Opłaty za nową usługę pobierane są w modelu CPC (opłata za kliknięcie), a z promocji można skorzystać z dowolnym budżetem. Sprzedawcy wybierają oferty do promowania, ustawiają stawkę za kliknięcie oraz miesięczny limit wydatków na reklamy ads.allegro. Od tego momentu ich oferty specjalnie oznaczone są jako promowane na Allegro i znajdują się na samej górze listy wyszukanych produktów.

System jest w pełni zautomatyzowany, więc sprzedawca nie musi wybierać kategorii, nie określa słów kluczowych i kreacji – system wykonuje to za niego, korzystając z tytułu i opisu oferty. Od strony technologii za projekt ads.allegro odpowiada Netsprint -  firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, a jednocześnie właściciel największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst. Przy emisji reklam system uwzględnia bieżące zapytania do wyszukiwarki lub wybraną kategorię przez użytkowników (wkrótce dodane zostaną również profile behawioralne), co znacznie zwiększa szanse na konwersję, czyli na zakup reklamowanego produktu.

Z pierwszych reakcji sprzedających na Allegro wynika, że nowe narzędzie promocyjne trafia w ich potrzeby. Przede wszystkim podkreślają, że system ads.allegro jest bardzo prosty w obsłudze i że mogą w pełni decydować o budżecie, który jest przeznaczony na promocję konkretnych ofert. W styczniu 2015 pojawi się zaawansowane narzędzie do analizy efektywności budżetów. W najbliższych dniach usługa ads.allegro zostanie wprowadzona także na komputerach stacjonarnych.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: ads.allegro.pl

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Jak dobrze szukać, żeby kupić?
Wyszukiwanie ofert na Allegro jest trywialnie proste, a wszystkie możliwe opcje pojawiają się po wpisaniu frazy do wyszukiwarki. Czasem jednak zdarza nam się zapomnieć kluczowego słowa, możemy czasem zgubić się w mnogości bardzo podobnych produktów albo nie być pewnymi co do szukanego przedmiotu. Jak wtedy sobie radzić? Przyjrzyjmy się głębiej wyszukiwarce Allegro.
Leasing na Allegro dla wszystkich
Dzięki współpracy Allegro z LeaseLink przedsiębiorcy mogą wziąć zakupione na platformie produkty w leasing. Do tej pory największym zainteresowaniem wśród leasingobiorców cieszyła się elektronika, z telefonami, komputerami i sprzętem RTV/AGD na czele. Po dwóch miesiącach od startu usługa staje się dostępna dla wszystkich podmiotów gospodarczych w Polsce, także niezarejestrowanych klientów platformy Allegro. Oczywiście wszystko online, bez przesyłania dokumentów.
Prezenty na Komunię: trendy z ostatnich 5 lat
Różaniec, łańcuszek z krzyżykiem, Biblia czy najnowszy model smartfona? Sprawdzamy, jak na przestrzeni ostatnich 5 lat zmieniały się trendy w prezentach z okazji Komunii.
Allegro rozwija kategorie Kolekcje i sztuka
Największa platforma handlowa wprowadza zmiany w warunkach finansowych dla sprzedających kolekcje i antyki, stawia na nowe kategorie produktowe i partnerstwa. Na Allegro pojawią się m.in. produkty inwestycyjne obejmujące złoto, srebro oraz diamenty. Na początek we współpracy z Mennicą Polską. Natomiast każdy, kto w kategoriach Antyki i sztuka oraz Kolekcje wystawi ofertę, zapłaci nie więcej niż 50 zł prowizji od sprzedaży, bez względu na cenę przedmiotu.