Nadchodzi jesień, a wraz z nią nowe trendy i modne kolekcje. Dzisiaj wystartowała nowa kampania Allegro, która swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została wyjątkowa, atrakcyjna cenowo oferta produktów markowych, m.in.: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Cała akcja potrwa do końca października.

Dzisiaj ruszyła kolejna kampania promująca kategorię Moda na Allegro. Tym razem ideą przewodnią jest smart shopping, czyli sprytne, wygodne i oszczędne zakupy na Allegro, zwłaszcza przez mobilną aplikację. Akcja będzie miała swoją odsłonę m.in. największych stacjach telewizyjnych, Dlatego bohaterami dwóch telewizyjnych spotów, są ponownie smartfony – on i ona – spacerujące wśród wystaw modowych sklepów. A co się dzieje, kiedy kobieta idzie z mężczyzną na zakupy, można przekonać śledząc reklamy:



Poza reklamami telewizyjnymi (TVP,TVN, POLSAT, TVN Premium, TVP tematyczne, IDMnet pakiet, Atmedia), swoją modową obecność Allegro zaznaczy również w „Pytaniu na Śniadanie” oraz popularnym programie TVN – Top Model.

Modowe kreacje można śledzić równocześnie w największych portalach, m.in.: Wp, Onet, Interia, sieci: Goldbach, Evolution, IDM; Youtube, VOD, TVN Player oraz w sieci mobilnej: m.onet, m.interia, Inmobi, m.wp, TechnoAd, Atmedia. Kampania będzie miała także swoją odsłonę w prasie, w miesięcznikach, tygodnikach modowych i lifystylowych - także w wydaniach na tablety: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy (GW), Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz Gwiazdy & Styl.

W działaniach promocyjnych udział wezmą również blogerki modowe. Nasze fanki i fani w social media będą przechodzić totalne metamorfozy pod okiem Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki. Blogerki zasiądą w jury konkursu Metamorfozy Allegro. Konkurs wystartuje 8 września.

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Bardzo. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Media wykupił dom mediowy Universal McCann. Całość produkcyjnie i koncepcyjnie wspierał Dział Marketingu Allegro.pl.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Deichmann wchodzi na Allegro i rozdaje kupony
Na Allegro sklepy prowadzi już ponad 500 marek w 8 kategoriach, w tym 57 marek modowych. Do ich grona dołączyła właśnie firma Deichmann. Marka przygotowała specjalną ofertę na wyłączność Allegro – klienci, którzy do 21 marca zrobią zakupy w oficjalnym sklepie Deichmann za minimum 100 zł, otrzymają kupon rabatowy o wartości 30 zł.
Rusza casting na prowadzących kanały tematyczne Allegro
Dobrze czujesz się przed kamerą, masz głowę pełną pomysłów i chcesz współtworzyć kanały Allegro Technologia, Wnętrza i Kuchnia? Weź udział w castingu i dołącz do zespołu prowadzącego popularne kanały na YouTubie. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 19 marca. 
Zagraliśmy najgłośniej! 25. Finał na Allegro pod znakiem rekordów
25. Finał okazał się rekordowy pod każdym względem, a Allegro ma w tym swój duży udział. Internauci, uczestniczący w aukcjach Allegro dla WOŚP i wrzucający złotówki do Wirtualnej Puszki w aplikacji mobilnej dwukrotnie pobili ubiegłoroczny wynik, przekazując aż 9 327 716,54 zł. W sumie w trakcie 17 lat udało się w ten sposób zebrać ponad 44 mln zł! 
Kolejna ważna zmiana na Allegro: uproszczony wygląd ofert
Od kwietnia 2017 roku Allegro zacznie zmieniać wygląd ofert na platformie. Czytelniejsze staną się: opis produktu i warunki sprzedaży, takie jak dostawa, płatność czy gwarancja. Wprowadzone zostaną także nowe parametry pomagające klientom szybciej odnaleźć pożądany przedmiot. To kolejny krok w stronę profesjonalizacji serwisu i odpowiedź na rosnące zainteresowanie Polaków zakupami na smartfonach i tabletach. Już dziś blisko połowa ruchu na Allegro pochodzi z urządzeń mobilnych. Zmiany, w których uczestniczyć będzie ponad 100 tysięcy firm handlujących na Allegro, wprowadzane będą etapami, a ich zakończenie planowane jest na 2018 rok.