Nadchodzi jesień, a wraz z nią nowe trendy i modne kolekcje. Dzisiaj wystartowała nowa kampania Allegro, która swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została wyjątkowa, atrakcyjna cenowo oferta produktów markowych, m.in.: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Cała akcja potrwa do końca października.

Dzisiaj ruszyła kolejna kampania promująca kategorię Moda na Allegro. Tym razem ideą przewodnią jest smart shopping, czyli sprytne, wygodne i oszczędne zakupy na Allegro, zwłaszcza przez mobilną aplikację. Akcja będzie miała swoją odsłonę m.in. największych stacjach telewizyjnych, Dlatego bohaterami dwóch telewizyjnych spotów, są ponownie smartfony – on i ona – spacerujące wśród wystaw modowych sklepów. A co się dzieje, kiedy kobieta idzie z mężczyzną na zakupy, można przekonać śledząc reklamy:



Poza reklamami telewizyjnymi (TVP,TVN, POLSAT, TVN Premium, TVP tematyczne, IDMnet pakiet, Atmedia), swoją modową obecność Allegro zaznaczy również w „Pytaniu na Śniadanie” oraz popularnym programie TVN – Top Model.

Modowe kreacje można śledzić równocześnie w największych portalach, m.in.: Wp, Onet, Interia, sieci: Goldbach, Evolution, IDM; Youtube, VOD, TVN Player oraz w sieci mobilnej: m.onet, m.interia, Inmobi, m.wp, TechnoAd, Atmedia. Kampania będzie miała także swoją odsłonę w prasie, w miesięcznikach, tygodnikach modowych i lifystylowych - także w wydaniach na tablety: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy (GW), Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz Gwiazdy & Styl.

W działaniach promocyjnych udział wezmą również blogerki modowe. Nasze fanki i fani w social media będą przechodzić totalne metamorfozy pod okiem Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki. Blogerki zasiądą w jury konkursu Metamorfozy Allegro. Konkurs wystartuje 8 września.

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Bardzo. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Media wykupił dom mediowy Universal McCann. Całość produkcyjnie i koncepcyjnie wspierał Dział Marketingu Allegro.pl.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Blogerzy i youtuberzy polecają najciekawsze aukcje WOŚP
Finał za nami, ale przecież aukcje wciąż trwają! Zapytaliśmy kilku twórców internetowych, których gościliśmy w artykułach w Magazynie, o to, które aukcje WOŚP polecają i dlaczego. Zobaczcie, co według nich warto zalicytować.
Drugie życie przedmiotów: szybkie wystawianie przez Allegro mobilne
Nie każdy prezent zachwyca, prawda? Dzięki najnowszej promocji możesz wystawić nietrafione prezenty i inne niepotrzebne rzeczy nie tylko bezpłatnie, ale i bez prowizji. Jak? Przedstawiamy, jak w 8 krokach nadać drugie życie przedmiotom, których nie używamy, a które mogą uszczęśliwić inne osoby.
Świąteczne zakupy w Internecie
Klocki, bielizna i książki – lista najpopularniejszych świątecznych prezentów, którymi obdarowują się Polacy, nie zmienia się od lat. Rośnie za to zainteresowanie zakupami w Internecie. Jak wynika z danych Allegro, w listopadzie i grudniu kupujemy średnio 1,2 mln produktów dziennie. To 8 razy więcej niż jeszcze 10 lat temu.
Allegro – obserwuj i łap najlepsze okazje!
Funkcji Obserwowane nikomu przedstawiać nie trzeba, bo od samego początku umożliwia kupującym na Allegro zapisywanie poszczególnych ofert, by mogli wrócić do nich później. Prawie rok temu funkcja Obserwowane przeszła jednak gruntowną przebudowę, dzięki czemu jeszcze bardziej intuicyjnie i wygodniej można z niej korzystać.