Nadchodzi jesień, a wraz z nią nowe trendy i modne kolekcje. Dzisiaj wystartowała nowa kampania Allegro, która swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została wyjątkowa, atrakcyjna cenowo oferta produktów markowych, m.in.: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Cała akcja potrwa do końca października.

Dzisiaj ruszyła kolejna kampania promująca kategorię Moda na Allegro. Tym razem ideą przewodnią jest smart shopping, czyli sprytne, wygodne i oszczędne zakupy na Allegro, zwłaszcza przez mobilną aplikację. Akcja będzie miała swoją odsłonę m.in. największych stacjach telewizyjnych, Dlatego bohaterami dwóch telewizyjnych spotów, są ponownie smartfony – on i ona – spacerujące wśród wystaw modowych sklepów. A co się dzieje, kiedy kobieta idzie z mężczyzną na zakupy, można przekonać śledząc reklamy:



Poza reklamami telewizyjnymi (TVP,TVN, POLSAT, TVN Premium, TVP tematyczne, IDMnet pakiet, Atmedia), swoją modową obecność Allegro zaznaczy również w „Pytaniu na Śniadanie” oraz popularnym programie TVN – Top Model.

Modowe kreacje można śledzić równocześnie w największych portalach, m.in.: Wp, Onet, Interia, sieci: Goldbach, Evolution, IDM; Youtube, VOD, TVN Player oraz w sieci mobilnej: m.onet, m.interia, Inmobi, m.wp, TechnoAd, Atmedia. Kampania będzie miała także swoją odsłonę w prasie, w miesięcznikach, tygodnikach modowych i lifystylowych - także w wydaniach na tablety: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy (GW), Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz Gwiazdy & Styl.

W działaniach promocyjnych udział wezmą również blogerki modowe. Nasze fanki i fani w social media będą przechodzić totalne metamorfozy pod okiem Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki. Blogerki zasiądą w jury konkursu Metamorfozy Allegro. Konkurs wystartuje 8 września.

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Bardzo. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Media wykupił dom mediowy Universal McCann. Całość produkcyjnie i koncepcyjnie wspierał Dział Marketingu Allegro.pl.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Linia akcesoriów fitness od Ewy Chodakowskiej dla klientów Allegro
Ewa Chodakowska, najbardziej znana trenerka fitness w Polsce, rozpoczęła współpracę z Allegro od zaprojektowania linii akcesoriów fitness do ćwiczeń. W ofercie znajdują się także kosmetyki i przekąski BeRaw. Wszystko z bezpłatną dostawą Allegro Smart!: kurierem lub do si...
Przedsprzedaż biletów na trasę koncertową Pezeta tylko z Allegro Smart!
Już 13 stycznia rusza przedsprzedaż biletów na ogólnopolską trasę koncertową Pezeta. To wyjątkowa okazja dla klientów Allegro Smart!, którzy jako pierwsi będą mogli zapewnić sobie miejsce na koncertach artysty.
Aukcje Allegro dla WOŚP na półmetku – przegląd najciekawszych ofert
Aukcje Allegro dla WOŚP grają już po raz 20. Od początku grudnia swoje przedmioty wystawiają znani i lubiani: sportowcy, muzycy, artyści, politycy, a także internauci. Dzięki temu na liczniku na stronie: aukcje.wosp.org.pl już teraz mamy prawie 2 miliony złotych. Zalicyt...
Czas na prawdziwe okazje w sieci – Polacy wyprzedają nietrafione prezenty
Allegro to nie tylko najlepsze miejsce na zakup świątecznych prezentów. Każdego roku klienci wykorzystują narzędzia, jakie oferuje im platforma, do łatwej i szybkiej sprzedaży nietrafionych podarunków – w ubiegłym roku na platformę trafiło ponad pół miliona tego typu ofe...