Opłaty za nową usługę pobierane są w modelu CPC (opłata za kliknięcie), a z promocji można skorzystać z dowolnym budżetem. Sprzedawcy wybierają oferty do promowania, ustawiają stawkę za kliknięcie oraz miesięczny limit wydatków na reklamy ads.allegro. Od tego momentu ich oferty specjalnie oznaczone są jako promowane na Allegro i znajdują się na samej górze listy wyszukanych produktów.

System jest w pełni zautomatyzowany, więc sprzedawca nie musi wybierać kategorii, nie określa słów kluczowych i kreacji – system wykonuje to za niego, korzystając z tytułu i opisu oferty. Od strony technologii za projekt ads.allegro odpowiada Netsprint -  firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, a jednocześnie właściciel największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst. Przy emisji reklam system uwzględnia bieżące zapytania do wyszukiwarki lub wybraną kategorię przez użytkowników (wkrótce dodane zostaną również profile behawioralne), co znacznie zwiększa szanse na konwersję, czyli na zakup reklamowanego produktu.

Z pierwszych reakcji sprzedających na Allegro wynika, że nowe narzędzie promocyjne trafia w ich potrzeby. Przede wszystkim podkreślają, że system ads.allegro jest bardzo prosty w obsłudze i że mogą w pełni decydować o budżecie, który jest przeznaczony na promocję konkretnych ofert. W styczniu 2015 pojawi się zaawansowane narzędzie do analizy efektywności budżetów. W najbliższych dniach usługa ads.allegro zostanie wprowadzona także na komputerach stacjonarnych.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: ads.allegro.pl

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Blogerzy i youtuberzy polecają najciekawsze aukcje WOŚP
Finał za nami, ale przecież aukcje wciąż trwają! Zapytaliśmy kilku twórców internetowych, których gościliśmy w artykułach w Magazynie, o to, które aukcje WOŚP polecają i dlaczego. Zobaczcie, co według nich warto zalicytować.
Drugie życie przedmiotów: szybkie wystawianie przez Allegro mobilne
Nie każdy prezent zachwyca, prawda? Dzięki najnowszej promocji możesz wystawić nietrafione prezenty i inne niepotrzebne rzeczy nie tylko bezpłatnie, ale i bez prowizji. Jak? Przedstawiamy, jak w 8 krokach nadać drugie życie przedmiotom, których nie używamy, a które mogą uszczęśliwić inne osoby.
Świąteczne zakupy w Internecie
Klocki, bielizna i książki – lista najpopularniejszych świątecznych prezentów, którymi obdarowują się Polacy, nie zmienia się od lat. Rośnie za to zainteresowanie zakupami w Internecie. Jak wynika z danych Allegro, w listopadzie i grudniu kupujemy średnio 1,2 mln produktów dziennie. To 8 razy więcej niż jeszcze 10 lat temu.
Allegro – obserwuj i łap najlepsze okazje!
Funkcji Obserwowane nikomu przedstawiać nie trzeba, bo od samego początku umożliwia kupującym na Allegro zapisywanie poszczególnych ofert, by mogli wrócić do nich później. Prawie rok temu funkcja Obserwowane przeszła jednak gruntowną przebudowę, dzięki czemu jeszcze bardziej intuicyjnie i wygodniej można z niej korzystać.