Według Rzeczpospolitej czołówka najmocniejszych marek w handlu to liderzy e-commerce, a tradycyjny handel znalazł się na dalszych miejscach.
 
Allegro jest największym internetowym sprzedawcą w Polsce; według szacunków analityków może obsługiwać nawet połowę e-handlu, który – także według niezależnych szacunków - w tym roku wart będzie ok. 30 mld zł.
Według analityków cytowanych przez Rzeczpospolitą na wysoką pozycję marki Allegro wpływa nie tylko popularność w Internecie, potwierdzona wynikami badania Gemius Megapanel, według których miesięcznie serwis odwiedza ok 12,5 mln użytkowników. Ważna jest też szeroka oferta, nie spotykana w żadnym innym sklepie internetowym. Jury, z udziałem przedstawicieli firm badawczych: Nielsen i Millward Brown oraz Acropolis Advisory, zauważyło też zmiany w strategii, które firma komunikowała w październiku, czyli koncentrację na mobilności oraz promocje i udogodnienia dla klientów, jak szybkie i tanie dostawy (z darmowym zwrotem) dzięki umowie z InPost.
 
Rzeczpospolita przyznała tytuł Namocniejsza Polska Marka w tej kategorii po raz szósty.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Podaruj misia i nieś pomoc razem z nami!
Tosia, Sonia, Edek i Jaś – takie imiona noszą misie, które w tym roku można podarować bliskiej osobie i pomóc podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Pluszaki można już kupić na Allegro, które w tym czasie staje się największym internetowym sprzedawcą misiów w Polsce.
Wylicytuj kolację z gwiazdą i pomóż spełnić dziecięce marzenia
Kącik do malowania, wycieczka nad morze, prywatny plac zabaw – tak niewiele potrzeba, żeby wywołać uśmiech na dziecięcych twarzach. Licytując na charytatywni.allegro.pl kolację z jedną z 25 gwiazd, mamy szansę spełnić najskrytsze marzenia podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”. 
Zagrajmy jeszcze głośniej! Allegro ruszyło z aukcjami na rzecz WOŚP
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znów gra, a pierwsze aukcje internetowe w ramach 25. Finału już zostały wystawione. Allegro po raz kolejny uruchomiło platformę aukcje.wosp.org.pl, na której każdy może wylicytować lub wystawić swój przedmiot na sprzedaż.
RAPORT POLSKA STROJNA 2016 – POLAKÓW PORTRET MODOWY
Polacy i moda: lubimy wygodę, jakość i... schludność. Trendy? Znamy, ale nie zawsze stosujemy. Ubrania, obuwie i dodatki zaczynamy traktować jak inwestycję we własny wizerunek, w wygodę albo w relacje z innymi. Jesteśmy bardzo zdecydowani co do własnych potrzeb, a cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf i to natychmiast. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonego na zlecenie Allegro badania „Polska strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”.