Opłaty za nową usługę pobierane są w modelu CPC (opłata za kliknięcie), a z promocji można skorzystać z dowolnym budżetem. Sprzedawcy wybierają oferty do promowania, ustawiają stawkę za kliknięcie oraz miesięczny limit wydatków na reklamy ads.allegro. Od tego momentu ich oferty specjalnie oznaczone są jako promowane na Allegro i znajdują się na samej górze listy wyszukanych produktów.

System jest w pełni zautomatyzowany, więc sprzedawca nie musi wybierać kategorii, nie określa słów kluczowych i kreacji – system wykonuje to za niego, korzystając z tytułu i opisu oferty. Od strony technologii za projekt ads.allegro odpowiada Netsprint -  firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, a jednocześnie właściciel największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst. Przy emisji reklam system uwzględnia bieżące zapytania do wyszukiwarki lub wybraną kategorię przez użytkowników (wkrótce dodane zostaną również profile behawioralne), co znacznie zwiększa szanse na konwersję, czyli na zakup reklamowanego produktu.

Z pierwszych reakcji sprzedających na Allegro wynika, że nowe narzędzie promocyjne trafia w ich potrzeby. Przede wszystkim podkreślają, że system ads.allegro jest bardzo prosty w obsłudze i że mogą w pełni decydować o budżecie, który jest przeznaczony na promocję konkretnych ofert. W styczniu 2015 pojawi się zaawansowane narzędzie do analizy efektywności budżetów. W najbliższych dniach usługa ads.allegro zostanie wprowadzona także na komputerach stacjonarnych.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: ads.allegro.pl

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Super Sprzedawca – gwarancja jakości na Allegro
Oferty Super Sprzedawcy cieszą się o 21% większym zainteresowaniem niż inne oferty na Allegro. Jeśli jesteś klientem, to kupując od Super Sprzedawcy, masz pewność wysokiej jakości obsługi i towarów. Jeśli jesteś sprzedawcą, warto postarać się o zdobycie tego tytułu. Przedstawiamy, jak działa program Super Sprzedawca dla sprzedających i klientów.
Ważne dla sprzedawców: jak działają kody EAN na Allegro
Co to jest kod EAN i czemu jest ważny dla powodzenia sprzedaży? Sprzedawcy wpisując go w parametrach swojej oferty, mogą wiele zyskać.  
Allegro rusza na WhatsApp – dla wygody klientów i sprzedawców
Największa polska platforma e-commerce będzie pierwszą w Polsce dużą marką z obsługą przez WhatsApp. Właśnie otwiera kanał dla klientów i sprzedawców w tej popularnej aplikacji komunikacyjnej
Dobre Praktyki Sprzedającego: nie zachęcaj do zakupu poza Allegro
W trosce o nasz wspólny cel, jakim są udane zakupy na Allegro, stworzyliśmy cykl prezentujący dobre praktyki, który pomoże ci stworzyć idealny opis oferty. W kolejnych częściach przedstawimy najważniejsze zasady, którymi należy kierować się podczas wystawiania i sprzedaży przedmiotów na Allegro. Postępując zgodnie ze wskazówkami, unikniesz najczęstszych błędów i stworzysz ofertę, która nie tylko spełni wymogi Regulaminu Allegro, ale także sprosta oczekiwaniom klientów.