Do Programu, od początku jego działania, dołączyło ponad 1500 polskich i światowych marek z różnych branż, m.in. odzieżowej (Adidas, Zara, H&M, Burberry), kosmetycznej (Nivea, Shiseido, Unilever, La Prairie), motoryzacyjnej (Fiat, Honda, Ford) i jubilerskiej (Pandora, Yes, Bulgari).

Każdy Partner posiada swoją stronę, na której można znaleźć informacje o marce oraz dane kontaktowe. Strony Partnerów mają nieoceniony charakter edukacyjny zarówno dla Sprzedających, jak i Kupujących.

Codzienna współpraca nie dotyczy jedynie przedstawicieli marek. Kontaktują się z nami także inne podmioty. Od wielu lat współpracujemy z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra” (ochrona gatunków zagrożonych), Urzędem Komunikacji Elektronicznej (urządzenia niezgodne z regulacjami UKE) i Narodowym Instytutem Dziedzictwa (przedmioty zabytkowe). Od zeszłego roku naszym Partnerem jest również Fundacja imienia Wisławy Szymborskiej.

Zespół zajmujący się obsługą Programu jest aktywny także na forum europejskim. Pod egidą Komisji Europejskiej, w ramach Memorandum of Understanding, wraz z pozostałymi sygnatariuszami (m. in. eBay, Amazon, Unilever, LVMH), wypracowywane są najlepsze standardy walki z towarami nieoryginalnymi w Internecie.

Od 5 lat organizowana jest coroczna konferencja dla przedstawicieli marek zaangażowanych w Program Współpracy w Ochronie Praw. Stałymi gośćmi są również przedstawiciele organów ścigania - Policji, Służby Celnej i Prokuratury. Program WOP współpracuje także na stałe z serwisami zagranicznymi, m. in. Osta.ee, Aukro.cz. i Ricardo.ch.

Z uwagi na wieloletnie doświadczenie, przedstawiciele programu biorą udział w branżowych konferencjach i warsztatach, dzieląc się wiedzą podczas wspólnych szkoleń z Polską Izbą Rzeczników Patentowych, Fundacją kancelarii Jan Wierzchoń i Partnerzy oraz portalem Modnaulica.pl.

Zespół od samego początku stawia za swój cel bezpieczeństwo transakcji poprzez ochronę praw własności intelektualnej. Przez ostatnich kilka lat udało nam się nie tylko  zachęcić do udziału nowych Partnerów, ale i, poprzez coraz lepszą współpracę, wymiernie wesprzeć walkę z handlem zakazanymi towarami i zagrożonymi gatunkami. Wierzymy, że dalszy rozwój Programu WOP będzie obfitował w kolejne sukcesy, które będą odczuwalne dla Serwisu, naszych Partnerów, a przede wszystkim dla samych Użytkowników.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły

Obcy. W kosmosie nikt nie słyszy naszych krzyków
Ksenomorf. Z greckiego kseonos i morphe – obcy kształt. Pozaziemska forma życia, która narodziła się w latach 70. XX wieku na gruzach nigdy niezrealizowanej ekranizacji „Diuny”. Ridley Scott, Dan O'Bannon, H. R. Giger i inni wykreowali istotę, która do dziś budzi grozę. 12 maja wchodzi do kin kolejna część o pozaziemskiej istocie „Obcy: Przymierze”.
Nasz wywiad: „Nowa Jadłonomia” według Marty Dymek
Z Martą Dymek, autorką bloga Jadłonomia, rozmawiamy o… jedzeniu! Marta, jako jedna z pionierek wegańskiego stylu życia, opowiada o odkryciu bogactwa smaków roślinnej kuchni, inspiracjach i planach, a także swojej najnowszej książce „Nowa Jadłonomia: Roślinne przepisy z całego świata”, która właśnie ujrzała światło dzienne i jest już w przedsprzedaży na Allegro. 
„Auta” – filmowa seria, którą uratowały zabawki
 „Auta”, seria filmów o przygodach Zygzaka McQueena, należy do jednych z najpopularniejszych produkcji w dorobku legendarnego studia Pixar. Już 15 czerwca na ekrany kin wejdzie jej trzecia część. 
Jak allegrowicze zaprojektowali nowe funkcje w Allegro
Takiego projektu jeszcze w Allegro nie było: przez blisko pół roku klienci Allegro mieli możliwość testowania nowych rozwiązań i wpływania na ich ostateczny kształt. Wspólnie z grupą zaangażowanych klientów zmieniliśmy zakładkę „Obserwowane”. Jest to bardzo często używana zakładka pozwalająca przed zakupem zapamiętać poszczególne oferty i wrócić do nich później. Dzięki temu wyszukane produkty nie gubią się i nie zapominamy o nich podczas poszukiwań najlepszych ofert. Zakładka obserwowanych ofert przeszła gruntowną przebudowę, o której kształcie współdecydowali korzystający z niej klienci. Była to pierwsza konsultacja, w której jako kanał komunikacji wykorzystaliśmy grupę na Facebooku. Projekt prowadziła Edyta Kopczyńska, Product Manager w Allegro, z którą rozmawiamy o tym, jak ciekawym doświadczeniem okazały się te konsultacje.