicieli marek. Kontaktują się z nami także inne podmioty. Od wielu lat współpracujemy z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra” (ochrona gatunków zagrożonych), Urzędem Komunikacji Elektronicznej (urządzenia niezgodne z regulacjami UKE) i Narodowym Instytutem Dziedzictwa (przedmioty zabytkowe). Od zeszłego roku naszym Partnerem jest również Fundacja imienia Wisławy Szymborskiej.

Zespół zajmujący się obsługą Programu jest aktywny także na forum europejskim. Pod egidą Komisji Europejskiej, w ramach Memorandum of Understanding, wraz z pozostałymi sygnatariuszami (m. in. eBay, Amazon, Unilever, LVMH), wypracowywane są najlepsze standardy walki z towarami nieoryginalnymi w Internecie.

Od 5 lat organizowana jest coroczna konferencja dla przedstawicieli marek zaangażowanych w Program Współpracy w Ochronie Praw. Stałymi gośćmi są również przedstawiciele organów ścigania - Policji, Służby Celnej i Prokuratury. Program WOP współpracuje także na stałe z serwisami zagranicznymi, m. in. Osta.ee, Aukro.cz. i Ricardo.ch.

Z uwagi na wieloletnie doświadczenie, przedstawiciele programu biorą udział w branżowych konferencjach i warsztatach, dzieląc się wiedzą podczas wspólnych szkoleń z Polską Izbą Rzeczników Patentowych, Fundacją kancelarii Jan Wierzchoń i Partnerzy oraz portalem Modnaulica.pl.

Zespół od samego początku stawia za swój cel bezpieczeństwo transakcji poprzez ochronę praw własności intelektualnej. Przez ostatnich kilka lat udało nam się nie tylko  zachęcić do udziału nowych Partnerów, ale i, poprzez coraz lepszą współpracę, wymiernie wesprzeć walkę z handlem zakazanymi towarami i zagrożonymi gatunkami. Wierzymy, że dalszy rozwój Programu WOP będzie obfitował w kolejne sukcesy, które będą odczuwalne dla Serwisu, naszych Partnerów, a przede wszystkim dla samych Użytkowników.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Moc innowacji, czyli nasz Impact w Krakowie
Jakie są wymagania współczesnych klientów? Czy czeka nas rewolucja w e-handlu? Jak lokalne firmy mogą stanąć w szranki z globalnymi konkurentami? To tylko niektóre tematy, które eksperci Allegro poruszali w trakcie konferencji Impact CEE – jednego z najciekawszych i inspirujących wydarzeń w Polsce. Allegro było w tym roku partnerem strategicznym spotkania.
Święto technologii 16 czerwca na Stadionie Narodowym
Bezpłatne warsztaty z programowania dla dzieci, tor testowy najnowszych gadżetów technologicznych i spotkania z ekspertami w tej dziedzinie. To Allegro Tech Days, czyli element kampanii społecznej Kręć Kilometry po technologię, jaką organizuje Fundacja Allegro All For Planet. Wielkie bezpłatne wydarzenie na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się w sobotę 16 czerwca.
I Ty możesz zostać Pionierem biznesu
Masz od 20 do 35 lat? Masz pomysł na biznes, ale jeszcze go nie realizujesz? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Wraz z Polskim Funduszem Rozwoju zapraszamy do Szkoły Pionierów PFR na intensywne szkolenie zakończone wyjazdem do University of Cambridge.
Polacy polubili punkty odbioru przesyłek
Zaobserwowaliśmy silny wzrost popularności punktów odbioru przesyłek na Allegro. Klienci coraz chętniej zamawiają przesyłki do punktów odbioru, a Allegro we współpracy z wiodącymi operatorami logistycznymi zapewnia najlepsze warunki przesyłek. W tym roku powstanie sieć licząca 20 000 lokalizacji