„Na początku sprawdzam gdzie się da, szukam, porównuję, się inspiruję… a ostatecznie i tak na Allegro wszystko kupuję” – tak bardzo często zaczynają się przygotowania do większych i mniejszych zakupów. W przypadku remontu czy odświeżenia mieszkania w szczególności. Bo zazwyczaj nie są to zakupy impulsywne (no…, może czasem). Zwykle są to decyzje przemyślane, zakupy zaplanowane, żeby pieniądze były rozsądnie i mądrze wydane.

Te rymowanki na wstępie pojawiły się nie bez przyczyny, ponieważ odgrywają ważną rolę w kreacjach przygotowanych na potrzeby pierwszej taktycznej kampanii dla serwisu Allegro dla kategorii DOM i ZDROWIE, która właśnie wystartowała.

Kampania strategicznie została podzielona na dwa „flighty”. Pierwszy flight jest związany z Remontem. Wspieramy w nim sprzedaż produktów z podkategorii Narzędzia, Meble i Budownictwo. Drugi flight jest związany z Odświeżaniem mieszkania i ma za zadanie wspierać sprzedaż produktów z podkategorii Dekoracje.

Kampania pojawi się w mediach mobilnych – reklama w aplikacjach mobilnych, MMS/SMS –y oraz na stronach wybranych serwisów informacyjnych, m.in. m.onet, m.interia. Akcja ma również swoją odsłonę w on-line, czyli będzie także kampania display w mediach szeroko zasięgowych: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, o2.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal Mc Cann.

Pojawi się również wsparcie social-mediowe i konkurs wnętrzarski prowadzony na fejsbukowym profilu Allegro. Nowością będzie animowany showcase na stronie głównej, oraz kampania na stronie kategorii. Dodatkową atrakcją będzie wyszukiwarka na stronie kategorii filtrująca produkty w konkretnych trendach. Ponadto, serwis inspiracje.allegro.pl będzie promował konkretne trendy, np. salon w stylu skandynawskim lub łazienkę glamour.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Podaruj misia i nieś pomoc razem z nami!
Tosia, Sonia, Edek i Jaś – takie imiona noszą misie, które w tym roku można podarować bliskiej osobie i pomóc podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Pluszaki można już kupić na Allegro, które w tym czasie staje się największym internetowym sprzedawcą misiów w Polsce.
Wylicytuj kolację z gwiazdą i pomóż spełnić dziecięce marzenia
Kącik do malowania, wycieczka nad morze, prywatny plac zabaw – tak niewiele potrzeba, żeby wywołać uśmiech na dziecięcych twarzach. Licytując na charytatywni.allegro.pl kolację z jedną z 25 gwiazd, mamy szansę spełnić najskrytsze marzenia podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”. 
Zagrajmy jeszcze głośniej! Allegro ruszyło z aukcjami na rzecz WOŚP
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znów gra, a pierwsze aukcje internetowe w ramach 25. Finału już zostały wystawione. Allegro po raz kolejny uruchomiło platformę aukcje.wosp.org.pl, na której każdy może wylicytować lub wystawić swój przedmiot na sprzedaż.
RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.