Nadchodzi jesień, a wraz z nią nowe trendy i modne kolekcje. Dzisiaj wystartowała nowa kampania Allegro, która swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została wyjątkowa, atrakcyjna cenowo oferta produktów markowych, m.in.: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Cała akcja potrwa do końca października.

Dzisiaj ruszyła kolejna kampania promująca kategorię Moda na Allegro. Tym razem ideą przewodnią jest smart shopping, czyli sprytne, wygodne i oszczędne zakupy na Allegro, zwłaszcza przez mobilną aplikację. Akcja będzie miała swoją odsłonę m.in. największych stacjach telewizyjnych, Dlatego bohaterami dwóch telewizyjnych spotów, są ponownie smartfony – on i ona – spacerujące wśród wystaw modowych sklepów. A co się dzieje, kiedy kobieta idzie z mężczyzną na zakupy, można przekonać śledząc reklamy:



Poza reklamami telewizyjnymi (TVP,TVN, POLSAT, TVN Premium, TVP tematyczne, IDMnet pakiet, Atmedia), swoją modową obecność Allegro zaznaczy również w „Pytaniu na Śniadanie” oraz popularnym programie TVN – Top Model.

Modowe kreacje można śledzić równocześnie w największych portalach, m.in.: Wp, Onet, Interia, sieci: Goldbach, Evolution, IDM; Youtube, VOD, TVN Player oraz w sieci mobilnej: m.onet, m.interia, Inmobi, m.wp, TechnoAd, Atmedia. Kampania będzie miała także swoją odsłonę w prasie, w miesięcznikach, tygodnikach modowych i lifystylowych - także w wydaniach na tablety: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy (GW), Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz Gwiazdy & Styl.

W działaniach promocyjnych udział wezmą również blogerki modowe. Nasze fanki i fani w social media będą przechodzić totalne metamorfozy pod okiem Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki. Blogerki zasiądą w jury konkursu Metamorfozy Allegro. Konkurs wystartuje 8 września.

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Bardzo. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Media wykupił dom mediowy Universal McCann. Całość produkcyjnie i koncepcyjnie wspierał Dział Marketingu Allegro.pl.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Super Sprzedawca – gwarancja jakości na Allegro
Oferty Super Sprzedawcy cieszą się o 21% większym zainteresowaniem niż inne oferty na Allegro. Jeśli jesteś klientem, to kupując od Super Sprzedawcy, masz pewność wysokiej jakości obsługi i towarów. Jeśli jesteś sprzedawcą, warto postarać się o zdobycie tego tytułu. Przedstawiamy, jak działa program Super Sprzedawca dla sprzedających i klientów.
Ważne dla sprzedawców: jak działają kody EAN na Allegro
Co to jest kod EAN i czemu jest ważny dla powodzenia sprzedaży? Sprzedawcy wpisując go w parametrach swojej oferty, mogą wiele zyskać.  
Allegro rusza na WhatsApp – dla wygody klientów i sprzedawców
Największa polska platforma e-commerce będzie pierwszą w Polsce dużą marką z obsługą przez WhatsApp. Właśnie otwiera kanał dla klientów i sprzedawców w tej popularnej aplikacji komunikacyjnej
Dobre Praktyki Sprzedającego: nie zachęcaj do zakupu poza Allegro
W trosce o nasz wspólny cel, jakim są udane zakupy na Allegro, stworzyliśmy cykl prezentujący dobre praktyki, który pomoże ci stworzyć idealny opis oferty. W kolejnych częściach przedstawimy najważniejsze zasady, którymi należy kierować się podczas wystawiania i sprzedaży przedmiotów na Allegro. Postępując zgodnie ze wskazówkami, unikniesz najczęstszych błędów i stworzysz ofertę, która nie tylko spełni wymogi Regulaminu Allegro, ale także sprosta oczekiwaniom klientów.