Nadchodzi jesień, a wraz z nią nowe trendy i modne kolekcje. Dzisiaj wystartowała nowa kampania Allegro, która swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została wyjątkowa, atrakcyjna cenowo oferta produktów markowych, m.in.: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Cała akcja potrwa do końca października.

Dzisiaj ruszyła kolejna kampania promująca kategorię Moda na Allegro. Tym razem ideą przewodnią jest smart shopping, czyli sprytne, wygodne i oszczędne zakupy na Allegro, zwłaszcza przez mobilną aplikację. Akcja będzie miała swoją odsłonę m.in. największych stacjach telewizyjnych, Dlatego bohaterami dwóch telewizyjnych spotów, są ponownie smartfony – on i ona – spacerujące wśród wystaw modowych sklepów. A co się dzieje, kiedy kobieta idzie z mężczyzną na zakupy, można przekonać śledząc reklamy:



Poza reklamami telewizyjnymi (TVP,TVN, POLSAT, TVN Premium, TVP tematyczne, IDMnet pakiet, Atmedia), swoją modową obecność Allegro zaznaczy również w „Pytaniu na Śniadanie” oraz popularnym programie TVN – Top Model.

Modowe kreacje można śledzić równocześnie w największych portalach, m.in.: Wp, Onet, Interia, sieci: Goldbach, Evolution, IDM; Youtube, VOD, TVN Player oraz w sieci mobilnej: m.onet, m.interia, Inmobi, m.wp, TechnoAd, Atmedia. Kampania będzie miała także swoją odsłonę w prasie, w miesięcznikach, tygodnikach modowych i lifystylowych - także w wydaniach na tablety: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy (GW), Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz Gwiazdy & Styl.

W działaniach promocyjnych udział wezmą również blogerki modowe. Nasze fanki i fani w social media będą przechodzić totalne metamorfozy pod okiem Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki. Blogerki zasiądą w jury konkursu Metamorfozy Allegro. Konkurs wystartuje 8 września.

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Bardzo. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Media wykupił dom mediowy Universal McCann. Całość produkcyjnie i koncepcyjnie wspierał Dział Marketingu Allegro.pl.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Beata Bochińska podpowiada, jak szukać pereł designu
Jeszcze kilka lat temu meble, porcelana czy szkło artystyczne z epoki Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej chętnie zamieniane były na pachnące nowością produkty z sieciowych sklepów z wyposażeniem wnętrz. Obecnie coraz częściej docenia się wzornictwo minionych czasów. O tym, jak i gdzie szukać przedmiotów vintage, rozmawiamy z Beatą Bochińską, autorką książki „Zacznij kochać dizajn” będącej bogato ilustrowanym poradnikiem zarówno dla wytrawnych kolekcjonerów, jak i amatorów.
Najdroższe zagraniczne płyty CD na Allegro
Jakiś czas temu przedstawiliśmy Wam listę najdroższych polskich płyt CD sprzedanych na Allegro. Pierwsze miejsce zajął na niej album „Prosto z ulicy” hiphopowej formacji Born Juices z Piotrkowa Trybunalskiego, który sprzedano na Allegro za 5655 złotych. Płyty zagranicznych wykonawców takich kwot w serwisie nie osiągają. Ponadto wśród najcenniejszych albumów dominują nie unikaty, ale różnego rodzaju edycje specjalne. Przedstawiamy 10 najdroższych zagranicznych płyt sprzedanych na Allegro za całkiem spore pieniądze.
Stare telefony, które cały czas są w cenie
Pamiętacie czasy, kiedy markę telefonu można było poznać po wyglądzie? Miały wtedy charakterystyczne kształty, kolory. Te z nich, które zyskały miano kultowych, osiągają dziś na Allegro ceny wyższe on nowych, salonowych smartfonów albo są od nich nieznacznie tańsze.
Najpopularniejsze hamaki na Allegro
Odpoczynek w hamaku jest relaksujący. Miarowe i delikatne kołysanie w nim sprawia, że szybko się odprężamy. W ten sposób świetnie się wysypiamy, a odpoczynek staje się bardziej efektywny. Sprawdziliśmy, które z nich są najpopularniejsze na Allegro.