2Serwis Allegro przygotował dwie infografiki, tłumaczące nowe zasady w przystępny sposób. Adresatami są zarówno kupujący, jak i sprzedający w najpopularniejszym polskim serwisie e-commerce. Infografiki tłumaczą nowe regulacje i podają porównania stanu prawnego sprzed 25 grudnia z nowymi przepisami. Obie grafiki można wykorzystywać w całości w dowolnym serwisie informacyjnym, blogowym lub społecznościowym w Internecie lub w dowolnej publikacji prasowej pod warunkiem podania źródła: Allegro.pl.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Deichmann wchodzi na Allegro i rozdaje kupony
Na Allegro sklepy prowadzi już ponad 500 marek w 8 kategoriach, w tym 57 marek modowych. Do ich grona dołączyła właśnie firma Deichmann. Marka przygotowała specjalną ofertę na wyłączność Allegro – klienci, którzy do 21 marca zrobią zakupy w oficjalnym sklepie Deichmann za minimum 100 zł, otrzymają kupon rabatowy o wartości 30 zł.
Rusza casting na prowadzących kanały tematyczne Allegro
Dobrze czujesz się przed kamerą, masz głowę pełną pomysłów i chcesz współtworzyć kanały Allegro Technologia, Wnętrza i Kuchnia? Weź udział w castingu i dołącz do zespołu prowadzącego popularne kanały na YouTubie. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 19 marca. 
Zagraliśmy najgłośniej! 25. Finał na Allegro pod znakiem rekordów
25. Finał okazał się rekordowy pod każdym względem, a Allegro ma w tym swój duży udział. Internauci, uczestniczący w aukcjach Allegro dla WOŚP i wrzucający złotówki do Wirtualnej Puszki w aplikacji mobilnej dwukrotnie pobili ubiegłoroczny wynik, przekazując aż 9 327 716,54 zł. W sumie w trakcie 17 lat udało się w ten sposób zebrać ponad 44 mln zł! 
Kolejna ważna zmiana na Allegro: uproszczony wygląd ofert
Od kwietnia 2017 roku Allegro zacznie zmieniać wygląd ofert na platformie. Czytelniejsze staną się: opis produktu i warunki sprzedaży, takie jak dostawa, płatność czy gwarancja. Wprowadzone zostaną także nowe parametry pomagające klientom szybciej odnaleźć pożądany przedmiot. To kolejny krok w stronę profesjonalizacji serwisu i odpowiedź na rosnące zainteresowanie Polaków zakupami na smartfonach i tabletach. Już dziś blisko połowa ruchu na Allegro pochodzi z urządzeń mobilnych. Zmiany, w których uczestniczyć będzie ponad 100 tysięcy firm handlujących na Allegro, wprowadzane będą etapami, a ich zakończenie planowane jest na 2018 rok.