17 października br. w Concordia Design w Poznaniu uczestnicy warsztatów poznają najnowsze zmiany w prawie konsumenckim, a także tajniki promocji w social media oraz m-commerce. Nie zabraknie informacji o praktycznym wykorzystaniu Google Shopping oraz budowaniu strategii marketingowej i własnej marki w sieci. Zajęcia odbędą się w małych grupach warsztatowych, umożliwiających interakcję z prowadzącymi.

„Działalność w branży e-commerce wymaga niezwykle szybkiego i efektywnego pozyskiwania informacji o nowościach i trendach oraz wdrażania ich w życie. To być albo nie być dla każdego internetowego biznesu. Stąd, wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku, zrodził się pomysł zorganizowania konferencji otwartej dla wszystkich zainteresowanych e-commerce. Do tej pory organizowaliśmy konferencje wyłącznie dla naszych klientów.” – mówi Joanna Kozińska, dyrektor zarządzający iStore.pl.

Wśród prelegentów pojawią się przedstawiciele Grupy Allegro, Rzetelnego Regulaminu, Traffic Trends oraz Akademii Internetu.

Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają przedpremierową podręcznik Izby E-commerce: „21 obowiązków e-sprzedawcy ” o zmianach zasad sprzedaży w internecie.

Więcej na: akademia.istore.pl

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl