Nadchodzi jesień, a wraz z nią nowe trendy i modne kolekcje. Dzisiaj wystartowała nowa kampania Allegro, która swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została wyjątkowa, atrakcyjna cenowo oferta produktów markowych, m.in.: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Cała akcja potrwa do końca października.

Dzisiaj ruszyła kolejna kampania promująca kategorię Moda na Allegro. Tym razem ideą przewodnią jest smart shopping, czyli sprytne, wygodne i oszczędne zakupy na Allegro, zwłaszcza przez mobilną aplikację. Akcja będzie miała swoją odsłonę m.in. największych stacjach telewizyjnych, Dlatego bohaterami dwóch telewizyjnych spotów, są ponownie smartfony – on i ona – spacerujące wśród wystaw modowych sklepów. A co się dzieje, kiedy kobieta idzie z mężczyzną na zakupy, można przekonać śledząc reklamy:



Poza reklamami telewizyjnymi (TVP,TVN, POLSAT, TVN Premium, TVP tematyczne, IDMnet pakiet, Atmedia), swoją modową obecność Allegro zaznaczy również w „Pytaniu na Śniadanie” oraz popularnym programie TVN – Top Model.

Modowe kreacje można śledzić równocześnie w największych portalach, m.in.: Wp, Onet, Interia, sieci: Goldbach, Evolution, IDM; Youtube, VOD, TVN Player oraz w sieci mobilnej: m.onet, m.interia, Inmobi, m.wp, TechnoAd, Atmedia. Kampania będzie miała także swoją odsłonę w prasie, w miesięcznikach, tygodnikach modowych i lifystylowych - także w wydaniach na tablety: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy (GW), Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz Gwiazdy & Styl.

W działaniach promocyjnych udział wezmą również blogerki modowe. Nasze fanki i fani w social media będą przechodzić totalne metamorfozy pod okiem Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki. Blogerki zasiądą w jury konkursu Metamorfozy Allegro. Konkurs wystartuje 8 września.

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Bardzo. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Media wykupił dom mediowy Universal McCann. Całość produkcyjnie i koncepcyjnie wspierał Dział Marketingu Allegro.pl.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Podaruj misia i nieś pomoc razem z nami!
Tosia, Sonia, Edek i Jaś – takie imiona noszą misie, które w tym roku można podarować bliskiej osobie i pomóc podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Pluszaki można już kupić na Allegro, które w tym czasie staje się największym internetowym sprzedawcą misiów w Polsce.
Wylicytuj kolację z gwiazdą i pomóż spełnić dziecięce marzenia
Kącik do malowania, wycieczka nad morze, prywatny plac zabaw – tak niewiele potrzeba, żeby wywołać uśmiech na dziecięcych twarzach. Licytując na charytatywni.allegro.pl kolację z jedną z 25 gwiazd, mamy szansę spełnić najskrytsze marzenia podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”. 
Zagrajmy jeszcze głośniej! Allegro ruszyło z aukcjami na rzecz WOŚP
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znów gra, a pierwsze aukcje internetowe w ramach 25. Finału już zostały wystawione. Allegro po raz kolejny uruchomiło platformę aukcje.wosp.org.pl, na której każdy może wylicytować lub wystawić swój przedmiot na sprzedaż.
RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.