Do Programu, od początku jego działania, dołączyło ponad 1500 polskich i światowych marek z różnych branż, m.in. odzieżowej (Adidas, Zara, H&M, Burberry), kosmetycznej (Nivea, Shiseido, Unilever, La Prairie), motoryzacyjnej (Fiat, Honda, Ford) i jubilerskiej (Pandora, Yes, Bulgari).

Każdy Partner posiada swoją stronę, na której można znaleźć informacje o marce oraz dane kontaktowe. Strony Partnerów mają nieoceniony charakter edukacyjny zarówno dla Sprzedających, jak i Kupujących.

Codzienna współpraca nie dotyczy jedynie przedstawicieli marek. Kontaktują się z nami także inne podmioty. Od wielu lat współpracujemy z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra” (ochrona gatunków zagrożonych), Urzędem Komunikacji Elektronicznej (urządzenia niezgodne z regulacjami UKE) i Narodowym Instytutem Dziedzictwa (przedmioty zabytkowe). Od zeszłego roku naszym Partnerem jest również Fundacja imienia Wisławy Szymborskiej.

Zespół zajmujący się obsługą Programu jest aktywny także na forum europejskim. Pod egidą Komisji Europejskiej, w ramach Memorandum of Understanding, wraz z pozostałymi sygnatariuszami (m. in. eBay, Amazon, Unilever, LVMH), wypracowywane są najlepsze standardy walki z towarami nieoryginalnymi w Internecie.

Od 5 lat organizowana jest coroczna konferencja dla przedstawicieli marek zaangażowanych w Program Współpracy w Ochronie Praw. Stałymi gośćmi są również przedstawiciele organów ścigania - Policji, Służby Celnej i Prokuratury. Program WOP współpracuje także na stałe z serwisami zagranicznymi, m. in. Osta.ee, Aukro.cz. i Ricardo.ch.

Z uwagi na wieloletnie doświadczenie, przedstawiciele programu biorą udział w branżowych konferencjach i warsztatach, dzieląc się wiedzą podczas wspólnych szkoleń z Polską Izbą Rzeczników Patentowych, Fundacją kancelarii Jan Wierzchoń i Partnerzy oraz portalem Modnaulica.pl.

Zespół od samego początku stawia za swój cel bezpieczeństwo transakcji poprzez ochronę praw własności intelektualnej. Przez ostatnich kilka lat udało nam się nie tylko  zachęcić do udziału nowych Partnerów, ale i, poprzez coraz lepszą współpracę, wymiernie wesprzeć walkę z handlem zakazanymi towarami i zagrożonymi gatunkami. Wierzymy, że dalszy rozwój Programu WOP będzie obfitował w kolejne sukcesy, które będą odczuwalne dla Serwisu, naszych Partnerów, a przede wszystkim dla samych Użytkowników.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl
Charytatywna akcja „Obudź mnie” z igrzyskami olimpijskimi w tle
Kiedy jedni walczą o olimpijskie medale, inni toczą równie zaciętą walkę o powrót do życia. Platforma charytatywni.allegro.pl jest partnerem technologicznym akcji „Obudź mnie”, organizowanej przez Fundację „AKogo”? Licytując olimpijską pochodnię od Ewy Błaszczyk, dorzucając się do wirtualnej puszki czy wpłacając dowolną kwotę, można pomóc pacjentom przebywających w śpiączce.
Chęć pomagania mamy w DNA
Zaczęło się 18 lat temu, od pierwszych licytacji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzisiaj to między innymi platforma charytatywni.allegro.pl, która pomogła już prawie 300 organizacjom pozarządowym, zbierając 27,5 miliona złotych na ponad 1300 celów charytatywnych. Okazją do podsumowania tych działań stał się II Kongres Szlachetnej Paczki w Krakowie, na którym Allegro odebrało dwie nagrody za swoje działania społeczne.
To nie koniec 26. Finału WOŚP, aukcje na Allegro wciąż trwają
WOŚP w trakcie 26. Finału zebrał ponad 81 mln zł. Ale licznik jeszcze się nie zatrzymał - ta kwota zostanie jeszcze uzupełniona o pieniądze m.in. z aukcji Allegro, które potrwają do połowy lutego. Już teraz wartość wylicytowanych przedmiotów to 6,6 mln zł, z których najdroższy - jak do tej pory - okazał się Polonez Filipa Chajzera.
Aukcje, Rzeczy od serca i Wirtualna Puszka – tak Internet gra dla WOŚP
Już 1,9 mln zł wskazuje licznik aukcji Allegro dla WOŚP. Gitara Slasha z Guns N’ Roses, polonez Filipa Chajzera czy wakacje na Dominikanie to jedne z najpopularniejszych aukcji. Ale internauci dopiero się rozkręcają przed niedzielnym Finałem.