Do Programu, od początku jego działania, dołączyło ponad 1500 polskich i światowych marek z różnych branż, m.in. odzieżowej (Adidas, Zara, H&M, Burberry), kosmetycznej (Nivea, Shiseido, Unilever, La Prairie), motoryzacyjnej (Fiat, Honda, Ford) i jubilerskiej (Pandora, Yes, Bulgari).

Każdy Partner posiada swoją stronę, na której można znaleźć informacje o marce oraz dane kontaktowe. Strony Partnerów mają nieoceniony charakter edukacyjny zarówno dla Sprzedających, jak i Kupujących.

Codzienna współpraca nie dotyczy jedynie przedstawicieli marek. Kontaktują się z nami także inne podmioty. Od wielu lat współpracujemy z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra” (ochrona gatunków zagrożonych), Urzędem Komunikacji Elektronicznej (urządzenia niezgodne z regulacjami UKE) i Narodowym Instytutem Dziedzictwa (przedmioty zabytkowe). Od zeszłego roku naszym Partnerem jest również Fundacja imienia Wisławy Szymborskiej.

Zespół zajmujący się obsługą Programu jest aktywny także na forum europejskim. Pod egidą Komisji Europejskiej, w ramach Memorandum of Understanding, wraz z pozostałymi sygnatariuszami (m. in. eBay, Amazon, Unilever, LVMH), wypracowywane są najlepsze standardy walki z towarami nieoryginalnymi w Internecie.

Od 5 lat organizowana jest coroczna konferencja dla przedstawicieli marek zaangażowanych w Program Współpracy w Ochronie Praw. Stałymi gośćmi są również przedstawiciele organów ścigania - Policji, Służby Celnej i Prokuratury. Program WOP współpracuje także na stałe z serwisami zagranicznymi, m. in. Osta.ee, Aukro.cz. i Ricardo.ch.

Z uwagi na wieloletnie doświadczenie, przedstawiciele programu biorą udział w branżowych konferencjach i warsztatach, dzieląc się wiedzą podczas wspólnych szkoleń z Polską Izbą Rzeczników Patentowych, Fundacją kancelarii Jan Wierzchoń i Partnerzy oraz portalem Modnaulica.pl.

Zespół od samego początku stawia za swój cel bezpieczeństwo transakcji poprzez ochronę praw własności intelektualnej. Przez ostatnich kilka lat udało nam się nie tylko  zachęcić do udziału nowych Partnerów, ale i, poprzez coraz lepszą współpracę, wymiernie wesprzeć walkę z handlem zakazanymi towarami i zagrożonymi gatunkami. Wierzymy, że dalszy rozwój Programu WOP będzie obfitował w kolejne sukcesy, które będą odczuwalne dla Serwisu, naszych Partnerów, a przede wszystkim dla samych Użytkowników.

Redakcja

Magazyn Allegro

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły

Porządki w miniaturkach na Allegro: pierwsze podsumowanie
W lipcu 2016 roku ogłosiliśmy nowe zasady dotyczące miniaturek w ofertach na Allegro. Informacja spotkała się z żywą reakcją analityków i sprzedających. Uporządkowanie serwisu to temat, który od dawna przewijał się w dyskusjach o Allegro. O projekcie „miniaturek z białym tłem” i dotychczasowych doświadczeniach związanych z wprowadzaniem nowych zasad rozmawiamy z Michałem Markowskim, Business Development Managerem w Allegro. Jest to pierwsze oficjalne podsumowanie nowych zasad, w którym mówimy zarówno o tym, co udało się zrobić, jak i planach na nieodległą przyszłość. 
Wspieraj pisarzy na charytatywni.allegro.pl
Podziwiamy ich talent i twórczość, a teraz możemy im także pomóc. Licytując na charytatywni.allegro.pl limitowane edycje artykułów z serii „Radość pisania”, mamy szansę pomóc literatom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji materialnej, a także wesprzeć młodych pisarzy i tłumaczy w rozwoju ich twórczości.
10 najpopularniejszych klasycznych animacji Disneya na Allegro
Filmy ze studia Disneya zarobiły w ubiegłym roku w kinach na całym świecie ponad 7 miliardów dolarów! Jedną z produkcji, która przyłożyła się do tego sukcesu, jest „Księga dżungli”. Aktorski remake animowanego klasyka zarobił w pojedynkę prawie 1 miliard dolarów. Eksperci przewidują, że wchodząca na ekrany „Piękna i bestia” może ten sukces powtórzyć. 
Zostawiamy zimę w tyle
Gdzieniegdzie jeszcze śnieg zalega, większe zbiorniki wodne jeszcze częściowo zamarznięte, ale już pokazują się pierwsze pąki na drzewach. Z poradnikami z tego tygodnia podpowiadamy, jak zostawić zimę w tyle.